Rallye a vše okolo

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8394
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Rallye a vše okolo

#1066 Příspěvek od Harous 239 »

Na Barumce ošklivá nehoda posádky Melegari - Bonato s Abarthem 124. :cry:

https://www.ewrc-results.com/quickp/549 ... 8496_n.jpg
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rallye a vše okolo

#1067 Příspěvek od Vítek 4 »

Ty sem videl ve meste v patek. To je taky napad jezdit rally se zadokolkou v dnesni dobe. Walter Rohl s 037 to neni.
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8394
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Rallye a vše okolo

#1068 Příspěvek od Harous 239 »

Martin Vlček s tím taky třísknul pořádně, snad budou v pohodě.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Rallye a vše okolo

#1069 Příspěvek od black_sheep 666 »

no, oboje to byly dost blbý bouračky, tak na ně všichni myslíme a snad se probudí v pořádku. [-o< i ten rusák tu Fabii R5 roztřískal k nepoznání. fakt náročný den! ani nevím, jak dopadl Štajf, protože už jsme jeli pryč, tak jsem auto ani neviděl.

a k těm zadokolkám; letos jsem měl to štěstí, že mě u Orsáků svezli Fiestou R5kou, tak se ani se nedivím, že na tak náročné trati jako Barumka, to někdo zahodí. je úplně jedno jestli to je 2WD nebo 4WD, je to fakt hodně náročné na řidiče neudělat chybu, tím spíš, když je to pak vyhrocené, protože rozdíly byly ještě ráno úplně minimální.

pohon kol myslím, v tom tolik roli nehraje. možná naopak, že ty 4kolky maj daleko víc trakce a letí rychleji, tak mi připadalo, že to je s nimi náročnější se nerozbít.
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Odpovědět