Rozebrání páček
Tento návod byl převzat z internetového klubu http://www.fiattipo.net
Rozebrání páček pod volantem <Delta II, Dedra>
Pravidla fóra
V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě
Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.
V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě
Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.
Rozebrání páček pod volantem <Delta II, Dedra>
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozebrání páček pod volantem <Delta II, Dedra>
Rád bych se sem vetřel, protože mam pád dodatků
Vše se týká páčky blinkrů
Při odstraňování pojistného kolíku je třeba si kolem něj vydlabat místo, lícuje s plastem takže ať je ho za co chytnout. Fest to drží a hlavně trpělivost, sem tam vám to může ujet a krasně si tu páčku podélně pořežete. Až ten plošňák budete zastrkávat zpět do páčky, dávat pozor, aby to krásně zajelo do pinu, ne jako na fotce(Sorry, mobil si usmyslil, že chce vyfotit kleště) A teď to hlavní.
Furt mě relátko cvakalo když nemělo. Kolikrát i nepřetržitě v kuse, no hrůza. Čistil jsem kontakty v páčce na plošňáku, relátko, zahýbal kontakty, prostříval sprejem....no beze změny. když nic nezabere, je to v páčce. Ještě jsem měl problém s vypínaním blinkru při otáčení volantem, na jednu stranu se vypnul, na druhou sem mohl točit jak chtěl, jenom to cvakalo a nic. Já tu svou vyměnil za jinou a teď bez problému. Tak jsem tu svou bývalou rozebral, je to snadné(jakš takš )
zelená - konektor, červená - 4 šrouby držící celý komplet pohromadě, hnědá - vodící trny pro montáž zpět, růžová - packy Po rozborce nám zustanou 3 díly, nebudu tu psát co jak přesně patří, bylo by to zmatené a každy na to musí přijít sám. Je třeba vše odmastit od původní vazelíny, odmastit a vysušit. Zde jsou kontakty na blinkry, úplně nalevo na fotce je protikus, který po tom lítá. Takže očistit, možno povrch upravit pro lepší dotyk. Dále vypínání blinkrů. O to se stará kolíček na pružinkách, který jednou stranou jezdí v přímé drážce, a druhou stranou ve dvou spojených trojúhelnících, viz fotka. Je to plast a po těch XYZ miliónu šoupání se to opotřebí a kolíček je vyosený neboli šejdrem, to můžete vidět, jak páčku odpojíte od domečku řízení, kde část toho kolíčku trčí ven. A poslední důležité heblo, je samotné chození blinkrů do výchozích poloh, starají se o to 2 kolíky, zde to musí hezky chodit. Jinak podsvícení a ostatní tlačítka mi fungovaly, s tím jsem nedělal nic. Nezaručuju, že po této rozborce je 100% úspěšnost, ale je to zadarmo, takže najít si na to čas a pohrát si stím
Asi většina to určitě zná,ale nelíbí se mi, když je tu odkaz na návod z jiné stránky, kor ještě ve wordu. Sice je to úplně shodné, ale trochu úpravy si to zaslouží. A jako obvykle, nějaké nejasnosti či chyby ohlašte, ať je to v pořádku.
Vše se týká páčky blinkrů
Při odstraňování pojistného kolíku je třeba si kolem něj vydlabat místo, lícuje s plastem takže ať je ho za co chytnout. Fest to drží a hlavně trpělivost, sem tam vám to může ujet a krasně si tu páčku podélně pořežete. Až ten plošňák budete zastrkávat zpět do páčky, dávat pozor, aby to krásně zajelo do pinu, ne jako na fotce(Sorry, mobil si usmyslil, že chce vyfotit kleště) A teď to hlavní.
Furt mě relátko cvakalo když nemělo. Kolikrát i nepřetržitě v kuse, no hrůza. Čistil jsem kontakty v páčce na plošňáku, relátko, zahýbal kontakty, prostříval sprejem....no beze změny. když nic nezabere, je to v páčce. Ještě jsem měl problém s vypínaním blinkru při otáčení volantem, na jednu stranu se vypnul, na druhou sem mohl točit jak chtěl, jenom to cvakalo a nic. Já tu svou vyměnil za jinou a teď bez problému. Tak jsem tu svou bývalou rozebral, je to snadné(jakš takš )
zelená - konektor, červená - 4 šrouby držící celý komplet pohromadě, hnědá - vodící trny pro montáž zpět, růžová - packy Po rozborce nám zustanou 3 díly, nebudu tu psát co jak přesně patří, bylo by to zmatené a každy na to musí přijít sám. Je třeba vše odmastit od původní vazelíny, odmastit a vysušit. Zde jsou kontakty na blinkry, úplně nalevo na fotce je protikus, který po tom lítá. Takže očistit, možno povrch upravit pro lepší dotyk. Dále vypínání blinkrů. O to se stará kolíček na pružinkách, který jednou stranou jezdí v přímé drážce, a druhou stranou ve dvou spojených trojúhelnících, viz fotka. Je to plast a po těch XYZ miliónu šoupání se to opotřebí a kolíček je vyosený neboli šejdrem, to můžete vidět, jak páčku odpojíte od domečku řízení, kde část toho kolíčku trčí ven. A poslední důležité heblo, je samotné chození blinkrů do výchozích poloh, starají se o to 2 kolíky, zde to musí hezky chodit. Jinak podsvícení a ostatní tlačítka mi fungovaly, s tím jsem nedělal nic. Nezaručuju, že po této rozborce je 100% úspěšnost, ale je to zadarmo, takže najít si na to čas a pohrát si stím
Asi většina to určitě zná,ale nelíbí se mi, když je tu odkaz na návod z jiné stránky, kor ještě ve wordu. Sice je to úplně shodné, ale trochu úpravy si to zaslouží. A jako obvykle, nějaké nejasnosti či chyby ohlašte, ať je to v pořádku.
Re: Rozebrání páček pod volantem <Delta II, Dedra>
Na upravy a postrehy jste tu vy ostatni. Budme radi za to co je.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI