Maximalka
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
- Vladimír 82
- Příspěvky: 2861
- Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
- Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
- Kontaktovat uživatele:
No jak už jsem někde tady psal, toho Uníka v turbu jsem kdysi řídil. Nevýhoda byla, že jsem seděl bokem, protože jsem se nevlezl do těch mini anatomických sedaček, ale ten zátah na dvojku a trojku.............. .
Lítal jsem s tím jen po městě a po serpentinách po takových uličkách v okolí města - brzda, plyn, myška- na to je to stavěný - byl jsem z toho v tranzu. Nejel jsem tím víc asi jak 100km/h. Ale zkoušet s tím šíleným prckem maximálku na dálnici je pro sebevrahy...
Ale jak tady pořád filozofuju ( na různých místech fóra ) ohledně benzín kontra JTD, tak se rýsuje řešení. To co chci nemůže být splněno jedním autem. Velké a pohodlné auto ( to mám Kappa JTD) nemůže být zárověň mrštná a lehká štika na serpentíny..... Tak se to už rýsuje.... Takový naleštěný miláček na víkendové relaxy. Nebude to denní tahání a díky tomu by mělo cosi vydržet.
Co by to jako mělo být ???
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=2520131
Nemyslím tento konkrétní kousek, ale tento typ. Nechal bych si ho dovézt z It.
No, plány mám hezké, tak snad se letos nic nepos... a na podzim by to snad mohlo...
Lítal jsem s tím jen po městě a po serpentinách po takových uličkách v okolí města - brzda, plyn, myška- na to je to stavěný - byl jsem z toho v tranzu. Nejel jsem tím víc asi jak 100km/h. Ale zkoušet s tím šíleným prckem maximálku na dálnici je pro sebevrahy...
Ale jak tady pořád filozofuju ( na různých místech fóra ) ohledně benzín kontra JTD, tak se rýsuje řešení. To co chci nemůže být splněno jedním autem. Velké a pohodlné auto ( to mám Kappa JTD) nemůže být zárověň mrštná a lehká štika na serpentíny..... Tak se to už rýsuje.... Takový naleštěný miláček na víkendové relaxy. Nebude to denní tahání a díky tomu by mělo cosi vydržet.
Co by to jako mělo být ???
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=2520131
Nemyslím tento konkrétní kousek, ale tento typ. Nechal bych si ho dovézt z It.
No, plány mám hezké, tak snad se letos nic nepos... a na podzim by to snad mohlo...
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: pon zář 26, 2005 22:21
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
S Markem musím souhlasit, UNO TURBO i.e. je dobré a laciné nářadí na vyřádění co se týče rozjezdů a nástupů dvojky a trojky. Měl jsem ho taky a z křižovatky na rozjezd jsem bez problémů "udělal" GOLFA VR6. Na trojku už mě začal dotahovat a od 130 se vzdalovat, ale start byl jasný... Nedoporučuji ale zkoušet v tomto autě vysoké rychlosti, to auto je v podstatě sériovka a kromě kotoučových brzd na zadní nápravě a pár drobností se neliší od podstatně méně výkonnějších brášků... Vím o dost lidech, pro které byla jízda v UNU TURBO bohužel tou poslední...
Ale pokud má člověk soudnost a uvědomí si že sedí v celkem nebezpečné zbrani ve vysokých rychlostech (kde už se nerozlišuje jízda příliš rychle a let příliš nízko ), je to fakt dobrá věc na vyblbnutí... Podobným bonbónkem je ještě RENAULT 5 TURBO, ale vzhledem k mému srdci tíhnoucímu k italským skvostům je volba jasná...
Ještě k tomu UNU TURBO: mám kamaráda, který se zabývá úpravami a tuningem aut, a když jsem k němu s Unem přijel, rozsvítily se mu oči a že prý mi "otevře" turbo, přidá regulační kohout plnění a pak prý to teprve pojede... Trošku potišeji pak dodal, že motor vydrží po této úpravě snad možná 5000 km.... Vzhledem k tomu, že to byl prodejní exemplář, tak jsem předmětné úpravy zavrhl, ale od té doby mě ta myšlenka neopustila... Postavit UNO TURBO jen tak na vyřádění.... Ještě jsem ale nenašel vhodný kousek v tom odpovídajícím stavu, aby se na něm aplikovaly tyto případné zvěrstva...
Ale pokud má člověk soudnost a uvědomí si že sedí v celkem nebezpečné zbrani ve vysokých rychlostech (kde už se nerozlišuje jízda příliš rychle a let příliš nízko ), je to fakt dobrá věc na vyblbnutí... Podobným bonbónkem je ještě RENAULT 5 TURBO, ale vzhledem k mému srdci tíhnoucímu k italským skvostům je volba jasná...
Ještě k tomu UNU TURBO: mám kamaráda, který se zabývá úpravami a tuningem aut, a když jsem k němu s Unem přijel, rozsvítily se mu oči a že prý mi "otevře" turbo, přidá regulační kohout plnění a pak prý to teprve pojede... Trošku potišeji pak dodal, že motor vydrží po této úpravě snad možná 5000 km.... Vzhledem k tomu, že to byl prodejní exemplář, tak jsem předmětné úpravy zavrhl, ale od té doby mě ta myšlenka neopustila... Postavit UNO TURBO jen tak na vyřádění.... Ještě jsem ale nenašel vhodný kousek v tom odpovídajícím stavu, aby se na něm aplikovaly tyto případné zvěrstva...
LANCIA LYBRA 1,9 JTD
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC
AUDI Q7 3,0 TDI
VOLKSWAGEN TOUAREG TDI
LANCIA THESIS 2,4 JTD
ALFA ROMEO 159 1,9 JTD SW Q-TRONIC