Vše o Lancii
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o Lancii
JO,ale protoze se nesmyslne vydala z penez diky zavodeni a ne prto,ze si auta lidi od Lancie nekupovali Jedine co Alfa vyprodukovala schopneho, tak to je V6 motor busso
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8394
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
A tohle svoje tvrzení máš něčím podložený, nebo to je přání otcem myšlenky?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8394
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Aha, takže přání otcem myšlenky.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Vše o Lancii
přesně, Harousi... přečti si, a pak můžeš něco komentovat přece, prodejní čisla Lancie v letech 1995 - 2010 trhaly rekordy...
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: Vše o Lancii
Huraaaaa.Vitek neco pochvalil Alfe A zrovna to, co mam pod kapotou ..neni možnáááááááááá
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8394
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Možná mu tam chybí půldecka proti Tobě, ale výkon má rozhodně vyšší. Jaký Busso se vlastně dávalo do Themy - 12V nebo 24V?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o Lancii
To sice ma vykon vyssi,ale Thema je hmotnostne na tom tak o 300kg lip nez 166
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: Vše o Lancii
Rozdělení příčných zástaveb je zhruba takovéto
12v i.e.
AR 164 3.0
LA Thema 3.0
F Croma 2.5
AR GTV + Spider 3.0
AR 155 2.5
12v TB
AR 164 2.0
AR 166 2.0
AR GTV + Spider
+ replika Lamborghini Countach od Davide Cironi
www.youtube.com/watch?v=gsstMOmPKBY
24v "první generace" - alternánátor v PP rohu motoru
AR 164 3.0
AR 164 Q4 - jediná aplikace V6 "Busso" s pohonem všech kol.
LA Kappa 3.0
GTV + Spider (nejsem si jistý, zda se nedávala až 2. generace)
24v "druhá generace" - alternátor u nohou spolujezdce
AR 156 2.5 + 3.2 GTA
AR 166 2.5 + 3.0 + 3.2
AR 147 3.2 GTA
AR GT 3.2 + 3.7 převrtávka např. AutoDelta
AR GTV + Spider 3.0 + 3.2
LA Thesis 3.0 + 3.2
12v je výrazně a lépe točivější než 24v. 24v má hydroštely, u 12v je doporučena kontrola a nastavení vůle ventilů po 20 000km. 12v více trpí na odíráni vačky od kalíšku nad ventily. Pokud se nepletu, tak více na výfukových ventilech. 24v má lépe přístupný thermostat. U 24v se 2.generace ještě rozlišuje na EURO2 a EURO3, kdy např. moje 166 je EURO2 a má jedinou lambdu, ale EURO3 má lambdu na každé větvi svodů (přední a zadní) a třetí pod autem u katu. Svody ze E2 se proto dávají na E3.
A Richiemu ma Vítka chybí půl litru (500ml). Půl deci je 50ml.
12v i.e.
AR 164 3.0
LA Thema 3.0
F Croma 2.5
AR GTV + Spider 3.0
AR 155 2.5
12v TB
AR 164 2.0
AR 166 2.0
AR GTV + Spider
+ replika Lamborghini Countach od Davide Cironi
www.youtube.com/watch?v=gsstMOmPKBY
24v "první generace" - alternánátor v PP rohu motoru
AR 164 3.0
AR 164 Q4 - jediná aplikace V6 "Busso" s pohonem všech kol.
LA Kappa 3.0
GTV + Spider (nejsem si jistý, zda se nedávala až 2. generace)
24v "druhá generace" - alternátor u nohou spolujezdce
AR 156 2.5 + 3.2 GTA
AR 166 2.5 + 3.0 + 3.2
AR 147 3.2 GTA
AR GT 3.2 + 3.7 převrtávka např. AutoDelta
AR GTV + Spider 3.0 + 3.2
LA Thesis 3.0 + 3.2
12v je výrazně a lépe točivější než 24v. 24v má hydroštely, u 12v je doporučena kontrola a nastavení vůle ventilů po 20 000km. 12v více trpí na odíráni vačky od kalíšku nad ventily. Pokud se nepletu, tak více na výfukových ventilech. 24v má lépe přístupný thermostat. U 24v se 2.generace ještě rozlišuje na EURO2 a EURO3, kdy např. moje 166 je EURO2 a má jedinou lambdu, ale EURO3 má lambdu na každé větvi svodů (přední a zadní) a třetí pod autem u katu. Svody ze E2 se proto dávají na E3.
A Richiemu ma Vítka chybí půl litru (500ml). Půl deci je 50ml.
Naposledy upravil(a) vonkreuz dne úte lis 07, 2017 15:02, celkem upraveno 2 x.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8394
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Alfa Romeo 166 2.5 V6
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=40590
hmotnost - 1490kg
Lancia Thema 3.0 V6
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=40711
hmotnost - 1330kg
Když už teda porovnáváme čísla, tak ať nejsou vymyšlená. Poměr hmotnosti vychází u obou aut téměř nastejno - 10.69kg/kW (166) vs. 10.62kg/kW (Thema).
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o Lancii
No tak vidis to. Thema ma lepsi pomer A kroutak ma vyssi
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8394
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Ten vyšší krouťák mě taky zaujal. Víc by ale vypovídala plocha pod křivkou toho krouťáku a k tomu už je potřeba vidět grafy průběhu. Ona samotná špičková hodnota moc vypovídající není.
Každopádně považuju za posun dopředu k diskuzi to, že se budeme bavit o reálných číslech a ne o Tvých pocitech.
Osobně (zcela pocitově a subjektivně) bych Themu bral s 2.0 16V Turbo (ideálně výbava LX) a soudobou AR164 s 3.0 V6 Busso. Tak nějak mě ke každému z těch aut sedí něco jiného. Tím ale neříkám, že bych odmítal Themu V s Bussem. To je dnes velká rarita a věřím, že s časem porostem dost na ceně.
Každopádně považuju za posun dopředu k diskuzi to, že se budeme bavit o reálných číslech a ne o Tvých pocitech.
Osobně (zcela pocitově a subjektivně) bych Themu bral s 2.0 16V Turbo (ideálně výbava LX) a soudobou AR164 s 3.0 V6 Busso. Tak nějak mě ke každému z těch aut sedí něco jiného. Tím ale neříkám, že bych odmítal Themu V s Bussem. To je dnes velká rarita a věřím, že s časem porostem dost na ceně.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o Lancii
Jak 16VT tak V6 od lafy jsou v Theme ty nejlepsi motory co se tam davaly. 16VT je rychlejsi, V6 ma lepsi zvuk
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy