integrale z anglie
- Ondrej 107
- Příspěvky: 557
- Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
ceny jsou pri kurzu cca 31 kurun za libru priznivy, integrale evo r.v. 91 zacina nekde kolem 7500 liber ,dovoz bych videl po vlastni ose /cca 6000 kc za benzin +trajekt z anglie,ale nevim jestli by sli v anglii vystavit prevozni znacky, anebo kamionem prijde preprava na nejakych 10 000 kc,tech aut uz jsem zde videl pomerne dost a vypadaji fantasticky, anglani jsou levy jak savle takze veskery servis zadavaji specialistum na lancie integrale a jsou ve vetsine pripadu zdokumentovany a s prilozenymi uctenkami tzn. domaci opravy ci upravy jako u nas se neprovadi, krom toho zde nesnezi a silnice se skoro nesoli takze to moc nehnije, toz tak jestli k tomu mate nekdo co rict ,tak piste. Zajima me hlavne to co se tyce prepisu a co na to cesky urady
Nedávno jsem na to narazil ... myslím, že by to mělo zodpovědět všechny tvoje otázky
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/789CF78 ... ostran.doc
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/789CF78 ... ostran.doc
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Míla 185
- Člen klubu
- Příspěvky: 415
- Registrován: pon led 08, 2007 22:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Důležitý je, aby si měl v originál techničáku zapsáno číslo EU typového schválení, ale v případě Delty I spíše číslo národního typového schválení " National type approval No. ", protože u starších aut tzv. globálka ještě nebyla. Pokud je to pravák, tak musíš být v origo techničáku zapsán jako majitel vozidla, protože se předpokládá, že si s tím autem v Anglii jezdil. U nás pak požádáš o vyjímku pro provoz praváka. Pro vydání našeho TP musíš ještě předložit protokol z pověřené zkušebny o změření světel (ta musí být předělána pro pravostranný provoz), a pak ještě o změření výhledů ze zrcátek. Pokud jako pověřenou zkušebnu využiješ TUV SUD Auto CZ, tak ty zrcátka asi budu měřit já . S takhle provozovaným autem, ale už nejde dále na našem území obchodovat, a v případě prodeje, lze pouze prodat do Anglie nebo se auto musí vyřadit z evidence.
V případě leváka by neměl být z technického hlediska žádný problém, a je úplně jedno z které země EU auto dovážíš. Postup je vždy stejný.
V případě leváka by neměl být z technického hlediska žádný problém, a je úplně jedno z které země EU auto dovážíš. Postup je vždy stejný.
Lancia Thema 8.32
Lancia Delta Integrale 8V
Lancia Beta Trevi 2.0 Volumex
Lancia Beta Trevi 2.0 Automat
ÚVMV GT
Lancia Delta Integrale 8V
Lancia Beta Trevi 2.0 Volumex
Lancia Beta Trevi 2.0 Automat
ÚVMV GT