Lancia Thesis

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
strongmenmk

Lancia Thesis

#1 Příspěvek od strongmenmk »

Dobrý den, potřebuji poradit s koupí Thesisa. Líbí se mi Thesis s benzínovým motorem 3,0 V6. Máte s tímto typem a motorem někdo zkušenosti, např.spotřeba město, delší štreky cca 300km, na co si dát pozor. V nabídce je zde pod tímto linkem:http://www.ekonomicke-vozy.cz/detail.ph ... ma&id=5411 a nebo taky nabízí v dieselu 2,4JTD pod tímto linkem:http://www.ekonomicke-vozy.cz/detail.ph ... s&id=15810.
Pokud by někdo mohl poradit či tyto vozy viděl byl bych vděčen za info. Dík

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis

#2 Příspěvek od Štefan 368 »

Z aktualnej ponuky vyzeraju ako najlepsie kusky. Ak ti nevadi vyssia spotreba (mesto 12-13 ale zalezi ake mesto, takze kludne aj 10,,,dlhe trasy tych 8-9l) ber 3.0 len si davaj pozor na automat ale ani ta 2.4JTD nie je marna(spotreba v meste do 8l a na dlhe trasy okolo 6l) :wink:
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
Dýzl 209
Příspěvky: 599
Registrován: úte bře 21, 2006 21:17
Bydliště: Brno

Re: Lancia Thesis

#3 Příspěvek od Dýzl 209 »

Nechceš raději koupit Thesise od E-čertíka tady z klubu? Nemusel bys pro ni nikam jezdit a u čertíka víš co kupuješ. forum/viewtopic.php?f=9&t=237698
Fiat Multipla 1.9JTD, 85kW, r.v.2002

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Lancia Thesis

#4 Příspěvek od Dan 1 »

Záleží, jaké máš nároky na dynamiku. Ty první 10v diesely s Thesisem měly docela práci. HTP to zrovna není, ale divy se od toho čekat nedají. Zvlášť v porovnání s V6 :-) Ale zase ta spotřeba.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis

#5 Příspěvek od E-čertík 92 »

Jo, a jeste bys mohl nadavkem dostat i druhou sadu kol ;-)

Kazdopadne z tech dvou co jsi daval linky spis ten benzin (lepsi vybava) ta nafta je jen v zakladni vybave, navic "jen" JTDcko (mensi vykon, vetsi hlucnost proti Multijetu)

Je fakt ze prodavam trochu drazsi, ale mam ji o dost mladsi, uz Multijet, v nejvyzsi vybave EMBLEMA, a bez startovnich nakladu (rozvody, oleje...) Ty co jsi daval link jsou kolem 130tis, kdyz pripoctes cca 30tis na nejnutnejsi veci co bude potreba udelat, jsi na 160-165tis. A tech 20tis. uz neni takovy rozdil na to ze je o tri roky novejsi, nestocena, udrzovana, s vetsi vybavou a lepsim motorem (proti JTDcku). Jo a mam ji v automatu (kterymu jsem co 40 tis menil olej, tak radi porad krasne).
:-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4577
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Lancia Thesis

#6 Příspěvek od Karel 6 »

Jo čertíkova je 1A stav.Vím z vlastní zkušenosti.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis

#7 Příspěvek od Štefan 368 »

Dan 1 píše:Záleží, jaké máš nároky na dynamiku. Ty první 10v diesely s Thesisem měly docela práci. HTP to zrovna není, ale divy se od toho čekat nedají. Zvlášť v porovnání s V6 :-) Ale zase ta spotřeba.
Az take zle to zasa nie je :) Realny rozdiel medzi 10V a Multijetom v dynamike nebude, skor v kulture chodu (ale to nemozem potvrdit, neskusal som). Tak ci tak, diesel do Thesis nepatri - benziny su o mnoho lepsie, ale ako pises....spotreba :D
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis

#8 Příspěvek od E-čertík 92 »

Štefan 368 píše:Realny rozdiel medzi 10V a Multijetom v dynamike nebude, skor v kulture chodu (ale to nemozem potvrdit, neskusal som).
Ja jsem zkousel (Lybra 2,4JTD a Thesis 2,4M-jet) :-) A prestoze Thesis je dost tezsi nez Lybra, tak ten M-jet s ni je trosku sviznejsi.
Precejen 25% vetsi vykon a kroutak musi byt poznat. Samozrejme na trilitrovej benzin to nema, ale takove to domaci škoda 1,9TDi si to vychutna v kdejakym kopci a to nemusim ani podrazovat z 5ky :-D

Kultura chodu je opravu poznat. Asi takovej rozdil jako je mezi VW TDckem (kadla kadla) a JTDckem, takovej je i mezi JTDckem a M-jetem. :-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis

#9 Příspěvek od Štefan 368 »

Tak jediny rozdiel je v maximalnej rychlosti (206 vs 220) ale 0-100 je Multijet automat pomalsi o 0,1s :D Krutak nema zas tak vyssi 305 vs 330Nm :wink:
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis

#10 Příspěvek od Štefan 368 »

Ale suhlasim, nech vezme radsej tvoju. Tie z inzeratu stoja menej ale len so vstupnym servisom sa dostane na 180 - 200k.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia Thesis

#11 Příspěvek od Harous 239 »

Štefan 368 píše:Tak jediny rozdiel je v maximalnej rychlosti (206 vs 220) ale 0-100 je Multijet automat pomalsi o 0,1s :D Krutak nema zas tak vyssi 305 vs 330Nm :wink:
MultiJet má krouťák 380Nm a ve zrychlení je o 0,3s rychlejší. Nevím kde si přišel na ty svoje čísla...

http://www.carfolio.com/specifications/ ... rtOrder3=3
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Lancia Thesis

#12 Příspěvek od Dan 1 »

Verze s automatem má krouťák snížený právě na těch 330 Nm.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia Thesis

#13 Příspěvek od Harous 239 »

Tak to jo, nenapadlo mě, že by někdo porovnával manuál s automatem... #-o
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Lancia Thesis

#14 Příspěvek od Dan 1 »

Štefan s Čertíkem porovnávali obě Čertíkova auta, Lybru s manuálem a Thesis s automatem.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia Thesis

#15 Příspěvek od Harous 239 »

Měl jsem za to, že šlo o porovnání dvou Thesis s 10V a 20V. No nic, moje chyba. :D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět