2. Odstraňte kryty motoru ( Na fotkách již není)
3. Povolte hadičku u termostatu, která pak pokračuje v trubku vede podél motoru (vyznačeno červenou čarou) a ústí do expanzky. Na místa, kde hadička-trubka drží Vás navádí červené tečky.
Povolte též nádobku od odsávání olejových par a krabičku podtlaku.
Umístění šroubků je označeno křížkem.

4. Připravte si malou golu, hlavici 7 mm a potřebně dlouhé nástavce. Doporučuji kleštěma a nebo šroubovákem podržet kabel s očkem, aby se různě neotáčel při povolování matičky. Matičku povolte na možné maximum, poté vemte do ruky teleskopický magnet a matičku vyndejte. Možno hlavici zmagnetizovat předtím, aby matka držela.
Toto proveďte 4x.

5. Na malou golu dejte prodlouženou hlavici 10 mm a demontujte žhavičky. Opakujte 4x.



6. Připravte nové svíčky a opakujte postup z bodu 5, ale opačně.
Žhavidla mají doporučený utahovací moment cca 14Nm, pokud nemáme momenťák, použijeme mozek a dotáhneme lidsky ne na krev.
Bacha,ať to nejde přes závit!!!


7. Nasaďte kleštěma očka na svíčky (4x)
Buď si opět zmagnetizujte hlavici 7mm, ovšem mně se to lépe dělalo s teleskopickým magnetem. Nasadíme na svíce matky a poté si opět při utahování matičky přidržíme kabel s očkem, aby se nekroutil.
8. Svíčky, kabely máme nasazeny. Teď zopakujeme v opačném pořadí bod 3 a nasadíme kryt motoru.
Neměl by být v ničem problém, některé žhavičky mají nové matky v krabičce, já je tam neměl, jedna updla bůhví kam a hledal sem náhradní půl dne

Použité nářadí:



