Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
- Petr 180
- Příspěvky: 180
- Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
- Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
re
Ale ten motor neoddělal tím jak ho točil na 2500,ale tím že já tam přijel s ohřátým autem na 90 a olej taky,mám to tam 30 Km.A on to tam asi vyzkoušel a emise to neprošlo,tak si řek nechám to tady klapat a jdu si na sváču,třeba až se to víc ohřeje tak to proleze.A tím to oddělal.Buď se přehřál olej a CENSORED to mazalo,nebo nevím co tam dělal.(olej najel 1000Km po výměně) a nic neklepalo než jsem tam jel.Takže kde to mám hledat?Já motor už nešetřil a taky jsem mu šlapal kde to šlo,ale všechno v pohodě.A ventilátor na chladiči jsem neslyšel až do teď ani když jsem stál na červených ve městě v létě a tady na těch emisích frčel jak ďábel,vypnul tak na 10 sekund a jel zas.Tak nevím co stojí za CENSORED?Mechanik ,auto,oboje?Už je to jedno v každým případě nejezdím teď.sotva jsem dojel těch 30 kiláků domů.Cestou se to už pak jen zhoršovalo.
No nevim kluci ale myslim si že 45min nechat motor klápat na místě a do toho ho ještě tůrovat není zrovna dobré,píšou to snad v každé kníšce o autech.Ano...je fakt,že se mu to mohlo pokazit dřív a nebo pozdějc ale nemuselo se to třeba zadřít.Hlava se hne prdne těsnění voda nateče do bloku motoru a je to jak nic..A může to být i funglovka.Taky by mě zajimalo co tam stím tak dlouho dělal? 45min.?Je fakt že když vím,že nemám kat.tak na emise nelezu..od toho sou přece jiné laufy..
Kámoš usnul krapet našrot v autě, jelikož byla zima, tak si zatopil. Ten motor vrčel asi 12 hodin. Potom se vzbudil a odjel. Motor musí šlapat, třeba pořád, od toho má chlazení. Buď v tom servise prováděli " něco", anebo ten motor byl, bohužel, akorát minutu před smrti.
Osobně - felicie is asi CENSORED, na pařbách, aby motor dobíjel baterii a hrála muzika , běžně vrčel celou noc. Takže motor běžel, nejen např. na mém autě - i v jiných značkách -, ale klidně celou noc..... 12 i více hodim, brali jsme to jako agregát na 12 V..... a žádný motor "neklekl".....
Osobně - felicie is asi CENSORED, na pařbách, aby motor dobíjel baterii a hrála muzika , běžně vrčel celou noc. Takže motor běžel, nejen např. na mém autě - i v jiných značkách -, ale klidně celou noc..... 12 i více hodim, brali jsme to jako agregát na 12 V..... a žádný motor "neklekl".....
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
- Petr 180
- Příspěvky: 180
- Registrován: ned črc 30, 2006 20:12
- Bydliště: Mostek (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
re
Usnul že byla zima ,ale ne na dílně kde je 25 stupňů.Venku mě to taky uchladilo.Marek 43 píše:Kámoš usnul krapet našrot v autě, jelikož byla zima, tak si zatopil. Ten motor vrčel asi 12 hodin. Potom se vzbudil a odjel. Motor musí šlapat, třeba pořád, od toho má chlazení. Buď v tom servise prováděli " něco", anebo ten motor byl, bohužel, akorát minutu před smrti.
Osobně - felicie is asi CENSORED, na pařbách, aby motor dobíjel baterii a hrála muzika , běžně vrčel celou noc. Takže motor běžel, nejen např. na mém autě - i v jiných značkách -, ale klidně celou noc..... 12 i více hodim, brali jsme to jako agregát na 12 V..... a žádný motor "neklekl".....
