Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#46 Příspěvek od Oskar 58 »

Ještě by chtělo, aby někdo vytahl statistiky srazu Lancia klubu za poslednich 10 let, abychom ty fakta měly kompletní. :D
Jinak, že Lancie nejezdí na ostatní srazy - o důvod víc, aby dorazili právě na sraz Lancia klubu CZ, ne?
Ale jak jsem psal, pokud je většina členů spokojena s aktuálním průběhem srazu, tak je to naprosto O.K. Jen by teda bylo dobré, aby každý člen se aspoň jednou za rok ukázal na nějakém srazu.
Kolik je aktuálně členů LK?
Dík, Oskar.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Uživatelský avatar
Baltik 615
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 2549
Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
Bydliště: Příbor, Novojičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#47 Příspěvek od Baltik 615 »

Z Ostravy je to daleko, samotnému se mi nechce a alkohol nepiju.
Dedra_1.6_66_97''
Astra_1.6_55_99''
106_1.4_55_98''

Obrázek

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#48 Příspěvek od Euro 564 »

Dan 1 píše:Nedalo mi to a rychle jsem prošel několik letošních srazů mimo náš klub a spočítal zúčastněné Lancie.

Poděbrady - podle údajů na webu fcc bylo 160 aut, Lancií kolik, 10, 15? Polovina z nich byly klubové?

Ital auto cup na letišti Kámen - pár desítek aut, Lancie jediná (kupodivu trojková Delta).

Sraz italských aut ve Slavkově. Reprezentativní prostředí zámeckého parku, oběd na zámku, pěkné ceny, 30 (?) aut. Na fotkách jsou dvě Lancie, Thesis a Zeta.

Tři letoštní setinové rally:
South Bohemia Classic - ze zhruba 120 aut bylo 18 italů (z toho 3 Lancie, dvě byly klubové).
Carlsbad Classic - 65 aut, z toho 5 italů, Lancia žádná.
7 Castles - 63 aut, z toho 7 italů (z toho 6 Lancií, dvě byly klubové)

Z těchle čísel je vidět, že je účast neklubových Lancií vzhledem k celkovému počtu aut mizivá a je jedno, jestli jde o "luxusní" sraz, závody na letišti nebo něco obyčejnějšího. Kromě slavkovského srazu se ostatní akce letos konaly po několikáté, takže novinka to pro lidi určitě není. Pokud majiltelé starších a dražších aut mají zájem jezdit, na kterých srazech tedy byli?

