2.0 20V

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od Dan 1 »

chonda píše:A na kolik by vyšly ty Bremba?
Vítek 4 píše:to nevim na kolik vyjdou ale na dost :wink:
To je teda konkrétní odpověď :lol:
Chonda: podívej se třeba do autokelly nebo kamkoliv, kde prodávají náhr. díly, tam si vybereš. Můžeš dát kotouče za 2 nebo za 4 tisíce, záleží na tobě, takže je těžké z fleku říct, kolik za to dáš.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#32 Příspěvek od Miky 201 »

No, takze Trmeny? no, tak to ti popreju hodne stesti, ale mozna by bylo lepsi sehnat nejakou borenku, nebo tusim Fiat Coupe 20VT ma ty same brzdy. Kotouce, rek bych, ze kdyz se budes snazit tak je sezenes, ale desky urcite ne, ja jsem daval Ferodo tu prostredni radu - ted nevim, jestli to jsou Premium nebo Racing. Tusim, ze mam jeste origo kotouce a co jsem se docetl, tak Brembo Kotouce + Ferodo desky jsou celkem v pohode kombinace. Ty desky jsou trochu tvrdsi, takze si to mirne piskne na dojezdech, ale minimalne. Jinak to brzdi jak slak. Anyway, ale mozna pokud se chces poustet uz do nejakych uprav, tak bych mozna pouvazoval a kdyz uz prestavba, tak na nejakou poradnou sadu... A nebo si rovnou radej kup 2.0T :)
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

#33 Příspěvek od Harous 239 »

Ted jsem vedel o jednech za 9 tisic, ale asi uz jsou pryc...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Emuel 225
Příspěvky: 629
Registrován: pát pro 01, 2006 20:55
Bydliště: Plzeň

#34 Příspěvek od Emuel 225 »

Asi se bude zdát, že pořád otravuju, ale nechceš třílitra? Nemusel bys nic předělávat. ;-) :lol:
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Vítek 4 »

Emuel 225 píše:Asi se bude zdát, že pořád otravuju, ale nechceš třílitra? Nemusel bys nic předělávat. ;-) :lol:
Co se toho chces porad mermomoci zbavovat? kochej se zvouckem libeznym :lol: :wink:
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Emuel 225
Příspěvky: 629
Registrován: pát pro 01, 2006 20:55
Bydliště: Plzeň

#36 Příspěvek od Emuel 225 »

Vítek 4 píše:
Emuel 225 píše:Asi se bude zdát, že pořád otravuju, ale nechceš třílitra? Nemusel bys nic předělávat. ;-) :lol:
Co se toho chces porad mermomoci zbavovat? kochej se zvouckem libeznym :lol: :wink:
Čéče už se nějakej ten pátek nekocham. Neni na benzín a navíc šetřim na dovču (jak jinak než s Kappu). Takže jí sem tam projedu, ale jinak stojí v práci. :-(

Omlouvám se za :off:
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)

Uživatelský avatar
Kuba 390
Příspěvky: 263
Registrován: ned úno 10, 2008 11:33
Bydliště: Olomouc

#37 Příspěvek od Kuba 390 »

Třílitra - jedině sedan a v manuálu :) Uvidíme, třeba si nakonec fakt zajedu do Německa pro turbo :)

Jura 197

#38 Příspěvek od Jura 197 »

Na co turbo? Kup celé auto :haha:

Uživatelský avatar
Emuel 225
Příspěvky: 629
Registrován: pát pro 01, 2006 20:55
Bydliště: Plzeň

#39 Příspěvek od Emuel 225 »

chonda píše:Třílitra - jedině sedan a v manuálu :) Uvidíme, třeba si nakonec fakt zajedu do Německa pro turbo :)
Prosimtě, sedan je na prd. Nesklopíš sedačky, nevyspíš se v něm, nic v něm neodvezeš, když je potřeba. Nevyvětráš ho tak rychle jako kombík... Sedan má spoustu nevýhod, zeptej se Mikyho. :haha: :wink:
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#40 Příspěvek od Miky 201 »

Jasne, spoustu nevyhod, treba jak pise Emuel, kdyz mas v lete v aute tech straslivych naklimatizovanych 22°C, tak to otevrenym kufrem proste nevyvetras, aby se ti tam dostalo teplicko z venku, no :) V zime zase to pretopeny auto nakladanim dvou tasek s nakupem taky nevyvetras, no hruza :) Nebo kdyz povezes kanystr s benzinem, tak v sedanu, tu prijemnou vuni benzinu, popr. nafty v interieru proste neucitiis, jaka hrozna tragedie :) A mrtvoly se tam taky daji prevazet. No a navic ten obrovskej prostor, co je v kufru, tam se maly veci proste ztraceji. To u kombika nemas, tam se ti nic neztrati, pac neni kde, ver mi :) Fakt hruza, ja bych si sedan teda nikdy v zivote nekoupil :lol: A to nemluvim o te radosti, kdyz muzes do auticka investovat 30 tacu za tlumice :)
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Uživatelský avatar
Emuel 225
Příspěvky: 629
Registrován: pát pro 01, 2006 20:55
Bydliště: Plzeň

#41 Příspěvek od Emuel 225 »

Miky 201 píše:Jasne, spoustu nevyhod, treba jak pise Emuel, kdyz mas v lete v aute tech straslivych naklimatizovanych 22°C, tak to otevrenym kufrem proste nevyvetras, aby se ti tam dostalo teplicko z venku, no :) V zime zase to pretopeny auto nakladanim dvou tasek s nakupem taky nevyvetras, no hruza :) Nebo kdyz povezes kanystr s benzinem, tak v sedanu, tu prijemnou vuni benzinu, popr. nafty v interieru proste neucitiis, jaka hrozna tragedie :) A mrtvoly se tam taky daji prevazet. Fakt hruza, ja bych si sedan teda nikdy v zivote nekoupil :lol: A to nemluvim o te radosti, kdyz muzes do auticka investovat 30 tacu za tlumice :)

:vztek: :vztek: :vztek:
:lol: :lol: :lol: :lol: =D>
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)

Odpovědět