Lancia Kappa 2.0 20 V automat
Lancia Kappa 2.0 20 V automat
Ahoj,chtěl bych koupit Lancii Kappu 2.0, 20V automat r.v.1998, má s ní někdo osobní zkušenosti. Na internetu se toho namluví dost, není problém najít odborné články. Něco ke spotřebě, náhr. díly, např. cena za brzdové desky, určitě se dají koupit i neoriginální a co já vím. Je automat v pohodě něbo jsou s ním problémy, či jak dlouho vydrží. Sháním prvotní informace. Dík
Automat tady moc lidí asi v 2.0 kappě nemá, přeci jen to s ním musí být docela líný.
Celkově ke kappě - náhradní díly se většinou dají sehnat druhovýroba, aspoň ty normální spotřební. Hodně věcí je shodných s jinými italy. Spotřeba - řekl bych, že manuál kolem 9l, automat min. o litr výš. Je to velký auto.
Celkově - pohodlný kočár, ten motor 2.0 20V je trošku slabší, ale stačí. Ten automat si někde raději zkus, fakt netuším, jak to může jet.
Celkově ke kappě - náhradní díly se většinou dají sehnat druhovýroba, aspoň ty normální spotřební. Hodně věcí je shodných s jinými italy. Spotřeba - řekl bych, že manuál kolem 9l, automat min. o litr výš. Je to velký auto.
Celkově - pohodlný kočár, ten motor 2.0 20V je trošku slabší, ale stačí. Ten automat si někde raději zkus, fakt netuším, jak to může jet.
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
- Bonanza 270
- Příspěvky: 4403
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
- Bydliště: u Kyjova
Re: Lancia Kappa 2.0 20 V automat
Auto je v Brně Azura, www.automoda.cz, jedná se mě, o to, kolik ten automat vydrží!!!odakova píše:Ahoj,chtěl bych koupit Lancii Kappu 2.0, 20V automat r.v.1998, má s ní někdo osobní zkušenosti. Na internetu se toho namluví dost, není problém najít odborné články. Něco ke spotřebě, náhr. díly, např. cena za brzdové desky, určitě se dají koupit i neoriginální a co já vím. Je automat v pohodě něbo jsou s ním problémy, či jak dlouho vydrží. Sháním prvotní informace. Dík
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Szozda 190
- Člen klubu
- Příspěvky: 3340
- Registrován: sob led 13, 2007 00:28
- Bydliště: Brno--608753688
- Kontaktovat uživatele:
To je ona,taky jsem ji okukoval,ale neboj,nebudu ju kupovat .Nic o ní nevím,ale vypadá dobře,má origo li´táky a není nijak pomlácená,jen má ťuklou hranu vedle světel,momentálně nejhezčí Kappa,ty ostatní jsou dost pobitý a poškrabaný,ale zase na lak to nejezdí,že?
Fiat Tipo 1.4 16V 2017
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
Jasně, že je to čtyřkvalt. A je línej. Někde už jsem to tu psal. Když mají čtyři kvalty vystačit na maximálku někde kolem 220 km/h, tak musejí bejt sakra dlouhý. Takže na semaforech ti to přijde, že se rozjíždíš na dvojku. A nevim, kde zabírá dvoulitr, ale ten můj třílitr se projevuje až od cca 4000 ot/min, takže mu chvíli trvá, než se rozhoupe a mezi rychlostma jsou docela skoky (co se otáček týče). Je to prostě ještě stará klasika ten automat. Nic na závodění. Jsem s nim spokojenej, ale už bych ho nekoupil.
Jo a jen takovej detail - je to P,R,N,D,3,2,1.
Jo a jen takovej detail - je to P,R,N,D,3,2,1.
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)