Tenhle příspěvek je reakcí na poznámku, že na našich srazech není odpovídající prostředí. Na kterých akcích v ČR to tedy je? Co udělat, aby se naše srazy staly pro majitele starších aut zajímavé? Euro, tohle je dotaz na tebe - jezdil jsi srazy v ČR i mimo, tak můžeš porovnávat. Co v Německu nebo Švýcarsku lidi chtějí a co jim u nás chybí?
Vyjadrim se zejmena k setinovym rallye, kterych jsem se nekolikrat ucastnil. Letosni rocnik jsem vynechal kvuli problemum s katalyzatorem, ale minulych rocniku Carlsbad Classic se vzdy ucastnilo nekolik Lancii, pricemz zadna nebyla klubova (alespon mi prislusnot majitele k LK nebyla znama). Znam se s clovekem z hotelu Savoy (hlavni partner akce), ktery je velky fanousek italskych vozu a vlastni Lancii Delta HF Integrale a Fiaty 2300 S Coupe a 130 Coupe, pricemz Delta a 130 Coupe se minulych rocniku ucastnili. K tomu si vzpominam na ucast Fulvie, cerne Bety Monte Carlo nebo na jednom rocniku i Flaminie GTL, kterou privezl nejaky sberatel z plzenska. Na SBC 2014 byla pro zmenu mimo me Themy jeste minimalne Fulvie a Aurelie. Mam pocit, ze obe posadky byli z Rakouska, ale jiste to nevim. To jen, co si tak namatkou vybavuji. A urcite by to mohlo byt lepsi, kdyby ty akce byly vice zpropagovane (ted nemyslim jen z pohledu ucasti Lancii, ale ucasti atraktivnich aut celkove). Carlsbad Classic i SBC jsou opravdu povedene akce, ktere se mohou svym zazemim rovnat s akcemi na zapade a pritom jsou za zlomek ceny, co stoji podobne souteze v D, A nebo CH. Jenze o nich nikdo za hranicemi nevi a dost mozna ani spousta lidi u nas. Pravidelne tu kupuji casopisy Motor Klassik i Oldtimer Markt, kde jsou terminy akci na celou sezonu po cele Evrope. Tedy skoro cele... najdete tam pozvanky i na srazy v Chorvatsku, Madarsku nebo jeden na Slovensku, ale o CR ani zminka. Nepochopim, proc napr. AMS Classic, ktery je partnerem ceskych setinovych rallye, nenapise zminku do materskeho nemeckeho Motor Klassiku. A ani na ceskem trhu to neni lepsi. Minimalne v dobe, kdy jsem jeste zil v Praze, platila mezi vydavatelstvimi urcita rivalita a o akcich, kde byl partnerem AMS Classic, jste se v jinych casopisech (Napr. Klassik od Auto Tipu) nedocetli. Jenze ne kazdy kupuje vsechny casopisy... Tohle tady neexsistuje. At si koupim Motor Klassik, Oldtimer Markt, Auto Bild Klassik ci cokoliv jineho, vsude narazim na kalendar podniku, ktere porada i konkurence.
V tomhle by ovsem mohl a mel mit Lancia klub vyhodu, pokud by chtel usporadat neco na urovni pro Lancie nejen z CR, ale i z okolnich statu. Misto placene reklamy v magazinech by stacilo info na ostatni Lancia kluby, ktere vetsina lancistu navstevuje.
Napr. svycarsky LCS ma uzke vztahy s nemeckym klubem (maji napr. spolecny stanek na Retro Klassik ve Stuttgart), dale s lancisty z Norska a zejmena pak s Lancia Valsesia Club, tedy klubem primo z rodiste nasi milovane znacky, ktery spravuje i Lancia muzeum ve Fobellu a porada srazy ve vile Lancia. Diky temto vztahum jsou jejich srazy tak pestre a bohate na krasne Lancie. Byl jsem letos na jarnim srazu LCS v Luzernu i loni ve Fobellu, kdy tam Valsesia Club slavil 20 let existence prave za bohate ucasti clenu LCS. Asi mi to moc lidi verit nebude, ale s temi "snoby" bylo docela prijemne popovidani a tolik zapalenych lidi do Lancie jsem jeste nevidel. Dokonce mi italove udelali privatni prohlidku vilou a nabidli pohosteni, ackoliv jsme tam prijeli jen jako obycejni divaci bez registrace... No zkratka parta nabubrelych hogo fogo snobu, co vam budu povidat. :)
Na tvou odtazku, co lidi chteji, odpovim asi takhle. Nikdo nepotrebuje spat v Hiltonu, ani mazoretky ci striptery na pokoji (to je mozna mokry sen jednoho moravaka :lol: ), ale nejaky dustojny pekny cisty hotel stredni cenove relace, dobra restaurace a k tomu atraktivni program urcite nalakaji vice, nez kemp se socialistickymi chatkami a vecerni chlastackou. Krome toho tech srazu porada LK nekolik do roka, tak nevidim duvod, proc by neslo misto tri az ctyr stejnych srazu udelat treba jen dva klasicke a jeden na lepsi urovni, kde by byla placena ucast a o nemz by se mohlo informovat i na jinych Lancia klubech a pozvat prespolni ucastniky.
Ale je to jen muj nazor a pokud jsem s nim jediny, tak se tim nema cenu dale zaobirat a preji vam hodne stesti do budoucna v poradani soucasnych ceskych srazu. Jen si myslim, ze vas bude rok od roku mene.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#49 Příspěvek od Karel 6 »

A taky ti při té svačince, pánové prozradili jak to mají s vedením příslušných klubů.?
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8394
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#50 Příspěvek od Harous 239 »

Euro 564 píše: Znam se s clovekem z hotelu Savoy (hlavni partner akce), ktery je velky fanousek italskych vozu a vlastni Lancii Delta HF Integrale..... K tomu si vzpominam na ucast Fulvie, cerne Bety Monte Carlo nebo na jednom rocniku i Flaminie GTL, kterou privezl nejaky sberatel z plzenska. Na SBC 2014 byla pro zmenu mimo me Themy jeste minimalne Fulvie a Aurelie.

Napr. svycarsky LCS ma uzke vztahy s nemeckym klubem (maji napr. spolecny stanek na Retro Klassik ve Stuttgart), dale s lancisty z Norska a zejmena pak s Lancia Valsesia Club, tedy klubem primo z rodiste nasi milovane znacky, ktery spravuje i Lancia muzeum ve Fobellu a porada srazy ve vile Lancia. Diky temto vztahum jsou jejich srazy tak pestre a bohate na krasne Lancie. Byl jsem letos na jarnim srazu LCS v Luzernu i loni ve Fobellu, kdy tam Valsesia Club slavil 20 let existence prave za bohate ucasti clenu LCS.
A teď mi řekni kolik si myslíš, že přijede aut z Tebou zmíněných klubů nebo akcí pokud se uspořádá sraz na "vyšší" úrovni někde v hotelu?
Můj odhad totiž je, že ani jedno... On by takový sraz byl určitě moc hezký, ale je to dost mimo realitu. Posunem srazů na tuhle úroveň se jen docílí toho, že na srazy bude jezdit lidí ještě míň.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#51 Příspěvek od Euro 564 »

Harous píše:
Euro 564 píše: Znam se s clovekem z hotelu Savoy (hlavni partner akce), ktery je velky fanousek italskych vozu a vlastni Lancii Delta HF Integrale..... K tomu si vzpominam na ucast Fulvie, cerne Bety Monte Carlo nebo na jednom rocniku i Flaminie GTL, kterou privezl nejaky sberatel z plzenska. Na SBC 2014 byla pro zmenu mimo me Themy jeste minimalne Fulvie a Aurelie.

Napr. svycarsky LCS ma uzke vztahy s nemeckym klubem (maji napr. spolecny stanek na Retro Klassik ve Stuttgart), dale s lancisty z Norska a zejmena pak s Lancia Valsesia Club, tedy klubem primo z rodiste nasi milovane znacky, ktery spravuje i Lancia muzeum ve Fobellu a porada srazy ve vile Lancia. Diky temto vztahum jsou jejich srazy tak pestre a bohate na krasne Lancie. Byl jsem letos na jarnim srazu LCS v Luzernu i loni ve Fobellu, kdy tam Valsesia Club slavil 20 let existence prave za bohate ucasti clenu LCS.
A teď mi řekni kolik si myslíš, že přijede aut z Tebou zmíněných klubů nebo akcí pokud se uspořádá sraz na "vyšší" úrovni někde v hotelu?
Můj odhad totiž je, že ani jedno... On by takový sraz byl určitě moc hezký, ale je to dost mimo realitu. Posunem srazů na tuhle úroveň se jen docílí toho, že na srazy bude jezdit lidí ještě míň.
Pokud delaji pravidelne vyjezdy do Norska ci Italie, tak nevidim duvod, proc by nemeli mit zajem prijet i do CR, kde je navic podobny vikend vyjde nesrovnatelne levneji. Pri vyberu vhodne lokality i programu jsem presvedceny, ze by to mohlo fungovat.
Ale chapu, ze je snazsi rict, ze neco nejde nebo nema sanci na uspech, nez vyvinout nejakou snahu to uskutecnit. Pro me je to uzavrene tema. Predhodil jsem pouze svuj navrh, ten se nesetkal s vseobecnou podporou, vetsine vyhovuje soucasny format, takze neni treba nic menit. Tecka.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#52 Příspěvek od Euro 564 »

