Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jan 69
Příspěvky: 2331
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Bydliště: Praha 6

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#76 Příspěvek od Jan 69 »

Tak tohle mě vůbec neláká, mnohem víc by se mi líbilo pronajmout okruh a trochu se tam povozit. Řešení krizových situací se tam natrénuje taky :-) a hlavně je to zábavnější. Na školu smyku tak leda v bodové tísni...

Mimochodem za těch 5000 se dá pořídit hodina v Sosnový (ve všední den), takže pokud by se dalo dohromady aspoň třeba 15 lidí, je to za litr na tři hoďky za auto, což naprosto stačí na vyblbnutí do aleluja a ještě si krásně zlikvidujeme auta :-)
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#77 Příspěvek od Harous 239 »

Akce v Sosnový nebo Mýtu by mě taky dost lákala, ale s tímhle bych to nesrovnával. Zábavnější ten okruh bude, ten kurz se bude víc hodit v běžným provozu. Určitě by se dalo popřemýšlet i o tý Sosnový, ale je fakt, že je to mnohem náročnější na organizaci a zodpovědnost konkrétní osoby která to bude objednávat. Taky to chce s rozmyslem určit počet aut aby zůstala rozumná propustnost tratě a nedocházelo k nějakýmu ohrožení při předjíždění atd.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Pavel 104
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3722
Registrován: stř bře 01, 2006 09:55
Bydliště: Praha 3

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#78 Příspěvek od Pavel 104 »

Co já vím, tak vždy Sosnová byla s pár traťákama na okruhu a pouštělo se cca 7-8 aut na 10 min.
Dedra SW 1.8VVT '97 třetí "Vinčenzovka" pro radost
Obrázek Když už je ten benzín řídkej, tak ať do motoru neteče zbytečně. :rally:
Lybra 2.0 VIS '99 čtvrtá na nákupy
T5 '12 v práci

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#79 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja dostal loni k vanocum poukaz na jizdu s porsche Gt na brnenskym okruhu, kde bych dve kola sedel vedle a pak sam ridil. jelikoz me to nejak nelakalo tak sem to vymenil prave za ten polygon. jetse se rozhodnout kdy tam zajit :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#80 Příspěvek od black_sheep 666 »

na Sosnovou už bych nejel, za ta leta mě moc nebaví. možná tak na závod, to jo. ale volné jízdy už ne. Vysoké Mýto je výrazně lepší. a úplně nejlepší je Most, jenže tam už to opravdu stojí dost peněz vždycky, minimálně po dvou hodinách jízdy pak měním brzdy a dost mizí gumy :lol:
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#81 Příspěvek od Harous 239 »

V tuhle chvíli bych neřešil kde, ale jestli vůbec.
Takže, byl by zájem o:
1. Škola smyku v areálu k tomu určeném?
2. Jízdy na nějakém autodromu?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Pavel 104
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3722
Registrován: stř bře 01, 2006 09:55
Bydliště: Praha 3

Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu

#82 Příspěvek od Pavel 104 »

Já jsem pro oboje.
Škola čehokoliv je fajn. Už jen proto si to prostě nanečisto vyzkoušet.
Praxe je jinde a to diametrálně.
Okruhy taky fajn.
Sosnová je celkem rozbitá, ale bezpečná.
V rámci mých Dedráckých asi 130 ořů je to “jednorychlostní” okruh.
Rozjedu se dám za dvě a to mě vydrží pořád, byť posledních pár metrů na cílovce jedu v omezovači.
Most je fakt okruh, ale zase pro “obyč” auta to asi dlouhý a “rychlý.
Pokud mě pamět neklame, měl jsem na konci rovinky cca 160km/h, nebo o něco víc.
A je to malinko náročnější na brzdy (250mm a něco) a tak kolem.
Po cca pár jízdách a celkem 50 min jízdy full, mi auto říkalo že chce oddych.
Brno jsem jen zakroužil jako spolujezdec a nemám vůbec potřebu tam jezdit.
A to jak Dedrou, tak ani Lybrou.
Za mě Sosnofka je taková nenáročná, zábavná a bezpečná. Taková pohodka.
Dedra SW 1.8VVT '97 třetí "Vinčenzovka" pro radost
Obrázek Když už je ten benzín řídkej, tak ať do motoru neteče zbytečně. :rally:
Lybra 2.0 VIS '99 čtvrtá na nákupy
T5 '12 v práci

Odpovědět