I do jiných aut se montují dobré rádia z výroby, i u fordu (sony), bohužel testovaný kus měl jen základní shit, nicméně na rozdíl od lybry se tam nechá dát cokoli dokoupeného. To už je jen detail, jen mi nešlo do hlavy když nekdo kupuje od novoty V6 že to odrbe na tempomatu a rádiu... Mondeo můžu s klidným svědomím ze seznamu vyškrtnout, ničím mně nenadchlo, motor teda kvituju, silný a tichý, ale jinak průměrné auto.smoger píše:Zrovna audio je dost blbý hodnotit, když seš zvyklej na bose...zatím sem ještě lepším továrním autem který by mělo lepší audio nejel...
čím v budoucnu nahradit Lybru?
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
No stejne jak nepochopim proc si nekdo koupil lybru kolem milionu a nedal tam xenony
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
projeď si STčko, když chceš jízdně zajímavé autoFiskus píše:I do jiných aut se montují dobré rádia z výroby, i u fordu (sony), bohužel testovaný kus měl jen základní shit, nicméně na rozdíl od lybry se tam nechá dát cokoli dokoupeného. To už je jen detail, jen mi nešlo do hlavy když nekdo kupuje od novoty V6 že to odrbe na tempomatu a rádiu... Mondeo můžu s klidným svědomím ze seznamu vyškrtnout, ničím mně nenadchlo, motor teda kvituju, silný a tichý, ale jinak průměrné auto.smoger píše:Zrovna audio je dost blbý hodnotit, když seš zvyklej na bose...zatím sem ještě lepším továrním autem který by mělo lepší audio nejel...
jinak Mondea MKIII jsem měl tři a ani jedno z nich netrpělo na nepřesné a gumové řazení, ba naopak.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Ty jsi snad Ford klubu jak je poslední dobou tady stále vychvaluješ a vnucuješ.black_sheep 666 píše:projeď si STčko, když chceš jízdně zajímavé autoFiskus píše:I do jiných aut se montují dobré rádia z výroby, i u fordu (sony), bohužel testovaný kus měl jen základní shit, nicméně na rozdíl od lybry se tam nechá dát cokoli dokoupeného. To už je jen detail, jen mi nešlo do hlavy když nekdo kupuje od novoty V6 že to odrbe na tempomatu a rádiu... Mondeo můžu s klidným svědomím ze seznamu vyškrtnout, ničím mně nenadchlo, motor teda kvituju, silný a tichý, ale jinak průměrné auto.smoger píše:Zrovna audio je dost blbý hodnotit, když seš zvyklej na bose...zatím sem ještě lepším továrním autem který by mělo lepší audio nejel...
jinak Mondea MKIII jsem měl tři a ani jedno z nich netrpělo na nepřesné a gumové řazení, ba naopak.
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
K Fordu obecně. Zastoupení pro ČR bonzovalo, že na počet prodaných auťáků s filtrem pevných částic byl jen malý počet v servisech
na výměně a dle km by jich mělo být násobně víc a proto je tutovka, že lidi jezdí bez filtrů a MD by mělo jednat.
Chápů že je pro Ford mrzuté když má plné sklady filtrů za desítky tisíc kus a nikdo je nechce. Ale vnitřně vím, že FORD NIKDY!
na výměně a dle km by jich mělo být násobně víc a proto je tutovka, že lidi jezdí bez filtrů a MD by mělo jednat.
Chápů že je pro Ford mrzuté když má plné sklady filtrů za desítky tisíc kus a nikdo je nechce. Ale vnitřně vím, že FORD NIKDY!
------------------------------
ex: 2x DEDRA 1,9 TD
LYBRA 2,4 JTD Berlina
ex: 2x DEDRA 1,9 TD
LYBRA 2,4 JTD Berlina
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
A měl jsi některé s V6? Kdysi jsem při výběru projížděl mondeo v naftě a tam řazení v pohodě, nebo to bylo prostě kusem, i když se mi prodávající dušoval na nájezd 180tis. Ta koroze taky už značná, i když prý stálo v garáži.black_sheep 666 píše:projeď si STčko, když chceš jízdně zajímavé autoFiskus píše:I do jiných aut se montují dobré rádia z výroby, i u fordu (sony), bohužel testovaný kus měl jen základní shit, nicméně na rozdíl od lybry se tam nechá dát cokoli dokoupeného. To už je jen detail, jen mi nešlo do hlavy když nekdo kupuje od novoty V6 že to odrbe na tempomatu a rádiu... Mondeo můžu s klidným svědomím ze seznamu vyškrtnout, ničím mně nenadchlo, motor teda kvituju, silný a tichý, ale jinak průměrné auto.smoger píše:Zrovna audio je dost blbý hodnotit, když seš zvyklej na bose...zatím sem ještě lepším továrním autem který by mělo lepší audio nejel...
jinak Mondea MKIII jsem měl tři a ani jedno z nich netrpělo na nepřesné a gumové řazení, ba naopak.
Ještě vyhlížím v okoli nějaký zachovalý Outback, případně golf kombi 4x4 v benzinu (těch je jako šafránu, a když tak za pěknou pálku :/ ). Možná vyzkouším i focus s 2l motorem. Focus ST proč ne, pokud bude v nabídce určitě nevynechám apoň svezení
-
- Příspěvky: 561
- Registrován: sob led 02, 2010 00:25
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Na offroad klubu prodává kluk golf combi 4*4 v benzínu,barva stříbrná ale oděrky z provozu.Žádná leštěnka.
Po outbacku koukám taky ale vyhni se obsahu 3.0
Po outbacku koukám taky ale vyhni se obsahu 3.0
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
1. můj názor na Ford: mezi lety řekněmě 99 až donedávna bych si vybral hromadu Fordů. Kdo jiný z běžných značek vyráběl tolik sportovně střižených aut? Předtím to byly hrozný plečky, takový Escort je docela nočná můra Z historie bych vybral hromadu dalších skvělých auto této značky. Není jen Lancia, je hromada jiných značek co mám rád - zkrátka petrolhead
2. Měl jsem MKIII V6 s cca 230.000 najeto z Belgie, první majitel v ČR. Naprosto perfektní řazení. Přesný, relativně krátký dráhy, měl jsem ho moc rád. S korozí spodních hran karoserie jsem měl problém u TDDi MKIII, jenže tam to byl rok výroby 2000 (jeden z prvních kusů) a ty stáli ještě zaprd. Obě zbývající Mondea bez ťupky rzi. To naftové jsem prodal po 1/4 roce, nevydržel bych s tím jezdit. Příšerný motor.
3. jestli se rozhoduješ mezi Golfem 4x4 a Outbackem, tak se nejdřív projeď v obou. Táta má jedno od nového (Octavie 1), pro kamaráda jsme kupovali druhý, takže mám možnost často se svézt v obou. Neporovnatelná auta.
2. Měl jsem MKIII V6 s cca 230.000 najeto z Belgie, první majitel v ČR. Naprosto perfektní řazení. Přesný, relativně krátký dráhy, měl jsem ho moc rád. S korozí spodních hran karoserie jsem měl problém u TDDi MKIII, jenže tam to byl rok výroby 2000 (jeden z prvních kusů) a ty stáli ještě zaprd. Obě zbývající Mondea bez ťupky rzi. To naftové jsem prodal po 1/4 roce, nevydržel bych s tím jezdit. Příšerný motor.