Karel 6 píše:A taky ti při té svačince, pánové prozradili jak to mají s vedením příslušných klubů.?
Co mas presne na mysli? Rocni poplatek je pro cleny LCS 150,- CHF, u nemeckeho klubu je to jen 55,- EUR + 50,- vstupni poplatek.
Na srazy se pak samozrejme plati startovne. U srazu poradanych LCS se ceny pohybuji od 200,- CHF nahoru... Ke kazdemu planovanemu srazu je k dispozici formular, kde clovek vyplni, o kolik noci ma zajem (nekdo jezdi uz v patek, nekdo az v sobotu stejne jako u vas), dale zda ma zajem o spolecne jidlo nebo si ho obstara sam atd atd... Takze napr. u posledniho podzimniho srazu s bohatou mezinarodni ucasti byly ceny nasledujici. Kdo se chtel jen prijet podivat na sobotni program, zaplatil zakladni poplatek 40,- CHF. Kdo mel zajem o prespani, byla cena 160,- CHF za noc (a za pokoj, tedy pro par) + 16CHF za garazove stani (to bylo z duvodu omezene kapacity reservovano pro predvalecne modely). Obed vysel na 50CHF na osobu, vecere na 60CHF, nedelni obed taktez 50CHF na osobu. Nez mi tu zacnete psat o tom, ze by si takovy sraz nemohl nikdo z LK dovolit, tak si nejdriv prevedte castky na ceske ceny a jste asi na tretine.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#53 Příspěvek od Oskar 58 »

Ano jsou různé způsoby, jak neco zmenit k lepsimu, ale urcite to neni tim, ze vetsine stavajicich clenu LK znemoznim pristup na sraz tim, ze ho udelam nakladove nedostupnym.
Samozrejme vsechno je o penezich, ale pro me je zaklad, že sraz bude dostupny vsem. Jak jsem psal je to o sponzorech, mecenasich a treba mimoradnych prispevcich v podobe odpisu z dani i soucasnych clenu, kteri maji treba male firmy a mohou si to dovolit. Pouziju trapny slovo, je to o komunikaci a kontaktech i mezi stavajicimi cleny. Tyto penize pak vyuzit na zatraktivneni srazu. Nevim nic me ted nenapada, ale treba bude na okruhu v Sosnove, kde se vsichni vyblbnem a kam prijede treba i pan z toho Savoye s manzelkou, protoze vi, ze se ta jeho buchta bude mit kam dojit na zachod a v bufiku si da kafe a deti poslou treba do skakaciho hradu. Ja se s nim bavit jako vetsina z vas bavit nemusim, ale jeho S4 mu samozrejme omrknu a budu mit radost, kdyz ho pak se svym HFkem na okruhu ponizim. :D
Doufam, ze se mi povedlo vam ty me predstaby o tom jak by to mohlo fungovat, priblizit.
Oskar.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#54 Příspěvek od Dan 1 »

Oskar 58 píše:Jinak, že Lancie nejezdí na ostatní srazy - o důvod víc, aby dorazili právě na sraz Lancia klubu CZ, ne?
Oskare, k tomu směřoval můj příspěvek. Jak srazy změnit, aby byly zajímavé pro tyto lidi? Uvedl jsem několik typů srazů, od letiště přes "obyčejnou" vědomostní orientačku po snobskou :lol: rally. Ani jedno z toho evidentně moc lancistů nezajímá a můj dotaz byl, co konkrétně jiného se dá vymyslet. Nebo nejezdí proto, že se nechtějí míchat s jinými značkami, ale na srazy Lancií by přijeli? Pokud uděláme LK srazy ve stylu, o jakém píše Euro, bude je to zajímat? Já nikoho třeba s Aurelii nebo S4 neznám, zeptat se nemůžu, takže se tu můžeme víceméně dohadovat, jaký sraz by byl pro ně nejlepší.

Eurovy návrhy jsou zajímavé, ale v našich podmínkách je to zřejmě neproveditelné. Stačilo by dát na sraz startovné 500,- a počet lidí rapidně klesne. Když lidi řeší, jestli si můžou dovolit roční příspěvek nebo jestli je sraz 100 nebo 300 km, tak startovné jsou pro ně náklady navíc a to většinu lidí odradí. Nebo se může jeden takový sraz udělat, bude tam pár lidí, ale když se tam objeví zajímavá auta, na další ročník se přijede podívat více lidí a tak dál. Nebo na první ročník přijede pár lidí a na další už nikdo, obě varianty jsou možné. Ale kdo takový sraz udělá?

Z těch, kteří chodí na forum a na srazy nejezdí, se ozval jen Baltik a napsal, proč ho srazy nezajímají. Mohli by napsat i další. Co by se mělo změnit, aby alespoň na jeden sraz dorazili?

Program pro děti – někdo z těch, kdo by ho na srazech uvítali, se toho může zhostit a domluvit se s organizátory, aby s tím počítali. Těžko chtít po lidech, kteří děti nemají a jedou tam hlavně kvůli autům, aby tohle dělali nebo aby se takového programu aktivně účastnili. To je vše, co k dětskému programu chci říct. Tuhle debatu ohledně skákajících hradů jsem si užil před šesti lety, kdy se od klubu oddělovala určitá část lidí (jak jejich srazy zaměřené na rodiny dopadly, asi většina lidí ví). Tenkrát jsem se té debaty musel aktivně účastnit, dnes už naštěstí ne :)

Večerní pití - většině členů je 20 až 40 let, takže je logické, že večer nebudou sedět při svíčkách a hrát tichou poštu. Kdo pije, pije, kdo ne, tak ho nikdo nenutí. Až nám bude 70, tak si dáme dvě malá piva, zatancujeme si u Bílé orchideje a v deset budeme pod peřinou.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8394
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#55 Příspěvek od Harous 239 »

Euro 564 píše: Ale chapu, ze je snazsi rict, ze neco nejde nebo nema sanci na uspech, nez vyvinout nejakou snahu to uskutecnit.
Nikdo Ti přeci nebrání v tom aby si něco podobného zkusil zorganizovat. Myslím, že Ti LK vyjde vstříc.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
vonkreuz
Příspěvky: 688
Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#56 Příspěvek od vonkreuz »

Dan 1 píše:Z těch, kteří chodí na forum a na srazy nejezdí, se ozval jen Baltik a napsal, proč ho srazy nezajímají. Mohli by napsat i další. Co by se mělo změnit, aby alespoň na jeden sraz dorazili?
Nemám pojízdnou ani jednu Lancii. Doksy jsou ze severozápadního Slovenska dost daleko abych dojel s "konkurencí" v podobně Alfy (abych nedráždil třeba Vítka 8-) :D ). Ale doufám, že na jarní Pacov už konečně dorazím.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#57 Příspěvek od Karel 6 »

Mysle jsem to tak,že jejich vedení většinou nehákuje 8 a víc hodin denně,od po do pá.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#58 Příspěvek od Oskar 58 »

Dane,
Pod vetsinu toho, co si napsal bych se mohl podepsat. Myslim, ze si rozumime. Asi bych to uzavrel nasledovne, muzem dat nekam na titulni stranu LK webu hlasovani, kam se vyjadri vsichni clenove. Navrhuju dve temata proc nejezdim na srazy s moznostmi: jezdim, nemam cim, nebavi me to, nevim.
A druhe Chtel bych na organizaci současných srazu neco menit s moznostmi ano, ne.
At bude vysledek jakykoliv je asi na kazdem z nas pokud prispejeme necim novym at uz k současnému formatu srazu nebo zorganizuje nekdo neco noveho.
Oskar.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#59 Příspěvek od Euro 564 »

Karel 6 píše:Mysle jsem to tak,že jejich vedení většinou nehákuje 8 a víc hodin denně,od po do pá.
Jo taaak... ja zapomnel, ze na zapad od CR litaji peceni holuby az do pusy. :lol: :roll:
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#60 Příspěvek od Karel 6 »

ne to nelítaj,ale ti co to vedou mají víc prostoru,a pokud vím někteří jsou placení.(Z jakých peněz nevím).
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Odpovědět