kappa 2.0i -2.4jtd
kappa 2.0i -2.4jtd
caute Kapovci som tu na fore novy a uvyzujem o kupe kappy lenze sa rozhodujem medzi benzinom 2.0i 20v a naftou 2.4 jtd mozte mi prosim poradit nepoznam vobec tieto auta osobne.... ako idu te motory ,spotreba ,co odchadza .starostlivost atd ...
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Radej se koukni po benzinove 2.4 nez 2.0, jede to lip, zere to +/- stejne.
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Projed si forum, techto temat je tu zalozenou spousta.
Obecne - mas takovy najezd a jezdis takove trasy, aby se ti vyplatila nafta?
Pokud ne, zamer se na 2,4 jak psal Miki. Ale najit pekny kus nebude uplne jednoduche...
Obecne - mas takovy najezd a jezdis takove trasy, aby se ti vyplatila nafta?
Pokud ne, zamer se na 2,4 jak psal Miki. Ale najit pekny kus nebude uplne jednoduche...
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
este som nestihol precitat cele forum .... no pre jtd som uvazoval preto bo to menej zere ale zas vylitane turbo ,zhavice.atd vela starosti s dieslom ..u benzinu tolko starosti neni ale zase vacej zere.... kolik ma spotrebu benzinak?
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
ahoj.já mám 2.0 155k benzín, spotřeba tak kolem 9-10 kombinovaná, ještě jsem to nikdy přesně nepočítal, ten dvoulitr mi stačí na předjíždení atd(subjektivní pocit..měl jsem předtím 1.4 obsah na autě tak to je nesrovnatelné )..jediná věc je , že jednička je docela líná, ale po přerazení na 2 už to parádně tlačí....ale říkám, nemohu srovnávat poněvadž jsem neokusil jinou motorizaci na Kappě
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
-
- Příspěvky: 561
- Registrován: sob led 02, 2010 00:25
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Já mám benzin 2.4 a spokojenost.Je sice v automatu ale dlouhodobá spotřeba je 10.5l/100km.Měl jsem možnost si projet slabší benzinovou verzi a je znát,že má o pár koníků mín.Pokud si přeci jen budeš chtít koupit atmosférového dvoulitra,tak od roku 1996 a to ještě verzi se 114Kw.Všechny dvoulitry od tohoto roku dostaly promněnlivou délku sání.Motor 2.4 to má od samého začátku výroby.Pokud přeci jen naftu,tak 2.4JTD
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
U tech dvoulitru jsou dva typy prevodovek, kratka (power drive) a dlouha (comfort drive), proto u nekterych 2.0 to muze bejt hrozne liny a u nekterych ne. Ty silnejsi motory maji vsechny myslim tu Comfort (Turbo urcite) jenze tam je zase ten vykon, takze i tak to lita velmi slusne. Kdybych dneska kupoval kappu, tak 2.4 SW
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)
- Sybokcz 509
- Příspěvky: 325
- Registrován: stř kvě 20, 2009 17:33
- Bydliště: Praha
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
To ja taky , ale zase ten dvoulitr mam v celkme slusnem stavu a s malym najezdem, ze to zere jak vsechny ostatni motory (byt podstatene vykonejsi), je jina vec. Ale zas na to moje jezdeni...
Moje:
LR Series IIa "Dědek"
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
Další:
Ford Mondeo 2.0TDCi
Fabia 1.4 16V
ex:
Lancia Delta 1.6
k SW VIS,16VT
Saab 9-5 2.3t
LR Series IIa "Dědek"
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
Další:
Ford Mondeo 2.0TDCi
Fabia 1.4 16V
ex:
Lancia Delta 1.6
k SW VIS,16VT
Saab 9-5 2.3t
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Před pár dny jsme prodali 2.0 20V. Cosi jsem v ní pojezdila, výkon má slušný, až mě překvapila jak solidně a stabilně táhne (do omezovače nezkoušeno). Spotřeba dle bývalého majitele kolem 11L, samozřejmě dálky budou o něčem jiném. Jediné co mě osobně dost vadilo byly kvalty. To auto se nejradši pohybovalo kolem 3tis ot a výš. Neumím si představit jet s tím 180, motor by vyl jak na lesy. Sneslo by to i 6ku. Je to jen nezvyk ale, protože mé turbo takto nemaká. Jinak tomu motoru nemám co vytknout, nalítáno měl skoro 221tis a přesto byl tichý bez pazvuků. 2.4ka jede určitě o cosi lépe, spotřeba možná stejná. A 2.4JTD? Kamarád jezdí dálky za 6.5L a běžně co jezdí tak to není víc jak 8L. Když jsme s tím jeli do Ostravy tak jsem měla chvíli potíž se zvukem motoru, z kabiny se to dieselu moc nepodobalo, tichý, kultivovaný. Ale to bude taky tím, že jsem ještě moc těch novějších neslyšela + odhlučnění kabiny. Zvenčí je to už znát. Ovšem taky velice příjemný motor. Kdybych se já osobně jako majitel turbo benzína měla rozhodovat znovu tak by to byla JTD SW
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Ahoj, mám 2.4 I z roku 1995. A je to fakt super. Proti 2.0 ie co se dával do Fiat Croma(který mám taky) je to opravdu rozdíl. Můžeš si dovolit méně řadit, motor je pružnější. Odpich na auto se 2000 kg je impozantní a co je nejhezčí, při devadesáti na pětku přidáš a na pár metrech předjedeš auto co tě brzdí. A úplně nejhezčí je to předjíždění když si podřadíš. To je pak mazec. I já jsem chvíli uvažoval nad 2.4 JTD, ale zůstávám u benzínu.
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Ale jo když jedu sám, ale jak naložím MAXIM TURBULENCE tak ty dvě tuny mám hravě a taky to neřídím zvenku i když mám jenom 69 kg. =D>
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: ned srp 08, 2010 10:46
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: kappa 2.0i -2.4jtd
Jestli chceš sportovní jízdu tak asi benzín, ale na spotřebu je 2,4JTD bezkonkurenční. Mám kappu dva necelé týdny a průměr 7,5 (včetně toho, že jsem ji jako nového miláčka dost vytáčel + na dálnici 160 - 180). Jirka
Lancia Kappa 2,4 JTD (1999)
ex. Fiat Bravo 1,6GT (1999)
ex. Fiat Bravo 1,6GT (1999)