řízení s posilovačem Delta I

Návody na opravy a individuální úpravy.
Vkládejte POUZE hotové návody.
Pravidla fóra
V této sekci budou uváděny pouze návody na individuální úpravy nebo opravy aut. Nesmí se zakládat témata s dotazy typu "potřebuju poradit s....". V názvu tématu uveďte na jaký model, motor je oprava (úprava) určena. Snažte se svůj popis doplnit co nejvíce informacemi a nejlépe i fotodokumentací.
Příspěvky v tomto fóru podléhají před zobrazením schvalováním. Za každou radu a tip na opravu a úpravu předem děkujeme. Pomáháte sami sobě :)

Upozornění: V moment odeslání se stává návod majetkem lanciaklubu a není dovoleno ho bez souhlasu vedení LK dále publikovat. Neplatí pro publikování návodů osobou, který ho vytvořila.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4638
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

řízení s posilovačem Delta I

#1 Příspěvek od Jirka 18 »

Kapku nám blblo řízení na Růže,skřípalo a hlavně dost prosakovalo do manžet tak jsem se ho rozhodl rozebrat a zkusit poopravit :lol: :lol: Teď funguje dobře,tak se podělím,třeba se to někomu šikne........


Základem je řízení z auta vyndat--to popisovat nebudu,protože sprostě se tu psát nesmí 8-) 8-) 8-)

Rozebrání není zas tak složité,jen to chce trpělivost


Jako první z hřebene odšroubujeme obě tyčky čepů řízení-je tam normální závit,jen je potřeba odklepnout zajištění proti povolení.

Dále sundáme krycí misku 5,pod ní je matička-pryč s ní. Z druhé strany je sestava ve složení zvenku-gufero,segrovka,plastové kolečko,gufero--všechno to vyndáme a pak to celé opatrně vyklepneme z ložiska v těle řízení.

Dále musíme vyndat pojistku na pozici A Vyndavá se takovou malou podélnou dirkou,jeden konec se zobáčkem povytáhnem a pak jí vytočíme po směru šipky.

Teď půjde vytáhnout hřeben směrem k té pojistce-po vytažení uvidíme soustavu gufer.

Průšvih je,že jedno gufero je v dílu 1 a dostanem se k němu jenom tak,že rozeberem díly 1 a 2 Jde to blbě,jsou zasunuté do sebe a těsněné gumovým kroužkem a navíc jsou zajištěny 4 zálisy-ty je třeba alespoň trochu povolit-já je trochu navrtal a pak to jakž takž šlo--po rozebrání uvidíme v díle 1 gufero který už bude přístupný pro výměnu.

Na pozici B jsou nějaké kroužky asi ze silonu,jdou bez poškození dost blbě sundat a hlavně jsem během pátečního odpoledne nezjistil kde je sehnat,takže jsem je jenom proházel mezi sebou-jenom se otáčejí a byli jak nový.


Pak stačí vzít gufera do pytlíku,nakoupit nová--všechny mě stály 64 Kč,rozměry jsem nějak zapomněl poměřit :oops: :oops:

Pak už není nic složitého to zas všechno poskládat a za ohromného nadávání zas narvat do auta :? :?



Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

Odpovědět