3. jestli se rozhoduješ mezi Golfem 4x4 a Outbackem, tak se nejdřív projeď v obou. Táta má jedno od nového (Octavie 1), pro kamaráda jsme kupovali druhý, takže mám možnost často se svézt v obou. Neporovnatelná auta.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Otázka je co vlastně od auta chceš. Je fakt, že Lybra nabízí vcelku unikátní souhrn vlastností který se jinde budou hledat špatně...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Vidíš, moje osobní zkušenosti s Fordama z Tebou zatracovaných let jsou opačný. Escort 1.6 XR3i ´88, Sierra 2.0 DOHC, Mondeo 2.0 Ghia ´93, Escort RS2000.... Všechno auta která měla co nabídnout...black_sheep 666 píše:1. můj názor na Ford: mezi lety řekněmě 99 až donedávna bych si vybral hromadu Fordů. Kdo jiný z běžných značek vyráběl tolik sportovně střižených aut? Předtím to byly hrozný plečky, takový Escort je docela nočná můra
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Příspěvky: 561
- Registrován: sob led 02, 2010 00:25
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Ford Sierra Cosworth,měl ji soused.Jako malej kluk jsem u ní slintal.Ford Granada Combi manual 4 kvalt.
Subaru Leone,Subaru VX
Dneska tyto auta těžko seženeš,byť jsou a ještě hůř je udržuješ.
Pořád to ale nenahradí Lybru.Napadá mi Volvo XC 70
Subaru Leone,Subaru VX
Dneska tyto auta těžko seženeš,byť jsou a ještě hůř je udržuješ.
Pořád to ale nenahradí Lybru.Napadá mi Volvo XC 70
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Díky ale Volvo fakt ne, to je maximálně nudné auto, možná až mi bude dvakrát tolik co teď . V merku mám ještě Outbacka 2005, v případě že by nevyhovoval nebo bych chtěl pošetřit tak pěknou 156tku. Momentálně jsem z aut co jsem viděl mně nic nenadchlo, Lybra mi zatim přijde z porovnani nejlepší (teď jsem byl ještě kouknout na Hondu Stream, a ač je to pěkné auto s perfektním motorem tak na MPV jsme se rozhodli že je ještě čas).
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Jooo, vidím to podobně jako ty.
Volvo má interér dost nudný. Z Lancie jsem zvyklý na útulný interiér a barevný display. Starší Volva vypadají spíš jak mutovaná šedá kalkulačka. Byl by to velký nezvyk, ale jinak po technické stránce nemám co vytknout. Novější Volvo bude stát příliš hodně.
Mondeo je pěkné auto na úrovni Superba a Passata, ale já z těch aut mám strach, jednomu kámošovi v Mondeu klekl motor TDCi a přitom jezdil slušně. Další si koupil Mondeo 2005 TDCi s automatem a ten taky zlobil. A sousedovo Mondeo TDCi je jedno z "nejunavenějších" aut na ulici - kola do A, zadek klečí a přitom to kupoval od novoty a stále je to o 5let mladší jak moje Lybra. Na druhou stranu soused teď koupil nové Mondeo, takže byl asi spokojený. Když si vzpomenu na Escorty a Focusy tak mám strach že to zhnije na prach. Úplně to auto nezavrhuju, ale mám k němu přirozenou nedůvěru.
Passat - 2.0 TDi-PD je problémový (porucha mazání), tak jedině starší s 1.9TDi 96kW. Auta co mají TDi-CR jsou zatím drahá... Je smůla že rozumné motory končily někdy v době 2.8V6 a 1.8Turbo, všechny ostatní FSI, TFSI atd. už jsou přímý vstřik, takže se do toho nedá dát plyn. Jinak to beru jako solidní auto.
Superb - neskutečně předražené, často méně vybavené ale dražší jak Passat. Jinak platí plus mínus to co u Passatu.
Outback/Legacy - interiér většinou nuda, dost často to má automaty, 3.0 motor prý není moc dobrý, boxer-diesel mám strach, zajímavý by byl 2,5 bifuel. Trochu mám strach z údržby diferenciálu, kardanu atd. Stálo by za to se v tom projet a s někým se pobavit.
