Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Dane!!- Až nám bude 70, tak si dáme dvě malá piva, zatancujeme si u Bílé orchideje a v deset budeme pod peřinou.
To snad ne! toho se nezúčastním.
To snad ne! toho se nezúčastním.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Jestli takovou informaci opravdu mas, tak by me zajimalo, v ktere zemi takto Lancia klub funguje? I v bohatem Svycarsku je to dobrovolna neplacena funkce. Syn toho meho znameho ma na starosti sekretariat LCS a povolanim je u svycarske policie (nebo cetnictva, ted nevim jiste), takze zadny rentier, jak by si zde nekdo mohl myslet. A jeho tata, s kterym se znam a vlastni tu velkou sbirku Lancii, je architekt, coz je prace sice velmi dobre placena, ale venuje ji vice casu, nez jen 8h denne jako nekdo, kdo si ve ctyri pichne v kolbence odchod... ta predstava v cechach, ze se na zapade vydelavaji penize jaksi sami a bez prace, je dost mylna.Karel 6 píše:ne to nelítaj,ale ti co to vedou mají víc prostoru,a pokud vím někteří jsou placení.(Z jakých peněz nevím).
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Vsak taky bez ohledu na tuhle nove vzniklou diskuzi nosim podobny napad uz delsi dobu v hlave. Zkusim v pristi sezone na srazech v CH a v Bavorsku zjistit, zda by o to mezi zdejsimi lancisti byl zajem a v pripade kladneho ohlasu bych se tim zacal zaobirat vice.Harous píše:Nikdo Ti přeci nebrání v tom aby si něco podobného zkusil zorganizovat. Myslím, že Ti LK vyjde vstříc.Euro 564 píše: Ale chapu, ze je snazsi rict, ze neco nejde nebo nema sanci na uspech, nez vyvinout nejakou snahu to uskutecnit.
- Krwel 146
- Člen klubu
- Příspěvky: 1983
- Registrován: pon zář 18, 2006 20:53
- Bydliště: V lese hnedka u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
No konečně kloudné slovo. Však jsem ti to psal už několik stránek dříve. Určitě nikdo nebude zatracovat nějaký ucelený a aspoň trochu promyšlený plán. Nakonec nemusíme hned kopírovat nějaké velkolepé luxusní akce. Ale chce to aspoň nějaký rozumný nástřel, čeho se tedy držet. Klub jako takový určitě (aspoň doufám) nebude proti. Za zvážení by stálo na takovou akci upravit Pacov. Máme zde už nějaké zázemí ohledně náměstí, orientačka se jezdí už pravidelně a ubytování se určitě najde. V lepších podnicích nás ještě neznají . Ale to už jsem se dostal hodně dopředu.
Lancia Kappa 2.4 JTD SW "Parníček"
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka
- Petr 20
- Člen klubu
- Příspěvky: 544
- Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Když to tak pročítám, tak dávám rezignaci na organizování dalšího srazu.
Nějak je mi šoufl z těch keců,co a jak by se mělo udělat,proč je to tak a tak.
Bohužel, ale většina těchto rýpalů nikdy nepřiloží ruku k dílu.
Takto je volný termín srazu na jejich možnou aktivitu.
Může se vymýšlet a organizovat až do aleluja.
Nějak je mi šoufl z těch keců,co a jak by se mělo udělat,proč je to tak a tak.
Bohužel, ale většina těchto rýpalů nikdy nepřiloží ruku k dílu.
Takto je volný termín srazu na jejich možnou aktivitu.
Může se vymýšlet a organizovat až do aleluja.
Lybra 2.4 JTD................v ekologické likvidaci
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD
Delta 1.6 GT i.e. ...........v renovaci
Delta 1.6 HF Turbo ........čeká na renovaci
Delta 1.9 TD
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
To by byla velka skoda
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- KUZMA 663
- Administrator
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát led 08, 2010 22:31
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
To by bylo skoro jak úmrtí v rodině,snad je to tím ponurým počasím a až vysvitne slunko bude zase síla a jiný pohled na věc.
Za nás to tam bylo dycinky výborné
Za nás to tam bylo dycinky výborné
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Petře nenech se rozhodit tímhle hospodským tlacháním.
Sraz u tebe byly vždycky moc příjemný a pohodový, takový rodinný víkend s velkou rodinou
Pokud si to přece jen nerozmyslíš, tak doufám, že se potkáme na některém z jiných srazů.
A díky moc za srazy, které jsi pořádal, budou mi chybět.
Sraz u tebe byly vždycky moc příjemný a pohodový, takový rodinný víkend s velkou rodinou
Pokud si to přece jen nerozmyslíš, tak doufám, že se potkáme na některém z jiných srazů.
A díky moc za srazy, které jsi pořádal, budou mi chybět.
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Rejpalové budou vždy a všude a vždycky se najde někdo, kdo nebude s něčím spokojený. Ale chápu tě, volného času moc nemáš a v okolí nikdo, kdo by ti pomohl. Snad si to ještě rozmyslíš, už by mi asi chybělo, kdybych si aspoň jednou za rok nemohl na orientačce zanadávat, co si to ten Palarczyk zase vymyslel za špeky
Jak to vlastně letos se srazy vypadá? Libore, haloooo!
Jak to vlastně letos se srazy vypadá? Libore, haloooo!
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Tak vzhledem k tomu, že poznámky ke srazům jsem měl pouze já a Euro, tak okruh těch "rýpalů co nikdy nepřiloží ruku k dílu, co hospodsky tlachají a co budou vždy a všude a vždycky se najde někdo, kdo nebude s něčím spokojený" je poměrně konkrétní a dotýká se přímo mě, tak se musím ohradit.
S většinou extrémistických názorů člena Euro se neztotožňuju, rozumím mu, jak to myslí, ale v české kotlině je to podle mého názoru SCi-Fi, nicméně je to jeho názor a má na něj právo, stejně jako já a vy.
Pravdou je, že v poslední době mi můj osobní a pracovní život neumožňoval se zúčastnit většiny srazů, nicméně jeden menší sraz jsem v minulosti organizoval a myslím, že to nedopadlo nejhůře.
Celé téma vzniklo na základě mé návštěvy posledního srazu v Doksech a postesknutí si nad účastí, co do počtu a techniky účastníků v porovnáním se srazy v minulosti a výzvou k zamyšlení zda by se nemělo něco změnit, aby se srazy staly atraktivnější pro širší Lancia veřejnost. Vzhledem k tomu, že kromě Eura si nikdo další nemyslí, že by se mělo na fungování srazů cokoli měnit, tak jak jsem psal, je to náš klub, a srazy dělají členové, co na srazy jezdí a ti jsou spokojeni a nechtějí nic měnit a já to respektuju.
Na druhou stranu, bych byl rád, aby i můj názor byl respektovaný jako konstruktivní kritika nebo podnět k zamyšlení a ne rýpání nebo hospodské tlachání. Díky.
Nerozumím Petrovi, co z toho co bylo napsano, ho tak rozladilo, ze nechce organizovat "svuj" sraz, ale to je jeho věc.
P.S. Co člověk, to názor, ale co nás spojuje je láska k jedné značce auta a o tu by nám všem mělo tady jít především.
S většinou extrémistických názorů člena Euro se neztotožňuju, rozumím mu, jak to myslí, ale v české kotlině je to podle mého názoru SCi-Fi, nicméně je to jeho názor a má na něj právo, stejně jako já a vy.
Pravdou je, že v poslední době mi můj osobní a pracovní život neumožňoval se zúčastnit většiny srazů, nicméně jeden menší sraz jsem v minulosti organizoval a myslím, že to nedopadlo nejhůře.
Celé téma vzniklo na základě mé návštěvy posledního srazu v Doksech a postesknutí si nad účastí, co do počtu a techniky účastníků v porovnáním se srazy v minulosti a výzvou k zamyšlení zda by se nemělo něco změnit, aby se srazy staly atraktivnější pro širší Lancia veřejnost. Vzhledem k tomu, že kromě Eura si nikdo další nemyslí, že by se mělo na fungování srazů cokoli měnit, tak jak jsem psal, je to náš klub, a srazy dělají členové, co na srazy jezdí a ti jsou spokojeni a nechtějí nic měnit a já to respektuju.
Na druhou stranu, bych byl rád, aby i můj názor byl respektovaný jako konstruktivní kritika nebo podnět k zamyšlení a ne rýpání nebo hospodské tlachání. Díky.
Nerozumím Petrovi, co z toho co bylo napsano, ho tak rozladilo, ze nechce organizovat "svuj" sraz, ale to je jeho věc.
P.S. Co člověk, to názor, ale co nás spojuje je láska k jedné značce auta a o tu by nám všem mělo tady jít především.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Na posledním sraze bylo vidět, že celá tahle diskuse měla nějaký smysl. Organizace, ubytování, ceny atd. byly na téhle akci trochu jinde a celkově se to posunulo na jinou úroveň. Jako základ pro další ročníky je to, myslím, víc než dostačující.
Co mě překvapuje (a zároveň trochu mrzí), je, že stále méně lidí nosí klubová trička. Před x lety se to na srazech jen modralo, teď má trička tak polovina lidí. Čím to?
Co mě překvapuje (a zároveň trochu mrzí), je, že stále méně lidí nosí klubová trička. Před x lety se to na srazech jen modralo, teď má trička tak polovina lidí. Čím to?
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Nevěděl jsem kam s tím, tak využiju tohle téma.
Zajímalo by mě jestli by tu byl reálný zájem uspořádat nějak hromadně kurz bezpečný jízdy, školy smyku. Jako inspiraci beru podobnou akci kterou pořádal Subaru fan klub (a kterou jsem bohužel nestihl) v Hradci Králové. Na rovinu je potřeba hned na začátku říct, že za to nechtějí málo. Na druhou stranu každý kdo tím prošel peněz nelituje.
Pokusím se (za pomoci citací z SFC) sepsat co všechno to obnáší:
1. Teorie
Byl by vůbec reálný zájem něco takového uskutečnit?
Zajímalo by mě jestli by tu byl reálný zájem uspořádat nějak hromadně kurz bezpečný jízdy, školy smyku. Jako inspiraci beru podobnou akci kterou pořádal Subaru fan klub (a kterou jsem bohužel nestihl) v Hradci Králové. Na rovinu je potřeba hned na začátku říct, že za to nechtějí málo. Na druhou stranu každý kdo tím prošel peněz nelituje.
Pokusím se (za pomoci citací z SFC) sepsat co všechno to obnáší:
1. Teorie
2. Ježdění - 4 okruhyNa začátek jsme si sedli do učebny a měli jsme základy správné jízdy a vše okolo.
Suché povídání bylo prokládáno slajdy a také bylo několik videí z kamer u záchranek. Myslím si, že když byly ukázky bzrdné a reakční doby ve u školy 30 a v 50 km/h, tak nám všem došlo, že ta 30 je opravdu potřebná.
Kruháč
Kruháč byl smáčen vodou tak, že polovina kruhu byla pod vodou a druhá suchá. Museli jsme jezdit kolem 40 km/h a víc, nejdřív udržet jízdu bez smyku, potom ale řízeně v polovině oblouku škubnout s volantem a jít do smyku a uřídit to.
Brzda na morku
Další stanoviště bylo vyhýbání se na mokru a brzda na mokru. jezdilo se 40-60 km/h a brzdné dráhy i přes 20 a více metrů. Měli jsme tam i kužely simulující ožralé spadlé cyklisty a v 60 km/h je nebylo možné vůbec nepřejet. Okolo 55 to už bylo docela průjezdné, ale řidič se musel na to soustředit
Brzdy a losí test
Další stanoviště bylo na zkoušku brzd na suchu a losí test na morku. 2x jsme si zkusili brždění ze 100 km/h a potom nám byl namokřen povrch, nastaveny kužely a začínali jsme losí test v 45 km/h. postupně jsme zvyšovali až nad 60 km/h a mně osobně se podařilo několikrát sundat kužely, protože hlavně návrat z losího smyčky v tak "velkých" rychlostech byl dost na hlavu a práci rukou.
A nějaký videa z akce:quickly píše:Kyvná deska
Jako poslední stanoviště jsme měli kyvnou desku. Toto nebyla taková malá jako v Jihlavě, ale pěkně velká kráva, která kmitne i 35t tahačem. Instruktor na konci jízd přiznal, že když nastaví maximum, tak deska hýbne se zadní nápravou o 1,5 metru. A to vše v rychlosti 50 km/h.
Byl by vůbec reálný zájem něco takového uskutečnit?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- KUZMA 663
- Administrator
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát led 08, 2010 22:31
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Přesně o takovou akci jsem měl zájem pro klub a zjišťoval jsem na jaře. Míst kde to pořádají je vice, ale cenově všude stejně cca 5 000 Kč/auto. Pravda je, že to školení za to stojí a opravdu si řidič vyzkouší krizové situace.
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá
- KUZMA 663
- Administrator
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát led 08, 2010 22:31
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
V lednu dám na příští rok seznam akcí s terminy,aby si každý mohl vybrat o co by měl zájem nebo se přijel podívat (zatím čtyři akce).
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
To je ta lepší varianta. Ta horší je, že je to za osobu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´