Lancia Delta Integrale 16V- Koupit?

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Jarda_V 519

Lancia Delta Integrale 16V- Koupit?

#1 Příspěvek od Jarda_V 519 »

Ahoj
Jsem další šílenec co ho pobláznilo toto vozítko. Jsem fanoušek rally a tohle auto jsem obdivoval už jako kluk. Nicméně v Lancii jsem ještě nikdy neseděl... Nechci to na cesty do práce, ale spíš jako miláčka na občasné povození. Podle úvahy a poměru výkon cena bych asi volil 16V. Všichni píšou jak je to auto hrozně provozně drahé. Když nepočítám benzín v čem jsou největší náklady? Koukám na auta tak kolem 200t kč a na fotkách se auto v těchto relacích zdají docela zachovalé, ale je jasné že tyto vozy nikdo nešetří. Na co si dá speciálně pozor? Motor, skříň, diferák? Toho se nejvíce bojím Jak sháníte díly? Koukal jsem na ebay ale moc tam toho není a když tak jsou to pálky. Kdy se přijde do prodejny dílů FIAT jdou ty díly normálně objednat nebo je jediným zdrojem vrakoviště, nebo u dílů, kde to jde tak druhovýroba? Za kolik se dá tak sehnat na vrakáči motor nebo skříň? Pasuje tam něco třeba z jiných modelů nebo Fiatů? Moc se omlouvám za takovou palbu otázek ale koukal jsem ,že spousta z vás tady v klubu Integrálu má. Budu vděčný za každou informaci. Abych taky trochu přispěl tak jsem trochu pátral na netu a našel jsem servisní manuály na Deltu Integrále.

http://www.lancia-bg.com/manuals/Lancia%20Delta1/

Předem díky

Jarda

Jura 197

#2 Příspěvek od Jura 197 »

U nás na vrakáči neseženeš nic na obyč 16ku HFko, natožtak Integrale.

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4639
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#3 Příspěvek od Jirka 18 »

Na vrakáče zapomeň.Náhradní díly samozřejmně jsou drahé--hlavně kvůli popisu integrale i ty který jsou stejný na normální delty :?

Když chceš integralku,kup na ebay a bude v slušnym stavu,ale holt za tu pálku,tady koupíš povětšinou takový prapodivný stroje :oops:

Napiš Stanislavovi-ten má něco na prodej a na hůl tě nevezme,alespoň jsem neslyšel nic negativního.
Co se týče provozních nákladů,není to třeba dramatizovat,největším žroutem peněz je uvést to auto do perfektního stavu pokud koupíš jako spousta lidí nějaký vrak za pár kaček a pak brečí jak je to drahé :oops: :oops:
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

furt je to italskej favorit
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Jarda_V 519

#5 Příspěvek od Jarda_V 519 »

To nejsou moc optimistické zprávy. Já jsem se vždy vrtal v koncernových autech. Má to celá naše rodina. Když se něco po... tak otevřu annonci a koupím motor za 15tis. :-) Ten kdo si koupí Lancii je vlastně hrdina :-) Jde do auta o kterém se statisticky ví že ta závada prostě příjde. Jde je o to kde. A navíc ví, že až to přijde tak ten díl bude dlouho schánět a pak za něj vykrvácí z peněženky. Je to divné na italská auta byly vždy díly za babku. A co vyrazit s vozejkem co Itálie na místní vrakáče?
Můžete někdo prozradit za kolik jste auto koupil a kolik do něj narval? Dají se na to kopuit nové díly u Fiata, nebo už to nevedou? Nejvíce mám hrůzu z skříně a diferáku

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Vítek 4 »

na to si prisel kde ze dily na Lancie se dlouho shani a ze vykrvacis z penezenky? to je blbost
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

zrejme ma na mysli integralku
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Bonanza 270
Příspěvky: 4403
Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
Bydliště: u Kyjova

#8 Příspěvek od Bonanza 270 »

mno ale to je chyba vetsiny lidi ....maj na mysli integrale ale rikaj jako ze vsechny Lancie a lidi se pak boji coz je dobre :lol:
Lybra SW 2.4JTD 140hp

Obrázek

Uživatelský avatar
Lubos 42
Příspěvky: 4536
Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Lubos 42 »

Já myslím, že tady to není otázka peněz. Buď chceš LANCII Delta HF INTEGRALE nebo ne. Pokud ano, pak nemá smysl mluvit třeba o spotřebě a zase penězích. ( Přední nárazník 11000, EVO 16 000. ) Ale kolikrát ho kupuješ. Řada dílů přes Fiat v běžné ceně.
Auta se všechny kazí a korodují.

