Nějak se to nemůžu nikde dočíst, mám teď možnost jednu takovou koupit - r.v. 1991, dovoz CH, ale nějak se nedokážu zorientovat, proč některá má jen jeden "lauf" a některá dva Díky za info
Mám z r.91 a mám taky dvě koncovky. Na jednu se pak přešlo na EVO a když se začaly dávat katalyzátory. Asi to nebude mít zásadní význam, jen aby byla změna.
Naposledy upravil(a) Lubos 42 dne úte zář 19, 2006 23:30, celkem upraveno 1 x.
Luboš 42 píše:Mám z r.91 a mám taky dvě koncovky. Na jednu se pak přešlo na EVO a když začli dávat katalyzátory. Asi to nebude mít zásadní význam, jen aby byla změna.
jj, myslím si to taky, můžeš mi pro srovnání poslat fotku motorového prostoru?? To víko se mi nějak nezdá, vypadá tak nějak, jak když tam ani nepatří na oplátku ti pak pošlu pár fotek té mojí potenciální nastávající jiri.dusek.ml@vrdy.cz
díky
Luboš 42 píše:Mám z r.91 a mám taky dvě koncovky. Na jednu se pak přešlo na EVO a když začli dávat katalyzátory. Asi to nebude mít zásadní význam, jen aby byla změna.
a ještě mi řekni kolik si za ni dal??? tahle by měla stát necelých 200 tisíc...
Integrale má dvě koncovky výfuku = 4WD, 8V a 16V, až EVO má jen jednu vlevo. Důvod Ale i u těch starších může být jedna - kdokoliv mohl původní tlumič vyhodit a dát tam jenom jednu rouru....
Jirka 15 píše:Integrale má dvě koncovky výfuku = 4WD, 8V a 16V, až EVO má jen jednu vlevo. Důvod Ale i u těch starších může být jedna - kdokoliv mohl původní tlumič vyhodit a dát tam jenom jednu rouru....
díky za info, takže to může být osmi i šestnáctiventil?? Jo a ještě mě zajímá, jestli se dá podle předních kukadel poznat typ... ta co ji možná koupím má vnější lampy větší než vnitřní. Viděl sem to i naopak a taky všechny čtyři stejně velké, tak v tom mám trošičku svíčkovou... 8) Díky za odborné rady
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie
To Nemusi znamenat,ze je 8mi ventil. i 16ti ventil mely takova svetla. Jestli je 8mi nebo 16ti ventil poznas podle toho,ze 16ti ventil ma vyboulenou kapotu a hlava valců je uplne jina nez u 8mi ventilu. 8mi ventil ma na pohled stejny motor jako Delta 1,6 HF turbo
Tak sem se právě vrátil z "předváděčky" integrálky a od víkendu počítejte s novým členem To auto je jak z partesu, nehulí, volnoběh naprosto v pohodě, nic neklepe, nevrže, nekape, elektronika funguje (pouze se občas zasekává ručička tlaku), podvozek je naprostá funglovka a jede taky slušně O víkendu si pro ni jedu