Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: 34. Lancisti Giorno, Doksy 9. -11. 9. 2016

#31 Příspěvek od Oskar 58 »

No vida, jak se mi to tady povedlo ozivit.☺ Pred srazem 2 stranky a ted hned 5.☺ Myslim, ze to jen potvrzuje jak citlive a mozna dulezite je to tema.
Zaznivaji tady extrémní nazory na obe strany a zadny extrem neni nikdy dobry. Nemyslim si, ze v Lancia klubu jako takovem jsou lidi, ktere by se dali strcit do jednoho pytle, někdo rad holky jiny zase vdolky☺, ale je spatne pristupovat k tomu ve stylu podle sebe soudim tebe a ten muj nazor je ten jediny spravny. Kdyz si vzpomenu na muj prvni Lancia sraz v roce 2007 v Pacove, tak jsme se ani nevesli na namesti a kdyz se na letisti postavila auta do rady tak nebylo vidět na konec. Statistiky ucasti se daji určite dohledat a myslim, ze ukazou klesajici trend. Soucasny stav je ten, že z toho velkeho poctu fandu značky se postupem casu vyprofilovala uzka skupina lidi, ktere maji podobne zajmy, zvyky a osudy. Je naprosto normalni, ze kdyz je nekde 100 lidi, tak se vzdy vytvoří mensi skupinky lidi podobnych nazoru. Myslim si, že neni dobre, kdyz jedna skupinka zacne tvrdit, ze ta druha je horsi nebo lepsi je proste jina. Mam to stesti, ze humor a styl zabavy soucasneho ultras Lancia klubu je mi blizky (proste vas mam rad chlapi :D ) , ale spousta lidi to tak mit nemusi. Je nelehké odpovedet si uprimne na otazku, zda setkávání teto uzke skupinky lidi vydavat za sraz Lancia klubu CZ nebo se zamyslet zkusit neco zmenit a znovu se otevrit sirsi Lancia verejnosti i za cenu vice formalnosti. No a nikde neni dano, že vsichni musi byt ubytovani v chatce na Machaci. Hotelu a penzionu je vsude dost. Ja budu volit tu chatku :D Verte tomu, ze v CR je luxusnich lancii dost a dost a majitelu, co by je radi vyvezli ukazat, treba i na ten Machac taky.
Nechci si tady hrát na vsevedouciho, taky nevim jak to udelat, ale kde je vule, tam prijde i napad. Pojdme se sejit a pobavit se o tom jak uz tady padlo mame na to celou zimu. :lol: Cestu by mohli treba naznacit ty dva sbehlici, co uprednostnili historic rally pred srazem i to je myslim dalsi dukaz toho, ze se neco deje. A finance? Co sponzori, mecenasi apod.? Myslim, ze by se i mezi soucasnymi cleny nasli lide, kteri jsou ochotni pro dobrou vec zaplatit vic nez tech 250,- Kc rocne. Jde jen o to dobre podat, pak trocha propagace dobra zkusenost s jednim povedenym srazem a prestige Lancia klubu je tady i za tech 250,- Kc pro vsechny.
Tak to je asi vsechno, co jsem tim chtel rict. :D
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

Re: 34. Lancisti Giorno, Doksy 9. -11. 9. 2016

#32 Příspěvek od Honza 2 »

Ocividne kazdy z nas (tim myslim sebe a Eura) zijeme v jinym svete.. Cili i ty pohledy na danou vec jsou a budou jiny... V poradku.. Tim je to pro me uzavrene.. H.

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: 34. Lancisti Giorno, Doksy 9. -11. 9. 2016

#33 Příspěvek od black_sheep 666 »

Harous píše:
black_sheep 666 píše::lol: naštěstí jsem ještě mladý, času dost! akorát levnější už nebudou, no 8-)
Tak na nic nečekej. Je to nějaký ten pátek co jsem stál v HavlBrodě nad Deltou Integrale 8V za tuším 108.000 nebo v Kolíně nad Escortem Cosworth za 199.000 a nakonec je nevzal. Dneska při pohledu na současný ceny bych si za to nafackoval... 8-[
nojono, to si říkám taky :) teď jsem koupil za tyhle peníze ST 220, asi nejdrazší kousek s původem v ČR za poslední leta :) sice neočekávám, že by takhle rostlo jako tyhle zmíněné legendy, prostě jsem ho musel mít... :lol:

takže na Integrale teď peníze nebudou, musím chvíli dřít zase a taky něco pustit doma, nebo mě žena vystěhuje :lol:
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