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
to mas jedno,kdyz je zima a stojis na miste tak je to sice uchlazeny lip, ja taky nechavam kdyz nekam dojedu s deckama v lete vrcet auto treba 45 minut aby jela klima a oni mohli v aute spat.a to je venku i 34 st.
v dilne kdyz menime tesneni pod hlavou tak auto pak taky treba pul hodky vrci aby se videlo jestli to je dobry.
proste to ten motor musi vydrzet. a kdyz ne tak uz je asi opravdu pred smrti
v dilne kdyz menime tesneni pod hlavou tak auto pak taky treba pul hodky vrci aby se videlo jestli to je dobry.
proste to ten motor musi vydrzet. a kdyz ne tak uz je asi opravdu pred smrti
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
to ze nechas nastartovanej motor nemuze byt pricina te poruchy....motor ti musi na miste slapat dokud ma benzin....
mimochodem ja kdyz jsem byl jednou v BOSCH servisu a ten chlap mi to nekolikrat vytocil az do cca 6000 otacek ,tak jsem myslel ze mu dam pesti....uplne jsem trpel
mimochodem ja kdyz jsem byl jednou v BOSCH servisu a ten chlap mi to nekolikrat vytocil az do cca 6000 otacek ,tak jsem myslel ze mu dam pesti....uplne jsem trpel
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
1. staré motory 2.0 jsou extrémně náchylné na kliku!
2. nechat tento motor klapat 45 min někde v dílně - to je tak na těsnění pod hlavou, ale ne na kliku.
3. Vím jak se lidi na emisích k autu chovají (tu máš a ukaž co uděláš), takže je možné, že motor co má skoro všechno za sebou, pořádně rozehřátý, kdy řídne olej, dostane kapky a je po klice.
Takovej motor může ještě naběhat tisíce kilometrů, ale s ohledem na jeho stav. Když dostane takovu sadu, může umřít najednou. Komplet přebrus kliky stojí kolem 3.000,- i s uložením - to je možná lepší než zase nějaký starý motor??
2. nechat tento motor klapat 45 min někde v dílně - to je tak na těsnění pod hlavou, ale ne na kliku.
3. Vím jak se lidi na emisích k autu chovají (tu máš a ukaž co uděláš), takže je možné, že motor co má skoro všechno za sebou, pořádně rozehřátý, kdy řídne olej, dostane kapky a je po klice.
Takovej motor může ještě naběhat tisíce kilometrů, ale s ohledem na jeho stav. Když dostane takovu sadu, může umřít najednou. Komplet přebrus kliky stojí kolem 3.000,- i s uložením - to je možná lepší než zase nějaký starý motor??
Re: Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
Nezlobte se vy pánové co říkáte že pracovník stk za to nemůže. Možná ne nebo možná ano ale nemění to nic na tom že pracovníci stk jsou svině co si myslí že na ne obyčejný člověk nemůže protože stk potřebuje aby mohl jezdit. Chovají se k cizímu autu jako by bylo jejich vlastní. "Chceš STK tak buď ticho" ale já si na hlavu srat nenechám. Loni jsem to už nevydržel a pohádal se s pracovníkem stk k vůli mojí pracovní plecce. Až tam přijedu se svou Alfickou rozhodně si dovnitr nesedne a když si tam bude muset sednou tak si bude dávat velkej pozor aby mi neuspinil koberecky a nedělal něco co se mi nebude jako majiteli vozu libit. Na mojí alfě nema sanci neco najit když mi bude chtít uškodit. Na emisich si to budu turovat sam, nevim jestli to umoznuji všude ale u nas to jde. Mám benzin
Re: Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
Ale vis, ze reagujes na 12 let stare tema vid ?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
Založit si účet na fóru aby odpověděl na 12 let starý téma... To tu asi ještě nebylo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Zemřel mě dnes motor na emisích po jejich tůrování
Není důvod se pošklebovat člověku, který si dá na rozdíl od jiných tu práci a projde nejdřív fórum, než napíše svůj příspěvek. Zařazený je v podstatě správně, ale obsahově se spíš hodí do popelnice.
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT