Kdyby bylo všechno takhle jednoduchý...
Lancii, Alfu i Fiat už je potřeba brát jako koncern FCA. A přiznejme si, že šance na oživení Alfy Romeo je prostě vyšší než na oživení Lancie. Mě se zdá, že Lancii tak nějak zmizel trh. V luxusní třídě se osamostatnila německá trojka MB-BMW-Audi, ostatní jen paběrkovali. Thesis jak je úchvatnej tak obchodně to byl propadák. A další bod - Alfa se prodává i v USA a Číně. V Číně je to asi šumák, ale v USA AR znají, o Lancii tam asi bude vědět jen pár nadšenců.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Sahodlouhe diskuze netreba. Lancia ma proste vetsi tradici a ta cerna dira na penize z Milana nevydrzela na americkem trhu o moc dele nez Lancia, takze dneska jsou obe znacky v podvedomi americanu zhruba stejne - t.j. autari znaji obe, ostatni ani jednu.
A sance na uspesne oziveni znacky... no mam na to presne opacny nazor nez Harous a ten fantozzi ve svetru, co tomu sefuje.
V čem má Lancia delší tradici než Alfa Romeo? Tady se přeci nebavíme o značkách jejichž vznik by dělil třeba 20 let. Ty firmy začali s výrobou aut víceméně stejně.
A která Lancia se v USA prodávala jako poslední? Alfa Romeo tam prodávala 164 a Spider, takže odhadem někdy do půlky devadesátek.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
At si tam prodavala co chtela, je to jen studna na prachy. Alfa nevyprudokovala modely,ktere by se prodavaly tak aby byl nejaky solidni zisk. Kdyz neumi delat zisk tak at skonci. Tolik penez pro nic
Chlapi, věnujte energii něčemu smysluplnýmu. Tohle nikdy nikam nevedlo a nikam to nepovede ani teď.
Já uznávám všechny italské značky od Fiatu po Ferrari, protože vždycky uměly nabídnout něco, co konkurence neuměla a byly v lecčem první na světě. Bohužel některé během let nepřežily, něco vlastní Čínani (Benelli), ale pořád se rád pokochám italskými detaily, rád si poslechnu zvuk italského motoru, ať už je to V12 od Ferrari, V8 od Mase nebo L2 od Ducati. Ty stroje pro mě mají něco, co konkurence nemá, a proto taky mám Lancii (i když v naftě, no).
Chápu, že jsme na Lancia fóru a ortodoxní značkysti tu neradí vidí bývalého úhlavního rivala, ale je to jako hádat se na škodovkářském fóru, jestli je lepší schade nebo VW.