Maximalka

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#286 Příspěvek od Pavel 3 »

110 R mělo trošku jinak načasovaný ventily a trošku větší kompresi jinak nic pár koníků to přidalo ale žádný stádo to nebylo myslím že to bylo něco kolem 55 koní jestli ty nemyslíš 130 RS tam už to bylo trošku zajímavější
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Jozev 476
Příspěvky: 1427
Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#287 Příspěvek od Jozev 476 »

Pavle to vim ta zavodni verze to je jine kafe to vijina nez treba 120 jak pises par koniku navic jasne ze u toho nemuzes cekat vykon jak z 2.O

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#288 Příspěvek od Pavel 3 »

no i na tu dobu a na ten objem to byl podprůměr
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Uživatelský avatar
Jan 69
Příspěvky: 2331
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Bydliště: Praha 6

Re: Maximalka

#289 Příspěvek od Jan 69 »

hm, erko...tak určitě to bylo jedno z hezčích aut co kdy poválečná škodovka vyplodila, ale ve srovnání s konkurencí stojí za prd. A nemusí se srovnávat s Integralou, to je samozřejmě nesmysl. Ale třeba Fiat 128SC, Alfasud Sprint, Beta coupe a další malý kupátka byly už v tý době úplně někde jinde :)
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131

Jozev 476
Příspěvky: 1427
Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#290 Příspěvek od Jozev 476 »

Me se libi =;

Uživatelský avatar
Alena 133
Příspěvky: 2472
Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Bydliště: Návsí
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#291 Příspěvek od Alena 133 »

Jozev 476 píše:Co vim tak primo R melo trosicku jiny motor nez treba 120.
Samozrejmne se to nemuze Aleno srovnavat s Lancii Integralou to proste do kopce nepojede nejakou zavratnou ryychlosti, ale i tak to auticko ma sve obdivovatele.
A kdyz jsi jela s nejakou vrazdou tak to se nesmis divit i mezi Lancii najdes strep kdyz se o nej dotycny nestara :(
No můžeš mi věřit, že srovnat bych si je nikdy nedovolila, protože ono není co. Měla jsem Regatu z roku 84 a když si vzpomenu na Miafiori či jak se to píše z roku 197X.... To i VW dělal lepší auta a to už mě za to huba bolí :lol:
Sorry, mám vrozený odpor k hujdám :P
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/

Uživatelský avatar
Micos 612
Příspěvky: 161
Registrován: sob led 22, 2011 01:30
Bydliště: Kroměříž

Re: Maximalka

#292 Příspěvek od Micos 612 »

Alena 133 píše:No můžeš mi věřit, že srovnat bych si je nikdy nedovolila, protože ono není co. Měla jsem Regatu z roku 84 a když si vzpomenu na Miafiori či jak se to píše z roku 197X.... To i VW dělal lepší auta a to už mě za to huba bolí :lol:
Sorry, mám vrozený odpor k hujdám :P
Myslím, že to jsou zrovna dva nešťastné příklady :) . Měli jsme kdysi doma Mirafiori 1.6 (OHV) a Regatu jsem měl osobně ve verzi Super. Obě tyto auta patřila ve své době a třídě ke špičce. V době, kdy Regata S měla mj. elektricky ovládané topení, centrál a motory 1.6/100k (od 60. let!), tak VW a spol. byly zamotaný do bowdenů, lichoběžníkových náprav a dalších archaismů. Jízdní vlastnosti nevýjimaje.
Mimochodem, Mirafiori, resp. Fiat 131 Abarth, byl trojnásobný mistr světa v rally :D :D =D> . Když už vynášíte Deltu Integrale do nebe (právem).
aktual:Lancia Dedra SW 1.6 / 66kw/´96 - už jen v údržbě
AR 155 1.8TS Sport /92kw/´95
ex.: AR Giulietta 1.8/transaxle / 90kw/´85
... a několik Fiatů

Uživatelský avatar
Alena 133
Příspěvky: 2472
Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
Bydliště: Návsí
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#293 Příspěvek od Alena 133 »

Micos píše:....tak VW a spol. byly zamotaný do bowdenů, lichoběžníkových náprav a dalších archaismů. Jízdní vlastnosti nevýjimaje..
:haha: :haha: :haha:

