Maximalka

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

Maximalka

#1 Příspěvek od Richie 10 »

Je mi jasny ze vetsina z vas si nechce svoje milacky huntovat a neslapete jim na krk "co to da" ,ale stejne bych se chtel zeptat kolik jste nejvic vyzdimali ze svych milacku? :twisted:
Zahalsujte a pak napiste kolik a s jakym autem...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#2 Příspěvek od Honza 2 »

Nehlasuju, páč dvakrát nemůžu :-)
No asi by si každej jednou měl zkusit co to dá - pokud na to má prostor.

s SW - 200 ale od 180 už to byl porod - cca 5600ot
s VVT - nevím - zimáky pouze do 190.... 200 tam bylo, otáčky si ozaj nepametam.. :)

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Dan 1 »

S Deltou jsem jel 240, ale to jsem chtěl vyzkoušet, kolik jede. Jinak cestovní rychlost na dálnici je pro mě 150 až 160.

Míra 36
Příspěvky: 912
Registrován: čtv čer 09, 2005 20:40

#4 Příspěvek od Míra 36 »

Prisma 1.9 D 160km/h
Dedra 2,0 TDS 185km/h
Kappa 2,4 JTD 205 km/h

Milan 41

#5 Příspěvek od Milan 41 »

S mojí Kappou něco přes 220 na tacháku a jela by rychleji, ale manželka vedle se začala ošívat... A čekal jsem, že to půjde hůř :lol:

Giorgio 65
Příspěvky: 117
Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Giorgio 65 »

Nevím zda se toto téma týká jen LANCIÍ, ale s THEMOU TDS 215 km/h (byla dost v kondici :D ), s KAPPOU 2,0 20V okolo 210 km/h, ale pokud bych měl brát i jiné značky tak nejrychleji co jsem řídil tak cca 305 km/h s "odšpuntovaným" MERCEDESEM CL 600 AMG...
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC

Uživatelský avatar
Lubos 42
Příspěvky: 4536
Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Lubos 42 »

200 a ještě měla chuť - Delta Integrala

Uživatelský avatar
Jirka 15
Příspěvky: 905
Registrován: úte dub 26, 2005 19:30

#8 Příspěvek od Jirka 15 »

Víc než maximálka mě u auta víc zajíma zrychlení a pružnost. Ale asi jako skoro každý, jsem to taky zkoušel, takže:
Prisma 1,5 asi 180km/h (jestli si to ještě dobře pamatuju)
Prisma 1600ie 200 km/h (podle jejího tachometru) 180 je tam kdykoliv se mi zachce :wink: .
Delta Integrale jen 160 - ještě jsem ji nezkoušel a ani mě to nijak neláká - tam právě mě zajíma spíš ta pružnost 8)

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#9 Příspěvek od Dresik 28 »

Pamatuji si to přesně- Plzeňská dálnice jedna hodina ráno Prisma 1.9TD motor v pohodě 187 km/h, ale špatné tlumiče..tvářila se, že by dala víc,ale to sem se bál.. Vedle jel kamarád s právě zakoupeným Fiatem Unem 1.5..
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Honza 2.0 16v
Příspěvky: 470
Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Bydliště: lomnice nad popelkou

#10 Příspěvek od Honza 2.0 16v »

otec s mým tipem: uplně nadoraz tachometru , tj 220km/h , při 6500ot, což při přepočtu převodů je cca 227km/h
já s tipem..max 190km/h, na víc sem se necejtil

coupe .... 210km/h tacho , otáčky nevím
bravo .....při honičce s fabií RS asi 220
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

toz ja s kapkou max 200 vic se mi ji nechtelo trapit babicku
a tipo kdyz jelo na naftu tak 165, a ted na to co jezdim tak max 155 :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Richie 10 »

tak abych nezustal pozadu,tak s DEDROU 1.6 ie jsem to mazal maximalne 185 alespon co si pamatuju....a s ALfou jsem to jeste nezkousel,ale bude to tak 220 tachakovych a to bude tak tech 205 realnych.....(jel jsem 185 na 4ku )
To Giorgio: 305? to uz je asi rachot co? :)
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#13 Příspěvek od Marek 43 »

No já jel s půjčeným - taky "otevřeným" - Mitsubishi 3000GT asi 240, ale na dálnici byl celkem provoz a měl jsem strach riskovat více. Ale to auto mělo na srazu v Německu na letišti naměřeno 305km/h - na což byl majitel náležitě pyšný a vzadu si nechal na auto udělat samolepku v červeném kruhu ( max. rychlost) 305 - což vypadalo super :D . Jinak ale daleko větší zážitek byl ze zrychlení při jízdě a z jízdy 100km/h na jedničku - 9000ot/min a hlavně z toho zvuku :shock: :o
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Libor 30
Příspěvky: 635
Registrován: ned kvě 29, 2005 00:10
Bydliště: Praha 10 - Uhříněves, tel.: 774 822 346
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Libor 30 »

195 km, taky by eště o kousek šla, ale nemám pořád doladěnou sbíhavost, tak jsem toho nechal :)

Giorgio 65
Příspěvky: 117
Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Giorgio 65 »

To Richie: Můžu Ti říct, že česká dálnice je v této rychlosti hóóódně úzká... Problém je v tom, že v tom mercedesu to vůbec není "cítit", díky dvojitým oknům a perfektnímu odhlučnění je to tak tichý že je to dost nebezpečný... Výbornej podvozek a špičkový gumy posouvají fyzikální vlastnosti o velkej kus dál, ale přeci jen je nutno stále myslet na to, že existují...
To Marek: S Mitsubishi 3000 GT VR4 jsem jezdil nějaký čas také, a na tomto autě mě ani tak nebralo to zrychlení (i když to biturbo je skvělý), ale díky čtyřem kolům hnaným a čtyřem kolům říditelným ty úchvatný jízdní vlastnosti... A navíc: 1/70, 2/140, 3/200, 4/250, 5/ten zbytek.....
A co se týče zrychlení, svezl jsem se před vánocemi s PORSCHE CARRERA TURBO rok 2001 v úpravě TECHART (530 PS), a i když mě díky tomu co mi už prošlo rukama hned tak něco neohromí, tak tohleto mi doslova vzalo dech... Takový zrychlení jsem nikdy dřív nezažil, a navíc to auto je fakt postavený tak, aby ten pocit člověku zprostředkovalo doslova vším (posaz, tvrdej podvozek, ostrá spojka, krátký a přesný řazení, keramický brzdy, zvuk linoucí se z výfuků....) V TP je psaná max. rychlost 326 km/h, majitel zkoušel maximálku v Německu a říkal že na digi tachu bylo 328 km/h... Ono za tři miliony už musí být trošku "zábava"... :D :D :D
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC

Odpovědět