Phedra

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
crashta
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 24, 2014 17:26

Re: Phedra

#61 Příspěvek od crashta »

Špóna 653 píše:...http://www.sbazar.cz/piitrsak/detail/37 ... -v6-at-lpg i kvůli výbavě.. takže asi tak.. :-) Lanciao
na tu sem se uz byl podivat...
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...

crashta
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 24, 2014 17:26

Re: Phedra

#62 Příspěvek od crashta »

nekde sem nasel, cituji:
Takže doplňuji: všechny čtyři auta (807, C8, Ulysse, Phedra) se dělají v jedné továrně, ve francouzském závodě Sevel Nord. Spojení francouzské a italské techniky = může se tam posrat cokoliv, ale v reálu tomu tak není.

Každopádně Phedra je Lancia se vším všudy, takže hodně dílů má specifických a nedělají se v druhovýrobě. Prakticky celá plechařina, světla a tak. Další, i běžné spotřební díly pro motorizaci 3.0 V6, jsou patřičně drahé: rozvody jsem už psal, přední brzdový kotouč počítej klidně 2k, zadní 1.5k, v ramenech nejdou měnit čepy takže vždy celé rameno bratru minimálně za 5k apod. Jsou to navíc specifické díly, které na jiný model či motorizaci nepasují, takže nebývají běžně skladem.

U tohoto auta je zvlášť důležitá servisní historie, protože tam bylo docela dost závad, které se řešily v rámci svolávacích akcí. Uvádím aspoň ty o nichž vím:
- vadné přístroje palubní desky (hlavně ze začátku výroby), v záruce měnili za lepší typ)
- boční posuvné dveře ovládané elektricky (nedovírají anebo se klidně během jízdy sami otevřou), řešeno svolávačkou a přeprogramováním BSI
- boční posuvné dveře manuálně ovládané (špatně fungující kliky z důvodu konstrukční chyby západky při výrobě), opět svolávačka
- únik chladícího média z klimy (důvodem odfláknutý technologický postup montáže), opět svolávačka a přemontování klimy
- klepání ložisek předních kol při plném rejdu (opět konstrukční chyba), řešeno svolávačkou
- úniky kapaliny ze serva, opět řešeno svolávačkou
- odpadává protihlukový kryt motoru (konstrukční vada), řešeno svolávačkou

K tomu ještě dodám takové častější závady, u manuál převodek rády praskají lanovody (nový lanavod opět v řádu tisíců), poddimenzované brzdy (životnost +- 50t km a mění se pak komplet kotouče i destičky), vynechává tempomat (zpravidla je vadný spínač brzdy).

A ještě taková perlička, má to jak já říkám "plovoucí" geometrii přední nápravy. Tj. necháš si seřídit geometrii, ujedeš 5 km a je rozhašená, ujedeš dalších 5 km a je zase správně. Prakticky se ta geometrie nikdy neudrží na správné hodnotě, ale pořád lítá nahoru/dolu kolem ideální hodnoty. V důsledku toho je životnost předních gum nějakých 20-23t km, protože se nerovnoměrně sjíždějí.

Toť asi tak vše. Sumasumárům tedy:
- řada konstrukčních chyb odstraňovaných za pochodu svolávačkama (důležité vědět servisní historii)
- specifické, drahé a ne běžně dostupné díly

Dále sem nevidel phedru 3l novejsi jak 2003
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Phedra

#63 Příspěvek od Dan 1 »

Tak jasně, třílitr není pro tohle auto zrovna běžný motor, ale jen na autoscoutu je teď skoro 10 aut 2004+.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

crashta
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 24, 2014 17:26

Re: Phedra

#64 Příspěvek od crashta »

pravda, jsem slepy...
EDIT: navíc bejt tam busso, tak není o cem premyslet...
Alfy 905 916 930 a pro rodinu by se mi líbila Phedra...

Uživatelský avatar
sendador
Příspěvky: 124
Registrován: ned srp 16, 2009 09:51

Re: Phedra

#65 Příspěvek od sendador »

Ony Phedry koncily svou karieru uz pouze s naftovymi motory (Ulysse myslim taky), beztak tvorily 90% prodanych kusu.
Jinak se doporucuje kupovat novejsi rocniky (plati pro cely ctyrlistek), behem let ty auta prece jen vychytavali. Ja mam rocnik 2008 a bez problemu.
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993

zakus
Příspěvky: 3
Registrován: úte dub 08, 2014 22:30

Re: Phedra

#66 Příspěvek od zakus »

onko 657 píše:Řešili ji v sekci Koupě...údajně má snad něco s převodovkou a potřebuje nějaké investice.
Nevíte co konkrétně se tam našlo? V sekci koupě už jsem to nenašel.

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Phedra

#67 Příspěvek od Oskar 58 »

No o co přesně jde, se zjistí, až tu převodovku sundáš, jinak ti nikdo přesně neřekne. Po ohřátí oleje v převodovce, po ujetí cca 10km nebo aspoň 30 minut provozu, se začne z převodovky ozývat bouchání, nejdřív to vypadá jako něco na spojce nebo na ložisku, ale postupně se to zesiluje směrem ven od spojky. Jeté převodovky na tento typ motoru nejsou a nová stojí ranec. Takže je to na kupci jestli to riskne nebo ne, ale řekl bych, že to už risknul poslední majitel, který ji dal do bazaru sotva po měsíci, co jí měl, viz. techničák.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

zakus
Příspěvky: 3
Registrován: úte dub 08, 2014 22:30

Re: Phedra

#68 Příspěvek od zakus »

Ahoj, nemáte někdo bližší informace o této Phedře?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list

Uživatelský avatar
Jarda 591
Příspěvky: 836
Registrován: úte zář 27, 2011 18:15
Bydliště: Praha

Re: Phedra

#69 Příspěvek od Jarda 591 »

Na ty KM ten volant a pedály nic moc.
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L

smoger
Příspěvky: 477
Registrován: pát pro 28, 2012 21:13
Bydliště: Brno

Re: Phedra

#70 Příspěvek od smoger »

to jo teda...ten volant je tak třísettisícovej+ :)
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9

Uživatelský avatar
Jaromír 592
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1401
Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Bydliště: Brno Komín 728887525
Kontaktovat uživatele:

Re: Phedra

#71 Příspěvek od Jaromír 592 »

http://auto.bazos.cz/inzerat/35939380/L ... ITALIE.php" onclick="window.open(this.href);return false;



nevíte někdo něco o tomhle kousku?
podle inz má být v nadstandartní údržbě.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300

Uživatelský avatar
Jaromír 592
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1401
Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
Bydliště: Brno Komín 728887525
Kontaktovat uživatele:

Re: Phedra

#72 Příspěvek od Jaromír 592 »

a ještě se pozeptám na tuto phedru ?
Je to docela štreka.Tak pokud tam někdo byl uvítal bych info.
http://auto.bazos.cz/inzerat/35856674/P ... -94-kW.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300

Semir
Příspěvky: 10
Registrován: sob srp 09, 2014 20:13
Bydliště: Trutnov

Re: Phedra

#73 Příspěvek od Semir »

Jak zde bylo psáno, u Phedry 2,2 94kw když více hvízdá turbo, auto jsme projeli, jelo úplně v pohodě, zátah, nekouří, je to nějaký problém?????Slyšel jsme asi tři 2,2 stejné motorizace a všechny mi přišli že hvízdali. Díky

Uživatelský avatar
sendador
Příspěvky: 124
Registrován: ned srp 16, 2009 09:51

Re: Phedra

#74 Příspěvek od sendador »

Semir píše:Jak zde bylo psáno, u Phedry 2,2 94kw když více hvízdá turbo, auto jsme projeli, jelo úplně v pohodě, zátah, nekouří, je to nějaký problém?????Slyšel jsme asi tři 2,2 stejné motorizace a všechny mi přišli že hvízdali. Díky
Zkus se poptat na klubu P807, tam jsem cerpal vetsinu informaci i ja. Prece jen pazoutu a citronu tu jezdi jak maku, potkat u nas Phedru je spis rarita. Za to minuly tyden v Italii jsem jich videl furu :D
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993

Odpovědět