Budoucnost srazů a fungování klubu

#34 Příspěvek od Dresik 28 »

Pokračování z tématu Doksy 2016. Prosim o dodržování tématu. O povídání kdo jaké auto mohl mít a neměl, prosím do jiného tématu. Děkuji
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Uživatelský avatar
Sybokcz 509
Příspěvky: 325
Registrován: stř kvě 20, 2009 17:33
Bydliště: Praha

Re: Budoucnost srazů a fungování klubu

#35 Příspěvek od Sybokcz 509 »

Nejsem úplně příznivcem komunikace "nípeme se v tom až do zblbnutí", ale co už. Jsme na fóru :).

Ze svých aktuálních zkušeností s různými klubovými srazy jsem zjistil, že u nás jsou v podstatě dva přístupy.
První (a má teda několik variant) je, že se lidi sjednou ať už mají cokoliv, pokecají, případně je jim uspořádaná soutěž. Večer je buď nějaký kemp nebo lowcost chatky a sud, což vyhovuje 90% všech zúčastněných. Většinou je to okruh lidí, kteří se znají mají nějakou společnou historii. Tohle platí pro LK nebo například i pro saabinfo/saabstance/saabundground (vidíte, jedna značka, několik okruhů "klubů").

Druhý je více oficiální, s organizátory, kteří dlouho dopředu zajišťují vše potřebné a příspěvek na organizaci je větší. Ale zas přístup do těchto skupin je jiný, úzký okruh lidí, kteří mezi sebe nikoho navíc moc nepouštějí. Zde jsou příkladem veteránské srazy ať už obecné nebo značkové. Stejný přístup jsem zažil u LR (offroad) klubu. Určitě jsou tam fajn lidi, ale většina dávádost najevo, že pokud nečůráš s nimi, čůráš proti nim.

Mě je upřímně bližší první zmíněný a byť teď nemám moc času na objíždění srazů (naposledy jsem byl před dvěma lety v Doksech, já ostuda), tak mnohem radši pojedu na sraz, kde je jedno čím přijedu a nejsem posuzován za to, že nemám "ten správný" vůz a nenarval jsem do něj půl roční výplaty.

S tím trochu souvisí i můj přístup k tomu co mám. Mám svá auta (všechna) rád, vím s čím jezdím. Ale na druhou stranu ve své době to byly jen vozy denní spotřeby a historickou hodnotu prostě nemají. Mají jen svoje charisma a pokud to není nějaký hodnotný kousek (k coupé, mě tak napadá), tak není důvod je držet při životě déle než je nutné. Možná časem mít budou, ale spoléhat se na to nedá. A pokud bych se měl někdy rozhodnout (a jako že to vždycky jednou za čas přijde), jestli se jich zbavit a zaplatit jednu rodinnou dovolenou navíc, tak asi váhat nebudu.

Zatím jediný, kterého budu držet co nejdéle (a škoda, že teď na něj čas není a lituji, že když čas byl, tak jsem se mu nevěnoval) a snad navždy je LR. K němu mám až skoro citový vztah :).
Moje:
LR Series IIa "Dědek"
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
Další:
Ford Mondeo 2.0TDCi
Fabia 1.4 16V
ex:
Lancia Delta 1.6
k SW VIS,16VT
Saab 9-5 2.3t

Uživatelský avatar
Bonanza 270
Příspěvky: 4403
Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
Bydliště: u Kyjova

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#36 Příspěvek od Bonanza 270 »

delat sraz v nekolikahvezdickovam hotelu je na pomery LK CZ trosku mimo :) nicmene je pravda ze od rekordu v Pacove kdy bylo na namesti cca 73 aut je davno pryc.

Takze neco by s tim organizatori udelat meli....pokud tedy vubec chteji ....ono delat srazy porad na stejnem miste se stejnym programem vetsinou ala letiste ma za nasledek ze zustanou opravdu jen par tech co takovej sraz chteji....a rok od roku je to min lidi
Lybra SW 2.4JTD 140hp

Obrázek

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 444
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#37 Příspěvek od Roman 9 »

Bonanza 270 píše:delat sraz v nekolikahvezdickovam hotelu je na pomery LK CZ trosku mimo :) nicmene je pravda ze od rekordu v Pacove kdy bylo na namesti cca 73 aut je davno pryc.

Takze neco by s tim organizatori udelat meli....pokud tedy vubec chteji ....ono delat srazy porad na stejnem miste se stejnym programem vetsinou ala letiste ma za nasledek ze zustanou opravdu jen par tech co takovej sraz chteji....a rok od roku je to min lidi
:-k Pánové po takovýchto "útocích" ,aby ještě nějaký sraz vubec zůstal.
Nemělo by se spíš těm "šílencům" co tomu věnují SVŮJ SOUKROMÝ ČAS (NEPLACENÝ) PODĚKOVAT a snažit se jim pomoct (omlouvám se za Pacov).
Pokud nebude sraz pojat komerčně ,že se za učast bude platit (aby se alespoń nějaký čas nechal zaplatit) tak to nemuže fungovat stále lépe a lépe a honosněji.

Já tedy děkuji každému kdo se snaží a omlouvám se že ve Mstěticích (taky jsem si plánoval že bude každý rok) proběhl jen jeden ,ale opravdu na to nemám čas . :oops:
Takže děkuji každému snaživci. :goodman: :partyman:

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 444
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#38 Příspěvek od Roman 9 »

a pokud nebudeme po sobě uklízet tak , tak nás i nikam nepustí - odjížděli jsme z letiště poslední , tak jsme odpadky, které tam zůstali tedy rozbírali a vzali sebou domu [-X :roll:

Uživatelský avatar
Bonanza 270
Příspěvky: 4403
Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
Bydliště: u Kyjova

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#39 Příspěvek od Bonanza 270 »

nevim jak ty ale ja vsechny srazy co sem delal si nenechal platit cas ani ucet za telefon ani projetou naftu pri zarizovani srazu....delam to ze srdce ne proto ze by me to aj mohlo hodit kacku.....

ale ze sme u toho jadra problemu.....proste clovek musi chtit.... nevim co vic dodat jinak je to stale omylani dokola
Lybra SW 2.4JTD 140hp

Obrázek

Uživatelský avatar
Jan 69
Příspěvky: 2331
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Bydliště: Praha 6

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#40 Příspěvek od Jan 69 »

To je zase debata, ale aspoň je tu sranda :lol:

Já sice nejsem "EuroLancista" (nemám na Kappě nivomaty a ještě navíc (!!!) jsem do ní dal LPG), ale myslím že Doksy jsou super a neměnil bych na nich vůbec nic....jenom mě štve že jsem místo nich musel zůstat o víkendu v práci.

Zimní letiště by bylo fajn, pokud ovšem nějaká zima vůbec bude.
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#41 Příspěvek od Oskar 58 »

Byl bych velmi nerad, aby moje moje pripominky, povzdechnuti nebo spis vyzvu k zamysleni bral nekdo jako kritiku nebo dokonce utok. Moc dobre vim, jak je tezke v dnesni dobe cokoliv pro nekoho organizovat a jak casove narocne to je a Lancia sraz neni vyjimkou. Vsech organizatoru si vazim a vzdy jim za to dekuji. A jsem rad, ze jsou aspon nejake srazy. Chtel jsem otevrit diskuzi, jestli neni skoda, ze na srazy jezdi tak malo lidi, co udelat jinak, aby jich tam jezdilo vic. Pokud si vetsina clenu Lancia klubu mysli, ze je to tak lepsi nebo ze je vsechno O.K., tak neni potreba nic menit - je to nas klub!
Ja jsem chtel jen vyvratit nazor, ze Lancia je mrtva znacka, klubově rozhodne, naopak cim dal tim vic lidi bude mit lancii jako lestenku v garazi a bude vyhledavat prilezitosti, kdy a kam ji vyvest.
Dam priklad, ten co ma takovou Lancii v garazi nebo jich dokonce vic, tak je vetsinou pracovne a casove vytizeny clovek, ktery kdyz uz ma volno, tak ho nechce delit mezi konicka Lancii a rodinu nebo blizke, takze se snazi to skloubit. A myslim si, ze stejne to maji konec koncu i lidi, kteri maji Lancii na denni jezdeni a proste by se chteli na sraz podivat, jenze kdyz uz daji nejake penize, tak aby z toho mela cela rodina a ne ze si tata udela hezky vikend a mama zustane tvrdnout doma, ale na sraz nechce, co by tam preci delala, tak se nakonec nejede nikam a spolecne jedou Lancii na Konopiště a tim to zhasne. :D Kam tim mirim, pokud by byl program srazu vzdycky spojeny s nejakym obecnym dalsim programem vylet kamkoli, navsteva cehokoli spojene s doprovodnym programem pro deti, tak to ucast srazu urcite zvedne. Je ale jasne, ze takovy sraz nemuze organizovat jeden nebo par lidi. Dal uz bych se opakoval viz. muj predchozi prispevek.
Nechci tady chytracit, vim ze by bylo nejlepsi, abych teda neco takoveho zorganizoval sam a ukazal jestli je tohle ta cesta, ale zatim je casu malo, male deti, prace, barak a tak. Ale pokud nas bude vic a bude vule neco zmenit rad pridam ruku k dilu.
Cau Oskar.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Karel 211
Příspěvky: 522
Registrován: stř dub 04, 2007 18:47
Bydliště: Zlin

