Thesis - kolik nás tu zbývá?
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Po prelisovani silentu, mě za jízdy vyletelo horní zadní rameno ze silentu...Nebyla to zrovna supr zkušenost. Proto jsem k prelisovavani trochu skeptický u ramen s čepy Kdybych letel "kudlu" na dálnici, tak nevim....
Ex - Fiat Marea 1.6 -makrela
Ex - Lybra SW 2,4 jtd - modrá raketa
Ypsilon 1,4 - Platino - mestska kabelka
Thesis 2,4 jtd - Emblema
Ex - Lybra SW 2,4 jtd - modrá raketa
Ypsilon 1,4 - Platino - mestska kabelka
Thesis 2,4 jtd - Emblema
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
To nevím u čeho se ti to stalo. U Thesise je vyloučené, aby silentblok z polyuretanu vypadl.
Lancia Thema crd 3.0D
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Thesis je má čtvrtá Lancia.Jezdím s ním každý den do práce ať jsou Němci naštvaní a na dálnici jim ukážu,že 13 let staré italské auto jede i 200 km/hod.Samozřejmě jim nebudu vykládat,že některé díly se špatně shánějí a nebo se ani nevyrábějí.Musí to být pro člověka srdcovka a snažím se,abych ho měl co nejdéle.Stojí to peníze...
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Tam si musel mat uvolneni srob a nie problem s nalisovanim, ak by sa silent aj odlisoval je tam podlozka ktora rameno udrzi cca kde ma byt. Polyuretan treba namazat specialnou vazelinou pred nalisovanim. Ona zarucuje, ze nevrzga a nedroli sa, ak su s nim nejake problemy, tak sa nieco zanedbalo pri montazi. Ak sa pouzije vazelina nie na to urcena, tak casom ju treba doplnat a ano aj to je celkom v pohode riesenie. Problem repasu capov je ze ti co repasuju capy sa tychto boja pretoze nie je ciapocka z druhej strany (len na jednom ramene) ale musi sa odlisovat prstenec a ten keby sa ti odlisoval za jazdy tak cap veru uleti von.
Ja som skusal rozne moznost daily car, ale nakoniec som to uzavrel tak ze k 3,2 a 3,0 som si min. tyzden doniesol 2,0turbo a to bude daily. Akurat ho davam dokopy. Vozenim sa tomu nic nevyrovna a pre mna je jednoduchsie uservisovat toto ako napr nejaky prasat.
Vacsinou co sledujem tak thesis predava alebo rozpredavaju bud spekulanti s vidinou zarobku, ludia co nemaju k lancii vztah a mysleli si ze si kupia supu za pat korun alebo ti co lanciu poznaju ale znova si mysleli ze si kupia supu za pat korun, cenove spektrum je extremne siroke a neviem ako sa niekto moze cudovat, ze tie najlacnejsie nie su v top stave pripravene spravit kvantum km bez investicie.
Ostatnych co poznam tak ani len neuvazuju o predaji (ani ti co si ju kupili len nedavno, len pre info priemer ceny nakupu sa pohyboval kolo 6500€), skor hladaju dalsi prirastok. O tych sa ale na nete nepise, preto to posobi, ze sa to zacalo predavat hufne, ale to su vacinou majitelia co ho vela krat nemaju ani pol roka.
Uvidime co ukaze cas hh.
Ja som skusal rozne moznost daily car, ale nakoniec som to uzavrel tak ze k 3,2 a 3,0 som si min. tyzden doniesol 2,0turbo a to bude daily. Akurat ho davam dokopy. Vozenim sa tomu nic nevyrovna a pre mna je jednoduchsie uservisovat toto ako napr nejaky prasat.
Vacsinou co sledujem tak thesis predava alebo rozpredavaju bud spekulanti s vidinou zarobku, ludia co nemaju k lancii vztah a mysleli si ze si kupia supu za pat korun alebo ti co lanciu poznaju ale znova si mysleli ze si kupia supu za pat korun, cenove spektrum je extremne siroke a neviem ako sa niekto moze cudovat, ze tie najlacnejsie nie su v top stave pripravene spravit kvantum km bez investicie.
