Vše o Lancii
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Jinak stejný deklarovaný výkon jako u Ypsilon HF deklaruje Abarth i u 600e který má přijít také za rok. A i tam se mluví o pohonu 4x4, platforma je tomu uzpůsobená.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o Lancii
Harous 239 píše: ↑čtv led 18, 2024 23:58 Lancia vstane z mrtvých, představí nový model po dlouhých 13 letech a tady se o tom bavíme dva.
Kde všichni jsou? Na Facebooku? Nebo už Lancia upadla v zapomnění i u starých členů?
Na facebooku, přitom řešit problémy zde je mnohem přehlednější.
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Vše o Lancii
já jsem tady, ale nemám k tomu co říctHarous 239 píše: ↑čtv led 18, 2024 23:58 Lancia vstane z mrtvých, představí nový model po dlouhých 13 letech a tady se o tom bavíme dva.
Kde všichni jsou? Na Facebooku? Nebo už Lancia upadla v zapomnění i u starých členů?
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Vše o Lancii
Možná jen, že kdyby představili atmosférický šestiválcový sedan s manuálem a mild hybridem (bez něj to už je utopie vůbec), mělo to manuál, pohon 4x4 nebo zadních kol, designem to navazovalo na historické modely Lancie (nebyl z toho cítit PSA na 100 metrů), tak mě mají na dealerství jistého třeba druhý rok produkce, až to zaběhnou. Kdyby třeba využili techniku z Alfy... A designem se inspirovali u 2000 Berlina nebo Flaminia, případně klidně hranatý auto ala Prisma (nižší střední třída ale nedává žádný smysl). Ale to jsem si zasnil
Kousnul bych i sportovnější hatchback s přeplňovaným benzínem, ve stylu Delta IV. Hlavně ať to nevypadá jako ty Peugeoty, ale krásný příklad předvedl Hyundai s IONIQ 5. Ideálně permanentní 4x4, kdyby to bylo hodně dobrý auto, tak bych u toho asi kousnul i přední náhon, a kdyby to nebylo úplně prťavý, tak bych to možná využil víc než ten sedan
Cena mega, mega a půl max bez daně (holt ten sedan bych nekoupil v plné parádě), po dlouhý době bych měl chuť si jít zase koupit nový auto na daily ježdění.
Třeba se mi to splní, a stejně se mi to nebude líbit, sakra
Kousnul bych i sportovnější hatchback s přeplňovaným benzínem, ve stylu Delta IV. Hlavně ať to nevypadá jako ty Peugeoty, ale krásný příklad předvedl Hyundai s IONIQ 5. Ideálně permanentní 4x4, kdyby to bylo hodně dobrý auto, tak bych u toho asi kousnul i přední náhon, a kdyby to nebylo úplně prťavý, tak bych to možná využil víc než ten sedan
Cena mega, mega a půl max bez daně (holt ten sedan bych nekoupil v plné parádě), po dlouhý době bych měl chuť si jít zase koupit nový auto na daily ježdění.
Třeba se mi to splní, a stejně se mi to nebude líbit, sakra
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
To ses zasnil moc hezky, ale má to pár ale... Oni musejí vyrábět auto které se bude prodávat a na kterým budou mít zisk. Ne auto na který se někdo možná dojde jen podívat a bude se prodávat v jednotkách kusů. Buďme reální, potřebují auto který se bude prodávat. A to zrovna sedan nebo hatchback dneska není. Ať si rozjedou Ypsilonku a k ní časem budou další modely. Buďme rádi, že značka žije.
P.S. Vím jak to bylo u Alfy Romeo. Když se blížila Giulia tak každý chtěl V6. Pak ti samí lidé šli a začali kupovat Stelvia v naftě...
P.S. Vím jak to bylo u Alfy Romeo. Když se blížila Giulia tak každý chtěl V6. Pak ti samí lidé šli a začali kupovat Stelvia v naftě...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Vše o Lancii
souhlasím, bohužel jsem odkázán na stále starší auta
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Klika je, že jde pořád koupit dost řidičsky zajímavých aut i nových.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Vše o Lancii
Moc už ne, trvám furt zabedněně na manuálu.
Takže spíš už zánovní, než úplně nová...
M2, Giulia Quadrifoglio, nebo 911, to jsou tak 3 auta co dokáží splnit moje požadavky na řidičské auto a nejsou starší než cca 6 let
Takže spíš už zánovní, než úplně nová...
M2, Giulia Quadrifoglio, nebo 911, to jsou tak 3 auta co dokáží splnit moje požadavky na řidičské auto a nejsou starší než cca 6 let
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Fajn, tak máš vyšší požadavky. Ale řidičsky zajímavý auto je i i30N, BRZ, Mustang, Challenger... Na jedný straně jde koupit v manuálu kupátko, hothatch i šílenost jako Challenger s V8 a kompresorem. V automatu je ten výběr ještě větší...