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#42 Příspěvek od Karel 211 »

jako ůtok to Oskare nikdo nebere,prostě postupem doby zůstává skalní skupina příznivců,kteří sa 2-3x do roka rádi sejdou poklábosit. O auta snad ani nejde bo všichni víme co máme za křápy a snaha je udržet je co nejdéle v provozu. Kdo čeká stovky aut na sraze musí na Śkoda bo Dacia sraz,ale i ti chrápou v kempech a ne na hotelu #-o
Pokud vím klub vznikl od lidí se stejným autem,co potřebovali tech.radu či manuál.Srazy začali později až jako třešnička na dortu.Je jasné,že všem sa nelze zavděčit bo už 2 lidi jsou moc a mají jiný názor.Program akce přece není povinný,já byl ve skalách,Mája na hradě,Szozda plaval se psem,beru to jako výlet! Jestli někdo čeká uzavřenou trať se Stratosem na volné ježdění,samo že zdarma,večer raut na hotelu,ženy bude v náruči nosit kulturista a do ouška šeptat o hustotě marmelády,mužům krásná holá mažoretka přeblafne ptáka a ještě proplatí náklady na cestu,tak toho sa v České kotlině nedočká :-k A ti co jim vadí pivo mohou ve svém volném čase vést střízlivé a vysoce odborné řeči u doktora v čekárně. [-o<

Uživatelský avatar
Bonanza 270
Příspěvky: 4403
Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
Bydliště: u Kyjova

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#43 Příspěvek od Bonanza 270 »

:lol:
Lybra SW 2.4JTD 140hp

Obrázek

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#44 Příspěvek od Dan 1 »

Nedalo mi to a rychle jsem prošel několik letošních srazů mimo náš klub a spočítal zúčastněné Lancie.

Poděbrady - podle údajů na webu fcc bylo 160 aut, Lancií kolik, 10, 15? Polovina z nich byly klubové?

Ital auto cup na letišti Kámen - pár desítek aut, Lancie jediná (kupodivu trojková Delta).

Sraz italských aut ve Slavkově. Reprezentativní prostředí zámeckého parku, oběd na zámku, pěkné ceny, 30 (?) aut. Na fotkách jsou dvě Lancie, Thesis a Zeta.

Tři letoštní setinové rally:
South Bohemia Classic - ze zhruba 120 aut bylo 18 italů (z toho 3 Lancie, dvě byly klubové).
Carlsbad Classic - 65 aut, z toho 5 italů, Lancia žádná.
7 Castles - 63 aut, z toho 7 italů (z toho 6 Lancií, dvě byly klubové)

Z těchle čísel je vidět, že je účast neklubových Lancií vzhledem k celkovému počtu aut mizivá a je jedno, jestli jde o "luxusní" sraz, závody na letišti nebo něco obyčejnějšího. Kromě slavkovského srazu se ostatní akce letos konaly po několikáté, takže novinka to pro lidi určitě není. Pokud majiltelé starších a dražších aut mají zájem jezdit, na kterých srazech tedy byli?

Tenhle příspěvek je reakcí na poznámku, že na našich srazech není odpovídající prostředí. Na kterých akcích v ČR to tedy je? Co udělat, aby se naše srazy staly pro majitele starších aut zajímavé? Euro, tohle je dotaz na tebe - jezdil jsi srazy v ČR i mimo, tak můžeš porovnávat. Co v Německu nebo Švýcarsku lidi chtějí a co jim u nás chybí?
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#45 Příspěvek od black_sheep 666 »

chválím dobrý průzkum, to je první názor podložený nějakými fakty :!: :)
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Odpovědět