Ostatnych co poznam tak ani len neuvazuju o predaji (ani ti co si ju kupili len nedavno, len pre info priemer ceny nakupu sa pohyboval kolo 6500€), skor hladaju dalsi prirastok. O tych sa ale na nete nepise, preto to posobi, ze sa to zacalo predavat hufne, ale to su vacinou majitelia co ho vela krat nemaju ani pol roka.
Uvidime co ukaze cas hh.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
auto mám cc 7 rokem..nejdříve to byla víkendovka, postupem času se z něj stalo daily auto....na silnici mě vyloženě nenechalo a nebylo nic co by se nějak nedalo opravit (sice človek musí jet za někým kdo tomu rozumí - Vlado, nebo mít čas a chuť se v tom sám vrtat ) . Já te´d uvažuji jak dále s Lancio. Je to už přeci jen ročník 2002 a ikdyž to auto mám rád, tak už je to přeci jenom 17 let staré auto a s malým prckem v kočárku už člověk přeci jen uvažuje jestli dá několik tsíc za potencionální závadu která se přihodí (není otázka jestli se přihodí ale kdy) . Není to chyba aut, ale prostě už jen zubu času . A já nevím, jestli se mi chce někde po auru hledat věci ,shánět v polsku, popřípadě s tím jet za Vladem do Bratislav. Kdyby bydlel blíže tak to něja neřeším ale jez z Ostravy do Bratislavy se mi prostě už nechce....kolem moc nevím jestli někdo opravuje Thesise. Jedni už skončili, k dalšímu raději už nepojedu protože jsem nebyl s kvalitou a komunikací ohledně opravy spokojený. (a nebyl jsme jediný co jsem tak slyšel )
Autu nic moc není ...nějaké probliknutí airabgu nebo el park brzdy proběhlo naposledy minulý rok od té doby nic....pár škrábanců od debil ů na parkovišti atd....jedinou chybu vidím v tom že to trochu papá olej (dolívám cca 1l na 1000) a nemíním už dělat nějakou rozborku proč tomu tak je.al jsme nové zimní pneumatiky atd....všší ceny se dávají za mladší ročníky, nebo v top stavu, tahle daly jžděné prostě v top stavu nebudou .
Co mě stve na tom autě je sedačka..prostě jsem za tu dobu nenašel možnost jak si sednout ať má opěrku hlavy tak aby mi podpírala hlavu a ne byla 2km daleko...nechápu přoč auto za PC přes mega má elektricky ovládanou zadní opěrku hlavy ( použil jsem jednou ) ale možnost volby u řidiče chybí.....
Kupoval jsem blbuvzodrný vůz - tj benzín a manuál a zatím to funguje ....co dál nevím....uvažuji zase o prodeje protože prostě kočárek do auta nenarvu (na to mám CX 7) a prostě pririty života se trochu mění....auto mám jinak rád a když si mám vybrta zda jet mazdou nebo Lanciou tak beru vždy klíčky od Thesise....asi tak....
Autu nic moc není ...nějaké probliknutí airabgu nebo el park brzdy proběhlo naposledy minulý rok od té doby nic....pár škrábanců od debil ů na parkovišti atd....jedinou chybu vidím v tom že to trochu papá olej (dolívám cca 1l na 1000) a nemíním už dělat nějakou rozborku proč tomu tak je.al jsme nové zimní pneumatiky atd....všší ceny se dávají za mladší ročníky, nebo v top stavu, tahle daly jžděné prostě v top stavu nebudou .
Co mě stve na tom autě je sedačka..prostě jsem za tu dobu nenašel možnost jak si sednout ať má opěrku hlavy tak aby mi podpírala hlavu a ne byla 2km daleko...nechápu přoč auto za PC přes mega má elektricky ovládanou zadní opěrku hlavy ( použil jsem jednou ) ale možnost volby u řidiče chybí.....
Kupoval jsem blbuvzodrný vůz - tj benzín a manuál a zatím to funguje ....co dál nevím....uvažuji zase o prodeje protože prostě kočárek do auta nenarvu (na to mám CX 7) a prostě pririty života se trochu mění....auto mám jinak rád a když si mám vybrta zda jet mazdou nebo Lanciou tak beru vždy klíčky od Thesise....asi tak....
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Rozšiřuju klub.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Je pozdě,už sa vejdem do jedné cimry v hospodě (aj s autama)