Ale to se už dostáváme od Lancie. Buďme rádi z tu Ypsilonku, může to být znovuzrození značky. Od Lancie bych během pár let čekal (a uvítal) nějaký auto alespoň střední třídy, případně crossover nebo SUV s prvky do luxusna.
Ale to se už dostáváme od Lancie. Buďme rádi z tu Ypsilonku, může to být znovuzrození značky. Od Lancie bych během pár let čekal (a uvítal) nějaký auto alespoň střední třídy, případně crossover nebo SUV s prvky do luxusna.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Vše o Lancii
řídil jsem jen první dvě jmenovaný auta (resp. Toyotu), v tom prvním jsem najel docela dost, a souhlasím, že jsou to skvělý auta a ta výhoda nového auta je prostě bezesporu bomba škoda, že N divize Hyundaie končí v Evropě, mohli nabídnout ještě dost zajímavých aut. jsem rád i za auta jako Yaris GR, byť bych si ho nové nekoupil.Harous 239 píše: ↑čtv led 25, 2024 22:40 Fajn, tak máš vyšší požadavky. Ale řidičsky zajímavý auto je i i30N, BRZ, Mustang, Challenger... Na jedný straně jde koupit v manuálu kupátko, hothatch i šílenost jako Challenger s V8 a kompresorem. V automatu je ten výběr ještě větší...
Ale to se už dostáváme od Lancie. Buďme rádi z tu Ypsilonku, může to být znovuzrození značky. Od Lancie bych během pár let čekal (a uvítal) nějaký auto alespoň střední třídy, případně crossover nebo SUV s prvky do luxusna.
no, moc se tu diskuze nerozjela, tak už se zdržím komentářů a za mě bych to uzavřel, že Lancii držím palce ať už bude vyrábět cokoliv. nicméně trochu tuším, už to bude asi jen znáček pro auta, co nebudou zajímavý pro mě. kdoví
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 295
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Vše o Lancii
já teda taky preferuju manuál. Ta moderní auta jsou pro mě ale nezajímavá i proto, že jsou přiliš technická, vytratila se z nich zábava.
U té nové Ypsilon, už jsem to napsal, jsem rád, že značka přežila a chápu Harouse, potřebují masovku, značka pokud si na sebe nevidělá, tak skončí, ale tohle auto jim odpustím jen pokud přežijí a přijdou s ještě s něčím zajímavým. Otázka je, jestli Stellantis na to má vůbec ještě kulturu, takové auto vůbec umožnit. A jakou techniku by mělo mít.
U té nové Ypsilon, už jsem to napsal, jsem rád, že značka přežila a chápu Harouse, potřebují masovku, značka pokud si na sebe nevidělá, tak skončí, ale tohle auto jim odpustím jen pokud přežijí a přijdou s ještě s něčím zajímavým. Otázka je, jestli Stellantis na to má vůbec ještě kulturu, takové auto vůbec umožnit. A jakou techniku by mělo mít.
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Jestli manuál nebo automat je otázka auta. Jak si nedovedu představit WRX STI s automatem tak si stejně neumím představit Outbacka s manuálem.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 295
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Vše o Lancii
při vší úctě, manuál nebo automat nevnímám jako otázku auta, ale řidič. Sebe jako řidiče si umím představit s WRX STi, ale už si sebe neumím představit s Outbackem.
Mám kamaráda co říká, že třeba Jaguar, snad až na XJ220, je neslučitelný s manuálem. Pro mě je to ale třeba právě důvod proč si Jaguara nekoupit, i když jsou modely, který bych chtěl.
Mám kamaráda co říká, že třeba Jaguar, snad až na XJ220, je neslučitelný s manuálem. Pro mě je to ale třeba právě důvod proč si Jaguara nekoupit, i když jsou modely, který bych chtěl.
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Vše o Lancii
Vidíš, já šel z STI rovnou do Outbacka. Jezdil jsem v tý době kolem 40 tisíc za rok, silnice rozmlácený, ve městech kolony... Tak nějak jsem k tomu automatu dozrál. Ale Mustanga jsem třeba sháněl v manuálu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 295
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Vše o Lancii
prosím tě a jak si k tomu došel. Já totiž nejsem schopen s automatem vůbec jet. Jediná skříň co bych opravdu chtěl vyzkoušet, ale chápu že má omezení a do provozu není vhodná, je sekvenční. Ta brutalita, ta přesnost. Mně to zkrátká láká do úplně jiných extrémů.
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW