Čím v budoucnu nahradit Thesise
- Sybokcz 509
- Příspěvky: 325
- Registrován: stř kvě 20, 2009 17:33
- Bydliště: Praha
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Proč absurdní? Stejná třída. Ok, dělí je pár let a třídy se změnily, ale pořád stejná třída. Fajn, beru že technika se o moc lišit nemůže (což je spíš kritika Thesise, předokolka se tehdy v té třídě moc nenosila), ale pořád obě auta cílí na podobnou klientelu, tedy toho kdo nechce nic z D3 a Japonska.
Moje:
LR Series IIa "Dědek"
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
Další:
Ford Mondeo 2.0TDCi
Fabia 1.4 16V
ex:
Lancia Delta 1.6
k SW VIS,16VT
Saab 9-5 2.3t
LR Series IIa "Dědek"
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
Další:
Ford Mondeo 2.0TDCi
Fabia 1.4 16V
ex:
Lancia Delta 1.6
k SW VIS,16VT
Saab 9-5 2.3t
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
tam jsou jeste pozustatky citroena
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
https://fotbal.idnes.cz/ronaldo-fiat-st ... ranici_ald
Brejloun asi fandi fotbalu vic nez vlastnim lidem
Brejloun asi fandi fotbalu vic nez vlastnim lidem
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Proč absurdní? Protože jetý Thesis začíná na cca 75 tisících a jetý Ghibli na cca milionu. Zaměřením mi přijde Ghibli jako sportovní sedan, u Thesis se o sportovním nedá mluvit v žádném případě. Ty auta mají společnýho pouze to, že z jsou z Itálie... Pasovat Ghibli na netu jako nástupce Thesis samozřejmě jde, ale když se bavíme o tom čím Thesis nahradit, tak v reálu pochybuju, že se najde byť jen jediný člověk který prodá Thesis a místo něj koupí Ghibli.Sybokcz 509 píše: ↑stř črc 11, 2018 17:25 Proč absurdní? Stejná třída. Ok, dělí je pár let a třídy se změnily, ale pořád stejná třída. Fajn, beru že technika se o moc lišit nemůže (což je spíš kritika Thesise, předokolka se tehdy v té třídě moc nenosila), ale pořád obě auta cílí na podobnou klientelu, tedy toho kdo nechce nic z D3 a Japonska.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Myšleno v QP páté generace? To auto vzniklo téměř 20 let po anabázi Citroenu v Maserati. Jaký konkrétní věci tam jsou pozůstatkem?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Pokud pominu absurdnost vyřazení auta z výběru kvůli infotainmentu tak by mě zajímalo ci konkrétně je ovlivněno u auta z roku 2003 Citroënem který majetkově opustil Maserati někdy v roce 1975...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Ja nerikal, ze to auto je spatne,ale ten infotaiment je 100 let za opicema
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
A co s tím má společnýho ten Citroen?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Citroen skončil v Maserati v roce 1975. Opravdu vyvíjel infotainment pro QP z roku 2003? To se mi moc nezdá, můžeš dát nějaký odkaz na zdroj informací ze kterých čerpáš?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
Tady je Vitkuv zdroj
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím v budoucnu nahradit Thesise
K infotaimentu, který je známý i z Citoenů a na který asi narážel Vítek (kdyztak me urcite opravi): model RT3 až RT5 - vyrobce Magneti Marelli
pouzivalo se v: Alfa (147), Fiat (Stilo, Ducato, Doblò, Ulysse), Lancia (Lybra, Phedra), Peugeot (307, 407, 807), Citroen (C3, C5 a C8), Maserati (Spyder a Coupé)
Je to sice krám, ale Citoen ho tak koupil od Fiatu (jehož součátí je Magneti Marelli). Takže za to, že je to CENSORED, moc nemůže.
V QP V. gerenace se používal ještě horší krám od Blaupunkt (na to, že to měl být infotainment novejší generace než RT5, tak v realu to bylo mnohem horsí). Do 2010 se používalo ozvučení od Bose, takže to aspon hrálo. Pozdejsí modely už ani nehrály...
Vitek ma pravdu v tom, ze je to tak spatny, ze by bylo mnohem lepsi, kdyby to tam vubec nebylo.
pouzivalo se v: Alfa (147), Fiat (Stilo, Ducato, Doblò, Ulysse), Lancia (Lybra, Phedra), Peugeot (307, 407, 807), Citroen (C3, C5 a C8), Maserati (Spyder a Coupé)
Je to sice krám, ale Citoen ho tak koupil od Fiatu (jehož součátí je Magneti Marelli). Takže za to, že je to CENSORED, moc nemůže.
V QP V. gerenace se používal ještě horší krám od Blaupunkt (na to, že to měl být infotainment novejší generace než RT5, tak v realu to bylo mnohem horsí). Do 2010 se používalo ozvučení od Bose, takže to aspon hrálo. Pozdejsí modely už ani nehrály...
Vitek ma pravdu v tom, ze je to tak spatny, ze by bylo mnohem lepsi, kdyby to tam vubec nebylo.
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4