Tak tohle mě vůbec neláká, mnohem víc by se mi líbilo pronajmout okruh a trochu se tam povozit. Řešení krizových situací se tam natrénuje taky a hlavně je to zábavnější. Na školu smyku tak leda v bodové tísni...
Mimochodem za těch 5000 se dá pořídit hodina v Sosnový (ve všední den), takže pokud by se dalo dohromady aspoň třeba 15 lidí, je to za litr na tři hoďky za auto, což naprosto stačí na vyblbnutí do aleluja a ještě si krásně zlikvidujeme auta
Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Akce v Sosnový nebo Mýtu by mě taky dost lákala, ale s tímhle bych to nesrovnával. Zábavnější ten okruh bude, ten kurz se bude víc hodit v běžným provozu. Určitě by se dalo popřemýšlet i o tý Sosnový, ale je fakt, že je to mnohem náročnější na organizaci a zodpovědnost konkrétní osoby která to bude objednávat. Taky to chce s rozmyslem určit počet aut aby zůstala rozumná propustnost tratě a nedocházelo k nějakýmu ohrožení při předjíždění atd.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Co já vím, tak vždy Sosnová byla s pár traťákama na okruhu a pouštělo se cca 7-8 aut na 10 min.
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
ja dostal loni k vanocum poukaz na jizdu s porsche Gt na brnenskym okruhu, kde bych dve kola sedel vedle a pak sam ridil. jelikoz me to nejak nelakalo tak sem to vymenil prave za ten polygon. jetse se rozhodnout kdy tam zajit
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
na Sosnovou už bych nejel, za ta leta mě moc nebaví. možná tak na závod, to jo. ale volné jízdy už ne. Vysoké Mýto je výrazně lepší. a úplně nejlepší je Most, jenže tam už to opravdu stojí dost peněz vždycky, minimálně po dvou hodinách jízdy pak měním brzdy a dost mizí gumy
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
V tuhle chvíli bych neřešil kde, ale jestli vůbec.
Takže, byl by zájem o:
1. Škola smyku v areálu k tomu určeném?
2. Jízdy na nějakém autodromu?
Takže, byl by zájem o:
1. Škola smyku v areálu k tomu určeném?
2. Jízdy na nějakém autodromu?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Budoucnost srazů a celkového fungování klubu
Já jsem pro oboje.
Škola čehokoliv je fajn. Už jen proto si to prostě nanečisto vyzkoušet.
Praxe je jinde a to diametrálně.
Okruhy taky fajn.
Sosnová je celkem rozbitá, ale bezpečná.
V rámci mých Dedráckých asi 130 ořů je to “jednorychlostní” okruh.
Rozjedu se dám za dvě a to mě vydrží pořád, byť posledních pár metrů na cílovce jedu v omezovači.
Most je fakt okruh, ale zase pro “obyč” auta to asi dlouhý a “rychlý.
Pokud mě pamět neklame, měl jsem na konci rovinky cca 160km/h, nebo o něco víc.
A je to malinko náročnější na brzdy (250mm a něco) a tak kolem.
Po cca pár jízdách a celkem 50 min jízdy full, mi auto říkalo že chce oddych.
Brno jsem jen zakroužil jako spolujezdec a nemám vůbec potřebu tam jezdit.
A to jak Dedrou, tak ani Lybrou.
Za mě Sosnofka je taková nenáročná, zábavná a bezpečná. Taková pohodka.
Škola čehokoliv je fajn. Už jen proto si to prostě nanečisto vyzkoušet.
Praxe je jinde a to diametrálně.
Okruhy taky fajn.
Sosnová je celkem rozbitá, ale bezpečná.
V rámci mých Dedráckých asi 130 ořů je to “jednorychlostní” okruh.
Rozjedu se dám za dvě a to mě vydrží pořád, byť posledních pár metrů na cílovce jedu v omezovači.
Most je fakt okruh, ale zase pro “obyč” auta to asi dlouhý a “rychlý.
Pokud mě pamět neklame, měl jsem na konci rovinky cca 160km/h, nebo o něco víc.
A je to malinko náročnější na brzdy (250mm a něco) a tak kolem.
Po cca pár jízdách a celkem 50 min jízdy full, mi auto říkalo že chce oddych.
Brno jsem jen zakroužil jako spolujezdec a nemám vůbec potřebu tam jezdit.
A to jak Dedrou, tak ani Lybrou.
Za mě Sosnofka je taková nenáročná, zábavná a bezpečná. Taková pohodka.