Lancia Phedra třílitr
Lancia Phedra třílitr
Prosím o radu při koupi a zkušenosti.
Jezdím už šest let Opely Sintra, teď mám třílitr, který dosluhuje a chci ho nahradit.
Phedra se mi moc líbí, myslím, že má duši jako Sintra, ale nevím, do čeho šlapu..............
Jezdím už šest let Opely Sintra, teď mám třílitr, který dosluhuje a chci ho nahradit.
Phedra se mi moc líbí, myslím, že má duši jako Sintra, ale nevím, do čeho šlapu..............
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
Dík, že jsi se ozval.
Chtěl bych vědět, jaké jsou slabiny auta, na co si dát pozor při koupi, zda je dobrá volba třílitrový motor, zda jsou problémy s automatem, atd.
Jedná se mi auto dovezené z Rakouska, které má najeto 50000km, ročník 2004.
Musím se rychle rozhodnout a chci vědět, jestli rozhodnutí nebudu litovat.
Chtěl bych vědět, jaké jsou slabiny auta, na co si dát pozor při koupi, zda je dobrá volba třílitrový motor, zda jsou problémy s automatem, atd.
Jedná se mi auto dovezené z Rakouska, které má najeto 50000km, ročník 2004.
Musím se rychle rozhodnout a chci vědět, jestli rozhodnutí nebudu litovat.
- Bonanza 270
- Příspěvky: 4403
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
- Bydliště: u Kyjova
mno u 4roky stareho auta se mi ty km nezdaji ...hlavne se poradne projed a dal abys skusil ten automat jestly neblbne...my sme meli 2 automaty ale to byla trosku jina trida(renault19,fiesta) no a poradne prolezt cele auto hlavne spodek atd. jestli nebylo bourane...dneska kdyz chcou tak to umi dobre zamaskovat....skusit zajet na diagnostiku jestli sedi km nebo pokud je servisni knizka...jinac volbu motoru atd ti poradi mira
Motor a prevodovka urcite nejsou spatnou volbou. Jen jsem koukal ze i v jinych zemich maji celkem malo najeto, do 150Tkm. Motor nevim zda-li pochazi primo z koncernu Fiat SPA nebp s PSA, spis si myslim ze PSA. Prevodovka je klasickej automat, takze nefungovat, pokud ji radne odzkousis, vlastne nemuze. Jak tak koukam na spotrebu nejakych 11,6l/100km tak se jedna zrejmne o motor PSA, kteri jsou velice spolehlive se spravnou udrzbou
ex. Lancia Y10 1.3 GTi.e., r.v. 1989
ex .Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa, r.v. 2002
Lancia Delta II 1.6 16V
Volvo V70II 2.4D/96kW
ex .Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa, r.v. 2002
Lancia Delta II 1.6 16V
Volvo V70II 2.4D/96kW
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
Tak bych si tipl Autotrh Černý co
Pokud ano tak přez něj to mám i já. Je skoro přesně rok. Auto jěště stáko v rakousku. Naložil mě do auta a jeli jsme tam. Projížďka pak mě nechal řídit a místo slevy dostal zimní sadu kol. Přišel mě jako seriozní. Kilometry nevyčteš ani kdyby si se po.... Prostě z tohoto motoru to nikdo neumí.
Za tu dobu ulomený kryt ostřikovače(nějak to začlo drhnout při ostřikování a pak mě opustil a ta díra vypadala no hnus, on totiž vyjíždí ven, doporučuji vyndat pojistku páč ta sranda stojí asi 400 bez laku a pouze v páru) dále cívka 1ks (1500) a toť vše. Leju benzín, dlouhodobá vidíš v podpisu.
Motor je jak už někdo psal PSA ale je vynikající neutaháš ho za normální jízdy je lehce nad volnoběhem. Problém je se servisem, vzhledem k velikosti otvoru do motorového prostoru musí při servisu motor ven. Ale to je asi daň konstrukci vozu.
Automat- jsem z toho všeho co tady o automatech zaznělo trochu přecitlivělý. No když je to studený tak se to občas třepe jak stará koza ale to přestane tak za 30 vteřin, občas při přesunu z P na R to dost cukne. Jinak trochu delší odezva ale to bude asi tím že na automat se musí trochu jinak. Prostě razatněji a nebát se šlápnout na plyn aby podřadil a auto jelo trochu svižně.
A snad jediný co mě štve tak díky vysokému posedu a stylu nastupování že i já se 190 cm nastupuji tak nějak nahoru, se mě za rok používání prakticky zlikvidovat to "měkký zboku v sedadle řidiče" jak přes něho hodím těch svejch stokilčo.
Jinak já jsem naprosto spokojenej když neřešíš spotřebu tak je to nádherný svezení. Přirovnal bych to k cestování ve fotelu v obýváku. Zasednu zapnu tempomat zuju boty a kdyby to mělo adaptabilní tempomat z Thesise tak i chrupnu . Lidi co jsem vez ten pocit z toho auta přirovnávaj k jízdě s elektromobilem. Motor neslyšíš jen plynulý zátah, převodovka téměř vůbec neškube.
Teď jsem se kouknul na fotky i jemu chybí ten kryt ostřikovače Kdyby ses rozhod kouknu se kterej mě zbyl
Pokud ano tak přez něj to mám i já. Je skoro přesně rok. Auto jěště stáko v rakousku. Naložil mě do auta a jeli jsme tam. Projížďka pak mě nechal řídit a místo slevy dostal zimní sadu kol. Přišel mě jako seriozní. Kilometry nevyčteš ani kdyby si se po.... Prostě z tohoto motoru to nikdo neumí.
Za tu dobu ulomený kryt ostřikovače(nějak to začlo drhnout při ostřikování a pak mě opustil a ta díra vypadala no hnus, on totiž vyjíždí ven, doporučuji vyndat pojistku páč ta sranda stojí asi 400 bez laku a pouze v páru) dále cívka 1ks (1500) a toť vše. Leju benzín, dlouhodobá vidíš v podpisu.
Motor je jak už někdo psal PSA ale je vynikající neutaháš ho za normální jízdy je lehce nad volnoběhem. Problém je se servisem, vzhledem k velikosti otvoru do motorového prostoru musí při servisu motor ven. Ale to je asi daň konstrukci vozu.
Automat- jsem z toho všeho co tady o automatech zaznělo trochu přecitlivělý. No když je to studený tak se to občas třepe jak stará koza ale to přestane tak za 30 vteřin, občas při přesunu z P na R to dost cukne. Jinak trochu delší odezva ale to bude asi tím že na automat se musí trochu jinak. Prostě razatněji a nebát se šlápnout na plyn aby podřadil a auto jelo trochu svižně.
A snad jediný co mě štve tak díky vysokému posedu a stylu nastupování že i já se 190 cm nastupuji tak nějak nahoru, se mě za rok používání prakticky zlikvidovat to "měkký zboku v sedadle řidiče" jak přes něho hodím těch svejch stokilčo.
Jinak já jsem naprosto spokojenej když neřešíš spotřebu tak je to nádherný svezení. Přirovnal bych to k cestování ve fotelu v obýváku. Zasednu zapnu tempomat zuju boty a kdyby to mělo adaptabilní tempomat z Thesise tak i chrupnu . Lidi co jsem vez ten pocit z toho auta přirovnávaj k jízdě s elektromobilem. Motor neslyšíš jen plynulý zátah, převodovka téměř vůbec neškube.
Teď jsem se kouknul na fotky i jemu chybí ten kryt ostřikovače Kdyby ses rozhod kouknu se kterej mě zbyl
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
Týjo, to jsem si fakt nevšim vono nemá žádný. Jo zase holt ital. Co kus to rarita . Já mám 3 střešní okna. Jedno Ti buchnu chceš? Ale nevím jak bych zalátal tu díru. Ale zase jsem si všim že to auto bude mít nejspíš alarm který já nemám. Usuzuju tak podle toho že tam jsou prostorová čidla. Je to na fotce 16 a jsou to ty čmrdliky uplně na krajích. Blíže ke středu je ovládání elektrického zavírání zadních dveří od řidiče a uprostřed tlečítko zamykání. Jo a automatické zamykání při rozjezdu se tuším aktivuje přidržením právě toho prostředního tlačítka déle jak 3 vteřiny. Tedy pokud si dobře pamatuji. Nastavil jsem to před rokem.
Jo a jestli mě fofrem pískneš emila tak ti pošlu návody. Na auto sice na pažouta v anglině(ale jsou to úplně stejná auta) ale na "connect nav +" což je radio, navigace, počítač no prostě vše v jednom to v češtině.
Jo a jestli mě fofrem pískneš emila tak ti pošlu návody. Na auto sice na pažouta v anglině(ale jsou to úplně stejná auta) ale na "connect nav +" což je radio, navigace, počítač no prostě vše v jednom to v češtině.
Phedra
No tak jsem ji vzal,
Auto vypadá dobře, ale...........
Radost mi docela vzalo zjištění, že karoserie je prakticky celá nově lakovaná, sice zdá se že kvalitně, ale auto bylo bourané.
Na spodku není vidět žádné poškození, kastle rovnaná nebyla, vnitřek je jako nový, vše funguje, motor přede.
Utržená roletka v pravých bočních dveřích a lehce oprasené disky kol.
No nevím, jestli jsem neudělal blbost.
Ale líbí se mi.
Auto vypadá dobře, ale...........
Radost mi docela vzalo zjištění, že karoserie je prakticky celá nově lakovaná, sice zdá se že kvalitně, ale auto bylo bourané.
Na spodku není vidět žádné poškození, kastle rovnaná nebyla, vnitřek je jako nový, vše funguje, motor přede.
Utržená roletka v pravých bočních dveřích a lehce oprasené disky kol.
No nevím, jestli jsem neudělal blbost.
Ale líbí se mi.
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
hele, kdyz se divas po netu tak spousta pheder a jinych takhle velkych aut je ruzne odrena.. jezdi s tim lidi co nemaji ohad, mohlo to byt jen skrkly a tak to prelakovali, ono prodavat odreny auto za x stovek tisic jde asi hur nez kdyz ho nalakujes. takze neves hlavu, bourana bejt nemusi
to je jako nemoc kappy... kazda pata ma rozbitej rozek na predku
to je jako nemoc kappy... kazda pata ma rozbitej rozek na predku
Lancia Y10