Má to cenu?
Ja se ale ptal jake auto z tech 2, ktere jsem vyjmenoval by jste osobne koupili. Alfa má pro mě jednu velkou nevyhodu a tou je spotřeba, která je od 11l do 16l, nevim jak u delty 1.6 turbo, ale rekl bych ze alfa ma vetsi. Este by bylo mozna vhodne uvazovat o necem slabsim, ale 2.00 ma vykon okolo 110 KW a spotřebu 9-11l, rozdil je tedy znatelny..
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
hm a co takhle ceny dilu na alfu, ty budou drazsi nehlede podvozkove, rozvody budou taky drahe na V6 kappu stoji cca 10 tisic. Delat na V6tce neco v malem prostoru 156 je porod.
Naposledy upravil(a) Vítek 4 dne ned črc 12, 2009 22:28, celkem upraveno 1 x.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Urcite ber tu 156, ale V6. Na 2.0 zapomen, ty 16V Twinsparky jsou velkou neznamou. Nevis kdo to mel pred Tebou a tomu motoru staci malo a casem zaklepe. Nejdriv si ale spocitej jestli na to auto vubec budes mit. Nejde jen o spotrebu, to je asi to posledni. Kazdy auto vyzaduje peci a pokud se ta pece u 156 zanedba tak to pak leze hodne do penez...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Zaleži kolik takova udrzba stoji, samozrejme se musi pocitat s vymenou filtru,oleje,atd...
Jelikož ještě studuji, tak nemám tolik penez, záleží kolik taková ta údržba stojí cca mesíčně pokud to sem můžeš odhadem napsat.
Počítám s tím, že až auto koupím, tak ho nechám v servisu pořádně prohlídnout a případné věci vyměnit..
Jelikož ještě studuji, tak nemám tolik penez, záleží kolik taková ta údržba stojí cca mesíčně pokud to sem můžeš odhadem napsat.
Počítám s tím, že až auto koupím, tak ho nechám v servisu pořádně prohlídnout a případné věci vyměnit..
pochybuji o tom,že jako student uplatíš kontrolu a opravu všeho co na jakymkoliv starym autě v autorizovanym servisu najdou.
A pochybuju že u nás půjde za dobrou cenu koupit 156 bez zanedbané údržby,češi jsou na tohle strašný nemehla zvyklý ze 120tek nic neudržovat
A pochybuju že u nás půjde za dobrou cenu koupit 156 bez zanedbané údržby,češi jsou na tohle strašný nemehla zvyklý ze 120tek nic neudržovat
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
Samozrejme si to take myslim, ale majitele tohoto vozu rikaji, ze udrzba je rovna cca 1kč/1km, zalezi hlavne na kusu.
Pravda je, že 6v v dobrem stavu je v ceskych bazarech veliky problem, ikdyz necha se najit auto v dobrem stavu, ale musite si za nej priplatit.
Nejbeznejsi zavady: výmněny lambda sondy a chladiče, běžná udržba tj rozvody, svíčky,olej s filtrama, brzdová kapalina atd..
Pravda je, že 6v v dobrem stavu je v ceskych bazarech veliky problem, ikdyz necha se najit auto v dobrem stavu, ale musite si za nej priplatit.
Nejbeznejsi zavady: výmněny lambda sondy a chladiče, běžná udržba tj rozvody, svíčky,olej s filtrama, brzdová kapalina atd..
hlavne porovnavas hrusky s jabkama .. srovnavat deltu, at HF, nebo integrale, s alfou 156 je proste nesmysl .. rozmysli si, na co to auto potrebujes .. jestli chces jezdit, kup alfu .. jestli se v tom chces rypat a hrat si s tim, kup si deltu. Hlavne stuj nohama na zemi a premyslej, jakej vykon ukocirujes .. btw. za sto tacu nedas do kupy ani tu dedru integrale, aby za neco stala a to ti take pisu jako student
156ku muzes dobre porovnavat s lybrou
kazde integrale je skoda pro zacatecnika
156ku muzes dobre porovnavat s lybrou
kazde integrale je skoda pro zacatecnika
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Samozrejme zalezi co preferujes a na co to auto vlastne chces. Delta HF Turbo uz zacina byt sberatelskou zalezitosti na jedny strane a vylitanym vrakem na strane druhy. Pokud ji budes chtit mit v dokonalym stavu, tak to bude stat neco penez a spoustu casu. Pokud v tom stavu nebude, tak to auto nikdy nepochopis, protoze Ti neprinese a neda to co ma.
Ta Alfa Te bude asi stat min casu, ale o to vic penez. Nezapomen, ze v dobe kdy AR156 prisla na trh, tak v testech vyhybaciho manevru dosahovala ve verzi 1.8TS lepsi vysledky nez tehdejsi BMW M3. Pouzita konstrukce naprav zaruci super jizdni vlastnosti, ale trochu pro ni plati to samy co pro tu Deltu. Zradny je, ze se Ti budou zdat ty jizdni vlastnosti super i kdyz napravy budou totalne KO. Jakmile udelas napravy (hlavne predni ramena - jak horni tak spodni) tak to auto zase bude nekde jinde.
Z hlediska udrzby a financi bych se asi poohlidnul jinde. Mozna bych doporucil neco s cim bude taky spousty zabavy, nebude to stat tolik penez a udrzba bude za rozumny penize. Poohlidnul bych se po necem podobnym:
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?f=9&t=3339
Ta Alfa Te bude asi stat min casu, ale o to vic penez. Nezapomen, ze v dobe kdy AR156 prisla na trh, tak v testech vyhybaciho manevru dosahovala ve verzi 1.8TS lepsi vysledky nez tehdejsi BMW M3. Pouzita konstrukce naprav zaruci super jizdni vlastnosti, ale trochu pro ni plati to samy co pro tu Deltu. Zradny je, ze se Ti budou zdat ty jizdni vlastnosti super i kdyz napravy budou totalne KO. Jakmile udelas napravy (hlavne predni ramena - jak horni tak spodni) tak to auto zase bude nekde jinde.
Z hlediska udrzby a financi bych se asi poohlidnul jinde. Mozna bych doporucil neco s cim bude taky spousty zabavy, nebude to stat tolik penez a udrzba bude za rozumny penize. Poohlidnul bych se po necem podobnym:
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?f=9&t=3339
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´