Já tím chtěla říct, že ani fiata nejde srovnat se škodovkama :D
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/

Jozev 476
Příspěvky: 1427
Registrován: ned kvě 25, 2008 15:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#294 Příspěvek od Jozev 476 »

Tak lidi ja nerikam ze je to nejaka raketa ale to auto ma proste svuj styl je to uz taky jen raritka protoze jich ubyva. Kastle vypada moc moc pekne. Jinak si ale porad myslim ze kdyz se postavi treba 120 a eRko tak eRko na tom bude lepe tak asi tak bych videl to srovnani.
Ale nekamenujte me. :lol:

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#295 Příspěvek od Pavel 3 »

vzhledově možná ale výkonově určitě ne ty auta jsou všechny konstrukčně naprosto stejný. Mívali jsme doma 130 rapida a to bylo z těhle aut nejvýkonější ale ani tam nebyl ten rozdíl nijak markantní
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Uživatelský avatar
Micos 612
Příspěvky: 161
Registrován: sob led 22, 2011 01:30
Bydliště: Kroměříž

Re: Maximalka

#296 Příspěvek od Micos 612 »

Tak přidám taky svou trošku do mlýna. S Alfou 155 to bylo něco přes 200 a s Giuliettou kolem 180. Ještě by i jela, ale na zimních protektorech už jsem se bál.
No a s kamionem jedinkrát v životě 120 na tichou z kopce do Doveru, a už nikdy. Spěchal jsem na loď, naštěstí to dobře dopadlo. Kdyby se těch 40 tun splašilo...
Jozev 476: souhlasím, že Š 110 R už je dnes klasika, pokud není sprzněná "tuningem". O takových vozech se už dnes mluví jen s úctou a respektem, ať už byly technicky jakékoliv. Jízdní výkony už nerozhodují. I proto mě furt mrzí, že jsem AR Giuliettu musel dát pryč, přelom 70. a 80. let je má oblíbená éra.
aktual:Lancia Dedra SW 1.6 / 66kw/´96 - už jen v údržbě
AR 155 1.8TS Sport /92kw/´95
ex.: AR Giulietta 1.8/transaxle / 90kw/´85
... a několik Fiatů

Uživatelský avatar
Jirka 85
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1011
Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Bydliště: Louňovice 739404942

Re: Maximalka

#297 Příspěvek od Jirka 85 »

Pavel 3 píše:vzhledově možná ale výkonově určitě ne ty auta jsou všechny konstrukčně naprosto stejný. Mívali jsme doma 130 rapida a to bylo z těhle aut nejvýkonější ale ani tam nebyl ten rozdíl nijak markantní
110R měla v nejsilnějšim provedení až 46KW, 120ca 37resp 41KW, docela je zajímavý co české ručičky dokázaly ze 130ky vyhonit, kdysi ještě s dedrou jsem jednou sprintoval a ujela mi strašnym způsobem, pak ale i BMW 325i :D, na 2. stranu by asi nevydržela těch 300000km co teď moje bejvalá dedra má :D.
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942

Uživatelský avatar
Jan 597
Příspěvky: 115
Registrován: sob led 15, 2011 14:11
Bydliště: Kolín

Re: Maximalka

#298 Příspěvek od Jan 597 »

Tak s feldou 1.3mpi to bylo 165km/h a s lybrou 2,4jtd to bylo 200km/h ale šla by lehce dál, ale s Tčkem na pneu to nelze :-)

Uživatelský avatar
Huty
Příspěvky: 434
Registrován: úte dub 15, 2008 10:51
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#299 Příspěvek od Huty »

uno 1,3D 33KW- 160km/h
uno 1,4ie 51KW- 180km/h
uno 1,3T 74KW- něco přes 220km/h
delta 1,6HF 103KW- něco přes 200km/h ale měl sem strach dál, ale jela by
delta HPE 1,8VVT 96KW- 230km/h
všechno tachometrovy údaje, rozměry kol podle TP
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x

Uživatelský avatar
PlumJelinek 284
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1146
Registrován: pát zář 14, 2007 22:34
Bydliště: Praha 5 - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Maximalka

#300 Příspěvek od PlumJelinek 284 »

Tak dneska s Lybrou tachometrově milimetr pod 230km/h na rovince
EX: Lancia Kappa 2.4 JTD
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino

Odpovědět