To Harous - ceny asi před 4 roky
Naposledy upravil(a) Lubos 42 dne ned led 25, 2009 20:21, celkem upraveno 1 x.
integrale
aktualně AR 159 SW

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

#10 Příspěvek od Harous 239 »

Tak to je porad ten naraznik vyrazne levnejsi nez na Octavii... :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Lancii bohužel nemůžeš srovnávat s koncernem, tato značka kosila soupeře v rally, když VW v sedmdesátých letech ještě pořád modernizovalo předválečného brouka. :)

Na integralu jde koupit všechno, ale počítá se ve statisícových číslech...
xxxx

AlešK

#12 Příspěvek od AlešK »

Jestli si to chceš koupit proto že si chceš zajezdit a ušetřit tak je pro tebe lepší volba Octavia benzín turbo 4x4 ... Integrale nekupuješ proto abys ušetřil ale proto že ji chceš. Pokud koupíš dobře , provoz je levnější než Subaru i Mitsu. Platí pravidlo že čím rychleji chceš jezdit tím víc platíš ...a čím víc chceš ušetřit , tím víc se ti to potom prodraží . Nevím kterou statistiku máš na mysli , jako že se Lancia musí pokazit , pokud ji uvedeš po předchozím majiteli do stejného stavu jako Octavii co máte v rodině , tak Lancia vydrží víc ...

Uživatelský avatar
Jaro Škorvánek
Příspěvky: 98
Registrován: stř dub 23, 2008 13:49
Bydliště: Rajecké Teplice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jaro Škorvánek »

je to ako vraví Aleš, to je o vzťahu k tomu autu ja som za posledný rok strávil za volantom tak 1/50 toho čo som ho šroboval..:D je pravda že som robil generalku...ale všetky tie výdavky a pot som vynaložil len preto lebo keed sa zase chytím toho paradneho volantu budem mať pred sebou všetky tie budíky turbo bude syčať pri 4500 rpm a bude ma to tlačiť do tej alcantarovej sedačky nebudem lutovať jedinu korunu či vlastne euro... 8-)

Uživatelský avatar
Jaro Škorvánek
Příspěvky: 98
Registrován: stř dub 23, 2008 13:49
Bydliště: Rajecké Teplice
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Jaro Škorvánek »

a ani s tými dielmi to nie je taká patália ked si zoberieme že jeden piest na Escort cosvorth stojí viac ako 1000 euro ja som mal za zgenarlkovaneho pol motora...a auta su to porovnatelne

Uživatelský avatar
Jaro Škorvánek
Příspěvky: 98
Registrován: stř dub 23, 2008 13:49
Bydliště: Rajecké Teplice
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jaro Škorvánek »

Jarda_V píše:To nejsou moc optimistické zprávy. Já jsem se vždy vrtal v koncernových autech. Má to celá naše rodina. Když se něco po... tak otevřu annonci a koupím motor za 15tis. :-) Ten kdo si koupí Lancii je vlastně hrdina :-) Jde do auta o kterém se statisticky ví že ta závada prostě příjde. Jde je o to kde. A navíc ví, že až to přijde tak ten díl bude dlouho schánět a pak za něj vykrvácí z peněženky. Je to divné na italská auta byly vždy díly za babku. A co vyrazit s vozejkem co Itálie na místní vrakáče?
Můžete někdo prozradit za kolik jste auto koupil a kolik do něj narval? Dají se na to kopuit nové díly u Fiata, nebo už to nevedou? Nejvíce mám hrůzu z skříně a diferáku
neviem či je to všeobecné ale moja integrale má 150000 km a diferák ani jeden ani prevodovka ešte neboli otvorené a všetko stále beží jediný zásah pravidelná výmena oleja a a nikdy sme tam nenašli pri vypušťaní nejaký ulomok, len troška pilín na magnete, ale to je normálne akurát tak že ti možno niekedy začnú tiect semeringy okolo hnacích hriadelí to je vše

Odpovědět