Thesis - kolik nás tu zbývá?
Thesis - kolik nás tu zbývá?
Když vidím ty dva Thesise v inzerci na díly a spoustu dalších na bazosu, tak si říkám, kolik je zde ještě lidí s Thesisem v pojízdném a funkčním stavu? Nějak to poslední dobou ubývá
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Taky jezdím, daily car, starám se a bez obtíží. Spíš sem si pokládal otázku, proč najednou tolik Thesisů na díly? Myslím, že když blbě koupíš už to nedoženeš..."z ku*vy pannu neuděláš" Thesis umí být dobrá pokadnička, není to auto co si může dovolit každý a to jak finančně tak časově. Musíš mít Thesise rád, starat se a spoustu odpouštět.
Ex - Fiat Marea 1.6 -makrela
Ex - Lybra SW 2,4 jtd - modrá raketa
Ypsilon 1,4 - Platino - mestska kabelka
Thesis 2,4 jtd - Emblema
Ex - Lybra SW 2,4 jtd - modrá raketa
Ypsilon 1,4 - Platino - mestska kabelka
Thesis 2,4 jtd - Emblema
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Taky tomu nerozumím. Zajímá mě to, protože neustále po nějaké výhodné koupi pokukuju.
Přeci když koupím držák motor 2,4 JTD 110KW s manuální převodovkou, tak tam nemůže být nic špatně.
Nebo kvůli čemu jinému se těch aut lidé zbavují na ND aniž by je opravili kromě známého problému s automatickou prevodovkou a tesnenim pod hlavou na 3.0 V6?
Přeci když koupím držák motor 2,4 JTD 110KW s manuální převodovkou, tak tam nemůže být nic špatně.
Nebo kvůli čemu jinému se těch aut lidé zbavují na ND aniž by je opravili kromě známého problému s automatickou prevodovkou a tesnenim pod hlavou na 3.0 V6?
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
no nektere dily uz jsou na to asi nesehnatelne..a dost slozity podvozek... to jen tak jak to vidim ja..majitele to treba upresni
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
já teda nevím no, ale když jsem sledoval Thesis příběh Jiřího 588, tak mám dojem, že už to úplně není auto na normální ježdění, ale spíš takovej potenciálně hodnotný youngtimer.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
mimochodem, když jsem se o to auto zajímal, tak ta komplexita všech velmi atypických komponentů moc na důvěře v bezstarostný provoz nepřidá.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Jezdí to celkem bez problémů. Když už člověk zná to auto, ví jak na to, není to špatný. Pro nějaké nové potencionální kupce tohoto vozu, se to ale doporučit nedá. Dílů je na to málo, jsou drahý, opravy jsou někdy komplikovaný a auto už je na trhu v podstatě bezcenný.
Lancia Thema crd 3.0D
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Jaký díly běžný údržby jsou nesehnatelny?
Samozřejmě neberu, skla, tesneni, dily karosérie atd.
Samozřejmě neberu, skla, tesneni, dily karosérie atd.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Na pětiválcové motory je vše běžně (šestiválec nevím). Brzdy taky není problém a ani nejsou drahý. Horší je podvozek, tam to ubývá a ceny strašný. Navíc je to tvrdý jako pryčna oproti např.stejně starý Lybře. To si člověk užije než to změní do pohodlna. Zbytek jsem kupovat nemusel, tak nevím. Horší bude, až vůbec nebudou díly ve skladech Fiatu...
Lancia Thema crd 3.0D
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Z předních ramen jsou nedostupné snad jen horní přední, jinak by vše mělo být, akorát teda kolem 4-5t za kus. To je holt hloupá politika fiatu, raději to nechat hnít na skladech než to dát za rouzmné ceny. Silentbloky se dají sehnat u Vlada a nechat přelisovat, akorát je problém, pokud jsou špatný čepy...i když na mezinárodních skupinách třeba na FB vidím, že rumuni to zalejvají teflonem a "prý" to funguje.
Já mám 2.4jtd 110kw kterou jsem cíleně chtěl právě díky jednoduchosti, jak už zde zaznělo. Zatím 45tkm za 2,5roku a krom vyteklého řízení žádná neplánovaná odstávka neproběhla (klep,klep,klep).
Nepočítám klasické naftové věci jako dvouhmotu apod, to je jednou za čas potřeba udělat na každým autě s vyšším nájezdem.
Já mám 2.4jtd 110kw kterou jsem cíleně chtěl právě díky jednoduchosti, jak už zde zaznělo. Zatím 45tkm za 2,5roku a krom vyteklého řízení žádná neplánovaná odstávka neproběhla (klep,klep,klep).
Nepočítám klasické naftové věci jako dvouhmotu apod, to je jednou za čas potřeba udělat na každým autě s vyšším nájezdem.
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Polyuretanové silentbloky opravdu fungují pěkně, hezky to vede auto. Musí se ale pravidelně mazat, aby nedocházelo k vrzání. Pouze spodní zadní rameno musí mít jíny než plný profil silentbloku, jinak to dusá jako vagón. To jsem naštěstí vyřešil...
Lancia Thema crd 3.0D
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Co se týče čepů na ramenech, zajímalo by mě, jaká je pak bezpečnost nebo výdrž čepů, když se to jakkoliv upravuje...Nechtěl bych si prožít situaci na dálnici třeba ve 150km/h a vyletí čep...
Zadní horní rameno už taky nejde sehnat ani ve fiatu.
To vrzání polyuretanu je hrozné.
BTW: neodcházejí pak čepy rychleji, když ten polyuretan je tvrdší než guma?
Zadní horní rameno už taky nejde sehnat ani ve fiatu.
To vrzání polyuretanu je hrozné.
BTW: neodcházejí pak čepy rychleji, když ten polyuretan je tvrdší než guma?
Ex - Fiat Marea 1.6 -makrela
Ex - Lybra SW 2,4 jtd - modrá raketa
Ypsilon 1,4 - Platino - mestska kabelka
Thesis 2,4 jtd - Emblema
Ex - Lybra SW 2,4 jtd - modrá raketa
Ypsilon 1,4 - Platino - mestska kabelka
Thesis 2,4 jtd - Emblema
Re: Thesis - kolik nás tu zbývá?
Určitě čep nevyletí z ničeho nic. To už musí být dlouhodobě uvolněný, aby se něco takového stalo. Polyuretan je možné sehnat v libovolných tvrdostech a v horních ramenech s ním není žádný problém. Pouze se musí pravidelně mazat. Na spodním zadním ramenu, jak už jsem psal výše, je nevhodný plný profil.
Lancia Thema crd 3.0D