integrale z anglie

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4639
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#16 Příspěvek od Jirka 18 »

Auto s pravostraným řízením nejde podle úředů přihlásit ano po přestavbě na levostraný--což nechápu :? :?
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

brekys

#17 Příspěvek od brekys »

jo moje Themča taky kdysi mivala dvoje pedaly....ja nevim proc tyhle auta s dvojema pedalama maj dycky tak porvaný nárazníky,blatníky zrcátka atd:D,sem tenkrat ten autak strikal az na zadni blatniky strechu a viko kufru celej :D

Uživatelský avatar
Ondrej 107
Příspěvky: 557
Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Ondrej 107 »

Tie ceny su tam viac jak zaujimave...jak by to bolo s dovozom? Ta cena by bola asi dost vysoka pri dovoze...co?
Lancia DELTA HF

jendasedlak

#19 Příspěvek od jendasedlak »

ceny jsou pri kurzu cca 31 kurun za libru priznivy, integrale evo r.v. 91 zacina nekde kolem 7500 liber ,dovoz bych videl po vlastni ose /cca 6000 kc za benzin +trajekt z anglie,ale nevim jestli by sli v anglii vystavit prevozni znacky, anebo kamionem prijde preprava na nejakych 10 000 kc,tech aut uz jsem zde videl pomerne dost a vypadaji fantasticky, anglani jsou levy jak savle takze veskery servis zadavaji specialistum na lancie integrale a jsou ve vetsine pripadu zdokumentovany a s prilozenymi uctenkami tzn. domaci opravy ci upravy jako u nas se neprovadi, krom toho zde nesnezi a silnice se skoro nesoli takze to moc nehnije, toz tak jestli k tomu mate nekdo co rict ,tak piste. Zajima me hlavne to co se tyce prepisu a co na to cesky urady

Jura 197

#20 Příspěvek od Jura 197 »

Nejlepší by jsi udělal, na ty úřady si zajít a zeptat se.

jendasedlak

#21 Příspěvek od jendasedlak »

rad bych, problem je vt om ze nejsu v cr, ale v anglii

Jura 197

#22 Příspěvek od Jura 197 »

Tak napiš Email, určitě ti někdo z těch úřadů poradí, nebo tam zavolej, sakra když chceš koupit auto za čtvrt milionu a nedokážeš za 3 stovky zatelefonovat ?

Uživatelský avatar
Simmy
Příspěvky: 1368
Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Bydliště: Frenštát p.R.

#23 Příspěvek od Simmy »

Nedávno jsem na to narazil ... myslím, že by to mělo zodpovědět všechny tvoje otázky
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/789CF78 ... ostran.doc
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)

jendasedlak

#24 Příspěvek od jendasedlak »

Diky, cetl jsem to ale rikam to jeste raz ze ty auta maji v 99 procentech pripadu levostrany rizeni...

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Pavel 3 »

potom si myslím že by to neměl bejt problém myslím že někde funguje stránka kam se pošle naskenovanej techničák a oni potvrdí jestli se to dá přihlásit
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Uživatelský avatar
Míla 185
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 415
Registrován: pon led 08, 2007 22:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Míla 185 »

Důležitý je, aby si měl v originál techničáku zapsáno číslo EU typového schválení, ale v případě Delty I spíše číslo národního typového schválení " National type approval No. ", protože u starších aut tzv. globálka ještě nebyla. Pokud je to pravák, tak musíš být v origo techničáku zapsán jako majitel vozidla, protože se předpokládá, že si s tím autem v Anglii jezdil. U nás pak požádáš o vyjímku pro provoz praváka. Pro vydání našeho TP musíš ještě předložit protokol z pověřené zkušebny o změření světel (ta musí být předělána pro pravostranný provoz), a pak ještě o změření výhledů ze zrcátek. Pokud jako pověřenou zkušebnu využiješ TUV SUD Auto CZ, tak ty zrcátka asi budu měřit já :-). S takhle provozovaným autem, ale už nejde dále na našem území obchodovat, a v případě prodeje, lze pouze prodat do Anglie nebo se auto musí vyřadit z evidence.
V případě leváka by neměl být z technického hlediska žádný problém, a je úplně jedno z které země EU auto dovážíš. Postup je vždy stejný.
Lancia Thema 8.32
Lancia Delta Integrale 8V
Lancia Beta Trevi 2.0 Volumex
Lancia Beta Trevi 2.0 Automat
ÚVMV GT

Odpovědět