Maximalka
Maximalka
Je mi jasny ze vetsina z vas si nechce svoje milacky huntovat a neslapete jim na krk "co to da" ,ale stejne bych se chtel zeptat kolik jste nejvic vyzdimali ze svych milacku?
Zahalsujte a pak napiste kolik a s jakym autem...
Zahalsujte a pak napiste kolik a s jakym autem...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Nevím zda se toto téma týká jen LANCIÍ, ale s THEMOU TDS 215 km/h (byla dost v kondici ), s KAPPOU 2,0 20V okolo 210 km/h, ale pokud bych měl brát i jiné značky tak nejrychleji co jsem řídil tak cca 305 km/h s "odšpuntovaným" MERCEDESEM CL 600 AMG...
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
Víc než maximálka mě u auta víc zajíma zrychlení a pružnost. Ale asi jako skoro každý, jsem to taky zkoušel, takže:
Prisma 1,5 asi 180km/h (jestli si to ještě dobře pamatuju)
Prisma 1600ie 200 km/h (podle jejího tachometru) 180 je tam kdykoliv se mi zachce .
Delta Integrale jen 160 - ještě jsem ji nezkoušel a ani mě to nijak neláká - tam právě mě zajíma spíš ta pružnost 8)
Prisma 1,5 asi 180km/h (jestli si to ještě dobře pamatuju)
Prisma 1600ie 200 km/h (podle jejího tachometru) 180 je tam kdykoliv se mi zachce .
Delta Integrale jen 160 - ještě jsem ji nezkoušel a ani mě to nijak neláká - tam právě mě zajíma spíš ta pružnost 8)
Pamatuji si to přesně- Plzeňská dálnice jedna hodina ráno Prisma 1.9TD motor v pohodě 187 km/h, ale špatné tlumiče..tvářila se, že by dala víc,ale to sem se bál.. Vedle jel kamarád s právě zakoupeným Fiatem Unem 1.5..
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
otec s mým tipem: uplně nadoraz tachometru , tj 220km/h , při 6500ot, což při přepočtu převodů je cca 227km/h
já s tipem..max 190km/h, na víc sem se necejtil
coupe .... 210km/h tacho , otáčky nevím
bravo .....při honičce s fabií RS asi 220
já s tipem..max 190km/h, na víc sem se necejtil
coupe .... 210km/h tacho , otáčky nevím
bravo .....při honičce s fabií RS asi 220
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
tak abych nezustal pozadu,tak s DEDROU 1.6 ie jsem to mazal maximalne 185 alespon co si pamatuju....a s ALfou jsem to jeste nezkousel,ale bude to tak 220 tachakovych a to bude tak tech 205 realnych.....(jel jsem 185 na 4ku )
To Giorgio: 305? to uz je asi rachot co?
To Giorgio: 305? to uz je asi rachot co?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
No já jel s půjčeným - taky "otevřeným" - Mitsubishi 3000GT asi 240, ale na dálnici byl celkem provoz a měl jsem strach riskovat více. Ale to auto mělo na srazu v Německu na letišti naměřeno 305km/h - na což byl majitel náležitě pyšný a vzadu si nechal na auto udělat samolepku v červeném kruhu ( max. rychlost) 305 - což vypadalo super . Jinak ale daleko větší zážitek byl ze zrychlení při jízdě a z jízdy 100km/h na jedničku - 9000ot/min a hlavně z toho zvuku
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
To Richie: Můžu Ti říct, že česká dálnice je v této rychlosti hóóódně úzká... Problém je v tom, že v tom mercedesu to vůbec není "cítit", díky dvojitým oknům a perfektnímu odhlučnění je to tak tichý že je to dost nebezpečný... Výbornej podvozek a špičkový gumy posouvají fyzikální vlastnosti o velkej kus dál, ale přeci jen je nutno stále myslet na to, že existují...
To Marek: S Mitsubishi 3000 GT VR4 jsem jezdil nějaký čas také, a na tomto autě mě ani tak nebralo to zrychlení (i když to biturbo je skvělý), ale díky čtyřem kolům hnaným a čtyřem kolům říditelným ty úchvatný jízdní vlastnosti... A navíc: 1/70, 2/140, 3/200, 4/250, 5/ten zbytek.....
A co se týče zrychlení, svezl jsem se před vánocemi s PORSCHE CARRERA TURBO rok 2001 v úpravě TECHART (530 PS), a i když mě díky tomu co mi už prošlo rukama hned tak něco neohromí, tak tohleto mi doslova vzalo dech... Takový zrychlení jsem nikdy dřív nezažil, a navíc to auto je fakt postavený tak, aby ten pocit člověku zprostředkovalo doslova vším (posaz, tvrdej podvozek, ostrá spojka, krátký a přesný řazení, keramický brzdy, zvuk linoucí se z výfuků....) V TP je psaná max. rychlost 326 km/h, majitel zkoušel maximálku v Německu a říkal že na digi tachu bylo 328 km/h... Ono za tři miliony už musí být trošku "zábava"...
To Marek: S Mitsubishi 3000 GT VR4 jsem jezdil nějaký čas také, a na tomto autě mě ani tak nebralo to zrychlení (i když to biturbo je skvělý), ale díky čtyřem kolům hnaným a čtyřem kolům říditelným ty úchvatný jízdní vlastnosti... A navíc: 1/70, 2/140, 3/200, 4/250, 5/ten zbytek.....
A co se týče zrychlení, svezl jsem se před vánocemi s PORSCHE CARRERA TURBO rok 2001 v úpravě TECHART (530 PS), a i když mě díky tomu co mi už prošlo rukama hned tak něco neohromí, tak tohleto mi doslova vzalo dech... Takový zrychlení jsem nikdy dřív nezažil, a navíc to auto je fakt postavený tak, aby ten pocit člověku zprostředkovalo doslova vším (posaz, tvrdej podvozek, ostrá spojka, krátký a přesný řazení, keramický brzdy, zvuk linoucí se z výfuků....) V TP je psaná max. rychlost 326 km/h, majitel zkoušel maximálku v Německu a říkal že na digi tachu bylo 328 km/h... Ono za tři miliony už musí být trošku "zábava"...
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC