Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
No nic. Míla mi mezitím odpověděl na mojí SZ a já se dozvěděl, co jsem chtěl. Díky.
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Nene. Až tak jsem jí nevystopoval. Ale podle všeho jezdí. I jsem jí pár let zpátky zahlídnul tady v Plzni.
Ale jak říkám, třeba se ještě najde kousek, kterej za to bude stát a já na to budu mít koule. A nebo taky ne.
Ale jak říkám, třeba se ještě najde kousek, kterej za to bude stát a já na to budu mít koule. A nebo taky ne.
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Po kapánek delší době Vás všechny zase zdravím. Rád bych dal info, jak jsem nakonec dopadnul. Snad to bude někoho zajímat.
Takže... Už když jsem tu měl naposledy roupy, že bych si rád zase pořídil V6, bylo v řešení větší bydlení, neb nám s ženou, dvěma dětmi a kočkou začalo na 48 metrech býti těsno. A přestože byl původně v hledáčku "pouze" větší byt v naší lokalitě, nakonec jsme skončili v dvougeneračním domě v jedné vesnici kousek za Plzní. Proč? To je na delší povídání a ani to teď není důležité. Podstatná věc z toho vyplývající je ta, že finance byly samozřejmě potřeba někde jinde, než na nějakou mojí V6.
Nicméně, za pár dní to budou přesně tři roky, co bydlíme v "novém", finanční situace se tak nějak ustálila a mně se roupy zase vrátily. Jenže, Kappic s V6 bylo v nabídce už před třemi lety málo a cca před rokem, kdy jsem začal znovu hledat, to byla bída ještě větší. I z fotek znatelně odlítaný pastoušky, pokud vůbec nějaký.
Zkrátka... Lancii jsem nakonec škrtnul a začal hledat o cca 10 let mladší C5. Ta dvoulitrová mi 10 let sloužila, tak jsem si vysnil, že než vrážet dál do auta, které mělo už něco za sebou, zkusím najít nějakou zachovalejší V6 a vyměním kus za kus. Dokud ta auta jsou, dokud je do nich ještě sehnatelnej benzín a než nám je zakážou. Chtěl jsem i zůstat u modelu 2004 - 2008, protože ta další generace se mi prostě ve spoustě věcí nelíbí. První vyhlídnuté auto mi uteklo, ale to druhé už ne. Takže od června letošního roku si zase vychutnávám bublání šesti válců. Měl jsem strach, že zvukem to bude nudnej koncernovej motor, ale musím říci, že svým projevem se k Bussu hooodně blíží.
Jen ta moje představa, že vyměním kus za kus, vzala za své. Nechal jsem si totiž (aniž bych tomu při čtení inzerátu věnoval větší pozornost) dovézt z Německa kus upravený firmou Carlsson. Až později, když jsem si na plno uvědomil, že jsem si do garáže postavil jedno z údajně pár set Němcem upravených aut, se z původně zamýšleného téměř denního auta stala víkendovka, která je momentálně uložena k zimnímu spánku. Navíc jediný majitel byl ročník 1942 a za 16 let s autem najel údajně (i dle servisky) cca 104 tis. km. Celkový stav auta tomu odpovídá, nekteré části vypadají jak na novém autě a interiér je téměř netknutej. Dá se říct, že jsem natrefil na ono bájné auto po německém důchodci. Takže dvoulitr šel sice z domu (podle všeho do dobrých rukou), ale na třílitra se teď už druhý týden chodím koukat do garáže.
Jestli to jenom trošku půjde, rád bych se příští rok přijel podívat na nějaký Váš sraz. Tedy pokud mi dovolíte někde opodál toho mýho žabožrouta zaparkovat.
Pro představu...
https://betterparts.org/photo/citroen-c ... on-15.html
Takže... Už když jsem tu měl naposledy roupy, že bych si rád zase pořídil V6, bylo v řešení větší bydlení, neb nám s ženou, dvěma dětmi a kočkou začalo na 48 metrech býti těsno. A přestože byl původně v hledáčku "pouze" větší byt v naší lokalitě, nakonec jsme skončili v dvougeneračním domě v jedné vesnici kousek za Plzní. Proč? To je na delší povídání a ani to teď není důležité. Podstatná věc z toho vyplývající je ta, že finance byly samozřejmě potřeba někde jinde, než na nějakou mojí V6.
Nicméně, za pár dní to budou přesně tři roky, co bydlíme v "novém", finanční situace se tak nějak ustálila a mně se roupy zase vrátily. Jenže, Kappic s V6 bylo v nabídce už před třemi lety málo a cca před rokem, kdy jsem začal znovu hledat, to byla bída ještě větší. I z fotek znatelně odlítaný pastoušky, pokud vůbec nějaký.
Zkrátka... Lancii jsem nakonec škrtnul a začal hledat o cca 10 let mladší C5. Ta dvoulitrová mi 10 let sloužila, tak jsem si vysnil, že než vrážet dál do auta, které mělo už něco za sebou, zkusím najít nějakou zachovalejší V6 a vyměním kus za kus. Dokud ta auta jsou, dokud je do nich ještě sehnatelnej benzín a než nám je zakážou. Chtěl jsem i zůstat u modelu 2004 - 2008, protože ta další generace se mi prostě ve spoustě věcí nelíbí. První vyhlídnuté auto mi uteklo, ale to druhé už ne. Takže od června letošního roku si zase vychutnávám bublání šesti válců. Měl jsem strach, že zvukem to bude nudnej koncernovej motor, ale musím říci, že svým projevem se k Bussu hooodně blíží.
Jen ta moje představa, že vyměním kus za kus, vzala za své. Nechal jsem si totiž (aniž bych tomu při čtení inzerátu věnoval větší pozornost) dovézt z Německa kus upravený firmou Carlsson. Až později, když jsem si na plno uvědomil, že jsem si do garáže postavil jedno z údajně pár set Němcem upravených aut, se z původně zamýšleného téměř denního auta stala víkendovka, která je momentálně uložena k zimnímu spánku. Navíc jediný majitel byl ročník 1942 a za 16 let s autem najel údajně (i dle servisky) cca 104 tis. km. Celkový stav auta tomu odpovídá, nekteré části vypadají jak na novém autě a interiér je téměř netknutej. Dá se říct, že jsem natrefil na ono bájné auto po německém důchodci. Takže dvoulitr šel sice z domu (podle všeho do dobrých rukou), ale na třílitra se teď už druhý týden chodím koukat do garáže.
Jestli to jenom trošku půjde, rád bych se příští rok přijel podívat na nějaký Váš sraz. Tedy pokud mi dovolíte někde opodál toho mýho žabožrouta zaparkovat.
Pro představu...
https://betterparts.org/photo/citroen-c ... on-15.html
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Zajímavý příběh. Když slyším "auto po důchodci", vždy se mi vybaví stará reklama na golf, který prodává důchodkyně. Ale jak je u tebe vidět, skutečně taková auta existují
Auto pěkné. Nemáš strach při přejíždění zpomalovacích prahů?
Na sraz doraz, jezdí k nám všelijaké značky a francouz nebude určitě vadit, rádi tě uvidíme.
Auto pěkné. Nemáš strach při přejíždění zpomalovacích prahů?
Na sraz doraz, jezdí k nám všelijaké značky a francouz nebude určitě vadit, rádi tě uvidíme.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Ahoj Dane. Ona je sice o cca 1- 2 cm nižší než sériovka, ale na téhle fotce z dobového katalogu je zřejmě ještě "puštěná na břicho". Takže v reálu to tak nízký není. Příčné prahy řešit nemusím, ale před parkováním kolmo a šikmo k obrubníku ji zvedám o polohu výš.
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Takhle vypadá v reálu. Originál kola budou, až na ně koupím nové gumy.
Ex: AR 155 2,0TS
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Ex: Lancia Kappa SW 3,0 V6 24V automat
Ex: Citroen C5 Break 2,0i
Polski FIAT 125p 1.300
Škoda Fabia Combi 1,9 SDI
Citroen C5 Break 3,0 V6 by Carlsson (2005)
Re: Moje bývalá Kappa SW 3.0 V6
Ať víceválec dělá jen radost!
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT