Harous 239 píše: ↑úte pro 11, 2018 00:41
To jsem si říkal taky a nakonec jsem rád, že jsem se týhle blbosti nedržel.
O nějaký pěkně vybavený Deltě si nepřemýšlel?
Kluci, ja to ted opravdu resit nepotrebuju. Neni to akutni. Vnitrne jsem to resil rok a pul zpatky nez jsem sel do 308. Pro sebe auto mam a zena zatim bude jezdit tim Peugeotem. Lybru ma jeste dost lidi a vim, ze se to tady resilo, tak jsem ted spis chtel dat vedet, cim bych to neresil. A mozna rok, dva budu zase resit a hledat, cim tu diru zamaznout. Snad s tim zabozroutem nedojde ta trpelivost driv....
Jinak Delta se mi zda mala. Jasne, zadni sedacky se daji posunout, pak by se tam mozna ten kocarek vlezl. Ale zase ten predni previs. Ja mam garaz dost utopenou pod zemi, 308 mi tam nezajede, to bych na sjezdu nechal predni naraznik. A Delta na tom rozhodne neni lepe. Auto budu brat jedine v benzinu. A vyber mezi Deltami je omezeny a vsechno jsou to turbobenziny. Uprimne, radeji bych atmosferu.
A sice jsem napsal japonec az nakonec, ale na seznamu toho co jsem resil bylo i Subaru Legacy, Mazda 6, Honda Accord. Vim, ze Volvo ted patri cinanum, ale vyroba je myslim porad v Evrope a cinane to koupili tusim az po V50. A ta V50 se mi libi designove. Dvoulitr i jednaosmicka jsou v nem dobre motory. Podvozkove dobre, svedove maji prikladnou antikorozni ochranu. A uz jsem psal, bude tim jezdit primarne zena, velikostne V50 odpovida tomu na co je zvykla. Proste V50 aktualne vede.
308 SW je, co se prostoru tyce, dobre auto. Ale servis me za rok stal vic jak Lybra za deset let. A to nemluvim hlavne o case kdy to auto bylo mimo. V lednu cekame druhe, rozhodne chci, aby zena jezdil autem na ktere bude spolehnuti.