Výroba koncového tlumiče výfuku.
Pravidla fóra
V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě
Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.
V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě
Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.
Výroba koncového tlumiče výfuku.
Dělaj jsem to už dvakrát ....a úspěšně. Nejdřív na Prismě (1600ie) a potom na Integrálu. Na Prismě jsem použil původní tlumič, otevřel jsem ho a upravil. Změnou bylo spořádání a provedení trubek uvnitř a výstup z tlumiče jsem upravil na rozdvojení. Takže Prisma má dva laufy jako Integrála. trubky jsem si nechal naohýbat. Zvuk je sytější, ale nepřekáží - decentní. Jestli chcete, mužu vyfotit a poslat třeba i video a přesněji tu úpravu popsat. .... Na Integrale to bylo jednoduché, bez tlumičů, jenom nechat naohýbat, rozdvojit a svařit, jenom místa tam je hodně málo. U turbomotorů se říká: nejlepší výfuk = žádný výfuk.
to to trvalo, ale omlovám se mám málo času. Dresik mi sem hodí nákres toho výfuku a nějaký video. Koncový tlumič má 3 části. 1. jsem nechal originál perforovanou s výplní vatou, jen jsem uřízl zakončení té vstupní trubky. 2. část jsem úplně předělal. Protože jsem chtěl dvě koncovky, vsadil jsem tu dvě trubky a natvaroval je tak, aby líp nabíraly proudící plyny. Ve 3. části jsou tyto trubky navrtané směrově pod úhlem 45 st. na přeskáčku dírama 8 a 6 mm. V této části je absorbční vata. Výsledek: zlepšil se tah odspoda a odvod výfuk. plynů - mají podstaně větší tlak ven (akorád když je chladno jde ven moře páry). Spotřeba se nijak nezměnila. Ještě hodně podstatnější zlepšení bylo po odstranění katalizátoru a dosazení sport. filtru KN. Teď už ale auto slouží k civilnějším účelům, takže origoš fitr a kat. jsou zpátky (kvuli klidnějšímu cestování...
Naposledy upravil(a) Dresik 28 dne sob čer 23, 2007 14:24, celkem upraveno 2 x.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Ondrej 107
- Příspěvky: 557
- Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
fotky od byvaleho majitela mojej Delty - od Stofiho.
tu je odkaz na tie fotky http://fotky.azet.sk/jsAlbum.phtml?i9=3 ... al=2624847
tu je odkaz na tie fotky http://fotky.azet.sk/jsAlbum.phtml?i9=3 ... al=2624847
Lancia DELTA HF