Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Petr 180
Příspěvky: 180
Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování

#1 Příspěvek od Petr 180 »

Tak jsem musel dnes na STK+emise a nedoporučuju Trutnovákům fy. AUTOSTYL!!!Mechanik si převzal auto a odjel na emise,asi za 45 minut přišel že mám problém a nejde asi lambda sonda.Šel jsem s ním na dílnu a moje autíčko Thema 2.0ie tam vrčelo a ventilátor taky u chladiče.Nemusím už asi víc psát co následovalo když přidal plyn.Rachot jak diesel.Takže na STK už asi nikdy do autostylu.A prosím kdo máte na prodej motor za babku na themu nebo cromu 2.0,tak dejte zprávu.Dík

Aleš 137
Příspěvky: 547
Registrován: čtv srp 17, 2006 17:13
Bydliště: Sazovice 49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Aleš 137 »

co to je?? :shock: :shock: za emisníky když si u auta nemůžeš stát a hlídat co stím dělá??
:shock: Počkej počkej ...trošku rozepiš závadu co to dělá?? než ten motor pošleš do kytek!!!
Lancia Delta HF Integrale 8V 133Kw-pro radost
2x M.B. Sprinter 318 HF CDI 135kw-Lopaty

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pavel 3 »

když jsem byl tady ve fiatu na emisích tak mi to natočili jiným autem za prvé bych určitě neprošel a za druhý je to hrůza takhle trápit motor

Martin 4

#4 Příspěvek od Martin 4 »

Neni mi sice jasne co se stalo s tvym motorem, ale tyhle 2,0ie se obvykle vsechny vylagruji do 200kkm a nenadelas s tim proste nic. Sehnat dobry ti da fusku...

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

upřímnou soustrast
xxxx

psv

#6 Příspěvek od psv »

Ja ten motor mám, tak napíš čo ti treba a koľko si ochotný zaplatiť, určite sa dohodneme, sme tu nato aby sme si pomáhali.

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#7 Příspěvek od Honza 2 »

Jako pánové jaký trápení motoru na emisích??? Je vidět že jste už dlouho se svým autem na legálních emisích nebyli. Benzíny se měří jednou na volnoběh a jednou při zvýšených otáčkách mezi 2500-cca3000t. To mi chcete říct že vám motor nevydrží točit minutu nebo jak dlouho tyhle otáčky???? Diesely se měří v maximálních otáčkách...

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

jo dislaky toci na max a pekne dlouho,kdyz je dobrej musi vydrzet, a to ja se chstam jit na brzdu at vim kolik mam vykon skutecne :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Petr 180
Příspěvky: 180
Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

re

#9 Příspěvek od Petr 180 »

No motor měl natočeno 200 tis.Km ale neklepal!Včera jsem jel na emise a u dvouch jsem neprošel že prej o 5 % mě to překračuje.Tak jsem jel na 3 pokus jinam(autostyl) a tam si auto odvez na měření do dílny a mě nechal venku že je hnedka tam.Za 45 minut přišel že mě asi nejde lambda (nepoznal že tam nemám kat.) :D a že se mám jít podívat na hodnoty.Když sem tam přišel tak měl auto pořát nastartovaný a tak ohřátý že to neuchladil ani ventilátor na chladiči.Asi je všem jasný co se stalo.Přehřátej motor,olej a CENSORED to pak maže a on mu ještě dával čouda.Je po ojničních šálách a sotva jsem dojel domů.Odsrala to i hlava protože tam tříská teď nějakej ventil jak prase.Když si auto bral tak neklepalo nic.Sou to svině a už tam nejedu.

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

bych jim to nechal opravit. musí bejt trrochu soudnej, když vidí auto,který má něco za sebou
xxxx

Uživatelský avatar
Petr 180
Příspěvky: 180
Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

re

#11 Příspěvek od Petr 180 »

No byl to nějakej asi čerstvě vyučenej,pak to takhle vypadá. :cry: já bejt u toho jak mu nakládal,tak mu snat zpřerážím pazoury.

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#12 Příspěvek od Honza 2 »

Já tam sice nebyl, ale nechápu co si představujete, že s tím autem mohl dělat, že to tůroval, zkoušel jak dlouho to poběží v omezovači či co..?
Se na mě nezlob, ale pokud máš auto v pořádku, tak musí vydržet nastartovaný na místě jak dlouho chceš.. To že se sepne větrák, je naprosto normální... Motor se ohřívá, vodní pumpa má malý otáčky a chladič není chlazenej náporem větru.. Co se stalo že se to přehřálo, to mi teda jasný není, ale normální to není.
Proč by ten kluk jako měl poznávat že nemáš katalyzátor? Jak?? Při emisích pod auto neleze. On se řídí tím, co máš v TP i tak, on tam není od toho, aby si pamatoval kde a zda má který auto kat.
Trvat dýl to klidně mohlo, protože za tebou určitě neběžel po prvním nevydařeným pokusu... A logicky to přeci nebude pořád startovat a zhasínat... Takže i když vím, že jsi naštvanej, jemu bych vinu nepřipisoval. Ten kluk dělal pouze svou práci a to že mu tam dáš auto, který se rozbije, není jeho problém a ani za to nenese zodpovědnost. Prostě máš auto, co už má nalítáno a rozbilo se to zrovna v tu chvíli.. jen blbá shoda náhod. 8)

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

#13 Příspěvek od Harous 239 »

Promin, autika je mi samozrejme lito...
Ale jinak se taky priklanim k nazoru, ze driv nebo dyl by to stejne prislo... Mohlo te to potkat cestou domu. :oops:

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#14 Příspěvek od Marek 43 »

No, jak já byl na emisích + několikrát na počitači, když se zjišťovalo , proč motor padá do nouzového režimu - zatuhlé lopatky turba - taky tomu dávali kouř a drželi motor v 5000ot!!! Nepopírám, že jsem neměl husí kůži a občas mi nebylo nejlépe. Bylo mi řečeno, že určité věci jinak nezměří a že pokud je motor OK, tak mu to nic neudělá a pokud něco uletí, tak mi to uletí stejně, třeba druhý den. U benzínu bych ty otáčky neřešil ale u ropáka mi to připadalo krapet nářez.... :shock: :shock:
Asi to jinak nejde. Lepší , ať se to rozletí na emisích, než v Chorvatsku, 500 km od baráku....... :shock: :? :D :wink:
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

jirka18

#15 Příspěvek od jirka18 »

Taky mám ten pocit,že běh motoru na místě nemůže motor rozbít,asi něco bylo špatně.To mě na emisích motor nikdo netůruje,akorát to stojí krapet víc :lol: :lol:

Odpovědět