Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
- Petr 180
- Příspěvky: 180
- Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
- Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
Tak jsem musel dnes na STK+emise a nedoporučuju Trutnovákům fy. AUTOSTYL!!!Mechanik si převzal auto a odjel na emise,asi za 45 minut přišel že mám problém a nejde asi lambda sonda.Šel jsem s ním na dílnu a moje autíčko Thema 2.0ie tam vrčelo a ventilátor taky u chladiče.Nemusím už asi víc psát co následovalo když přidal plyn.Rachot jak diesel.Takže na STK už asi nikdy do autostylu.A prosím kdo máte na prodej motor za babku na themu nebo cromu 2.0,tak dejte zprávu.Dík
Jako pánové jaký trápení motoru na emisích??? Je vidět že jste už dlouho se svým autem na legálních emisích nebyli. Benzíny se měří jednou na volnoběh a jednou při zvýšených otáčkách mezi 2500-cca3000t. To mi chcete říct že vám motor nevydrží točit minutu nebo jak dlouho tyhle otáčky???? Diesely se měří v maximálních otáčkách...
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Petr 180
- Příspěvky: 180
- Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
- Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
re
No motor měl natočeno 200 tis.Km ale neklepal!Včera jsem jel na emise a u dvouch jsem neprošel že prej o 5 % mě to překračuje.Tak jsem jel na 3 pokus jinam(autostyl) a tam si auto odvez na měření do dílny a mě nechal venku že je hnedka tam.Za 45 minut přišel že mě asi nejde lambda (nepoznal že tam nemám kat.) a že se mám jít podívat na hodnoty.Když sem tam přišel tak měl auto pořát nastartovaný a tak ohřátý že to neuchladil ani ventilátor na chladiči.Asi je všem jasný co se stalo.Přehřátej motor,olej a CENSORED to pak maže a on mu ještě dával čouda.Je po ojničních šálách a sotva jsem dojel domů.Odsrala to i hlava protože tam tříská teď nějakej ventil jak prase.Když si auto bral tak neklepalo nic.Sou to svině a už tam nejedu.
Já tam sice nebyl, ale nechápu co si představujete, že s tím autem mohl dělat, že to tůroval, zkoušel jak dlouho to poběží v omezovači či co..?
Se na mě nezlob, ale pokud máš auto v pořádku, tak musí vydržet nastartovaný na místě jak dlouho chceš.. To že se sepne větrák, je naprosto normální... Motor se ohřívá, vodní pumpa má malý otáčky a chladič není chlazenej náporem větru.. Co se stalo že se to přehřálo, to mi teda jasný není, ale normální to není.
Proč by ten kluk jako měl poznávat že nemáš katalyzátor? Jak?? Při emisích pod auto neleze. On se řídí tím, co máš v TP i tak, on tam není od toho, aby si pamatoval kde a zda má který auto kat.
Trvat dýl to klidně mohlo, protože za tebou určitě neběžel po prvním nevydařeným pokusu... A logicky to přeci nebude pořád startovat a zhasínat... Takže i když vím, že jsi naštvanej, jemu bych vinu nepřipisoval. Ten kluk dělal pouze svou práci a to že mu tam dáš auto, který se rozbije, není jeho problém a ani za to nenese zodpovědnost. Prostě máš auto, co už má nalítáno a rozbilo se to zrovna v tu chvíli.. jen blbá shoda náhod. 8)
Se na mě nezlob, ale pokud máš auto v pořádku, tak musí vydržet nastartovaný na místě jak dlouho chceš.. To že se sepne větrák, je naprosto normální... Motor se ohřívá, vodní pumpa má malý otáčky a chladič není chlazenej náporem větru.. Co se stalo že se to přehřálo, to mi teda jasný není, ale normální to není.
Proč by ten kluk jako měl poznávat že nemáš katalyzátor? Jak?? Při emisích pod auto neleze. On se řídí tím, co máš v TP i tak, on tam není od toho, aby si pamatoval kde a zda má který auto kat.
Trvat dýl to klidně mohlo, protože za tebou určitě neběžel po prvním nevydařeným pokusu... A logicky to přeci nebude pořád startovat a zhasínat... Takže i když vím, že jsi naštvanej, jemu bych vinu nepřipisoval. Ten kluk dělal pouze svou práci a to že mu tam dáš auto, který se rozbije, není jeho problém a ani za to nenese zodpovědnost. Prostě máš auto, co už má nalítáno a rozbilo se to zrovna v tu chvíli.. jen blbá shoda náhod. 8)
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
No, jak já byl na emisích + několikrát na počitači, když se zjišťovalo , proč motor padá do nouzového režimu - zatuhlé lopatky turba - taky tomu dávali kouř a drželi motor v 5000ot!!! Nepopírám, že jsem neměl husí kůži a občas mi nebylo nejlépe. Bylo mi řečeno, že určité věci jinak nezměří a že pokud je motor OK, tak mu to nic neudělá a pokud něco uletí, tak mi to uletí stejně, třeba druhý den. U benzínu bych ty otáčky neřešil ale u ropáka mi to připadalo krapet nářez....
Asi to jinak nejde. Lepší , ať se to rozletí na emisích, než v Chorvatsku, 500 km od baráku.......
Asi to jinak nejde. Lepší , ať se to rozletí na emisích, než v Chorvatsku, 500 km od baráku.......
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850