Lancia Kappa 2.0 20V TB

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
nite owl 634
Příspěvky: 49
Registrován: sob úno 18, 2012 14:45

Lancia Kappa 2.0 20V TB

#1 Příspěvek od nite owl 634 »

Ahoj,
o víkendu(asi v neděle) bych po cestě na Ecce Homo rád omrkl jednu Kappu TB(okolí Šternberku-Uničov).

Nebyl by někdo ochotný ji se mnou společně zkontrolovat? Rád bych prostě ten vůz co nejvíce prohlédl, abych pokud možno nenaletěl. Dopředu přiznávám, že jsem spíše plakátový odborník, než ten skutečný. Navíc jsem Kappu nikdy neměl a bojím se hlavně o stav motoru(a případné nákladné investice na GO). Na koupi nijak nespěchám a chci si v klidu vybrat podle nejlepšího svědomí a vědomí. Případné náklady na cestu bych klidně uhradil.

Dejte prosím vědět, kdyby měl někdo zájem.

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Kappa 2.0 20V TB

#2 Příspěvek od Vítek 4 »

Ten motor je spolehlivy. Od cca 3500 te nakopne turbo az do omezovace. Turbo je nejvetsi slabina toho motoru. Jinak si dej pozor na chrasteni od olejoveho cerpadla. Mel jsem ho v kappe kupe.
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

Re: Lancia Kappa 2.0 20V TB

#3 Příspěvek od Miky 201 »

Vítku trochu dřív. cca 2750 - 2800 přichází turbo kopanec. Cca v těch 4000, možná trochu víc za 4mi tisíci to lehce nakopne ještě jednou, protože VVT. Jinak se slabinama souhlasím. Pěkný článek, co jsem četl : http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011041006" onclick="window.open(this.href);return false; , kde teda autor dává spíše přednost 16V.

Jinak ze zkušeností: hlídat olej, pravidelně měnit, ale ten motor zatím přežívá i pitomce na údržbu jako jsem já, co vlastní blbostí auto na rok odstaví. První alarmující známka toho, že má málo oleje jsou klepající hydroštely, hlavně po nastartování.