Citroen C5 - máme "doma" 1.6HDi, nějak to jezdí, ale celé auto mi přijde papírové, má to velké převisy, interiér taky není kdovíjak dobře udělaný. Jízda je sice pohodlná, ale řízení zdaleka není tak komunikativní jak u Lancie. Nedokážu si představit že by v tom byl 2.2HDi - to se snad při přidání plynu bude kroutit celé.
BMW-5 a Mercedes-E - to jsou obecně už dost drahé auta, jak na pořízení tak na provoz. Kdybych našel velmi zachovalý kousek, tak bych možná sebral odvahu. Líbí se mi, že v mé cenové relaci ty auta ještě budou "stará škola", takže by si člověk užil řízení.
Alfa 159 - měl jsem možnost se svézt ve 2.4JTDm a jelo to velmi pěkně. Bohužel ale za cca 8L. Při sportovní jízdě i víc. Při úsporné jízdě to jede za 7. Pro někoho možná není problém, ale pro každodenních 120km už to žere docela dost. JTD 8V bude myslím už slabý, JTD 16V bude tak akorát, ale tam už je spotřeba taky docela vysoká. Líbí se mi že v tom autě vše najdu a je to jakoby mi někdo dal vylepšenou verzi Lybry. Škoda že tu není víc rozšířený 1.8TBi - stálo by to za zkoušku se v tom projet.
Croma - to vidím jako o 30% levnější AR159 s některými kompromisy. Designově se mi to moc nelíbí - zvenku ani zevnitř, ale to samo o sobě ještě nic neznamená - Lybra se mi první taky nelíbila.
Vidím to tak, že ve finále to bude o kompromisu - buď na úkor spotřeby, nebo designu, interiéru, ovladatelnosti...
Vše uvedené výše je to, jak to teď vidím já. Věci se mění a často si člověka nějaké auto získá. Kdyby mě někdo svezl v ST220 tak věřím že bych nějaký čas nemyslel na nic jiného.
Volvo má interér dost nudný. Z Lancie jsem zvyklý na útulný interiér a barevný display. Starší Volva vypadají spíš jak mutovaná šedá kalkulačka. Byl by to velký nezvyk, ale jinak po technické stránce nemám co vytknout. Novější Volvo bude stát příliš hodně.
Mondeo je pěkné auto na úrovni Superba a Passata, ale já z těch aut mám strach, jednomu kámošovi v Mondeu klekl motor TDCi a přitom jezdil slušně. Další si koupil Mondeo 2005 TDCi s automatem a ten taky zlobil. A sousedovo Mondeo TDCi je jedno z "nejunavenějších" aut na ulici - kola do A, zadek klečí a přitom to kupoval od novoty a stále je to o 5let mladší jak moje Lybra. Na druhou stranu soused teď koupil nové Mondeo, takže byl asi spokojený. Když si vzpomenu na Escorty a Focusy tak mám strach že to zhnije na prach. Úplně to auto nezavrhuju, ale mám k němu přirozenou nedůvěru.
Passat - 2.0 TDi-PD je problémový (porucha mazání), tak jedině starší s 1.9TDi 96kW. Auta co mají TDi-CR jsou zatím drahá... Je smůla že rozumné motory končily někdy v době 2.8V6 a 1.8Turbo, všechny ostatní FSI, TFSI atd. už jsou přímý vstřik, takže se do toho nedá dát plyn. Jinak to beru jako solidní auto.
Superb - neskutečně předražené, často méně vybavené ale dražší jak Passat. Jinak platí plus mínus to co u Passatu.
Outback/Legacy - interiér většinou nuda, dost často to má automaty, 3.0 motor prý není moc dobrý, boxer-diesel mám strach, zajímavý by byl 2,5 bifuel. Trochu mám strach z údržby diferenciálu, kardanu atd. Stálo by za to se v tom projet a s někým se pobavit.
Citroen C5 - máme "doma" 1.6HDi, nějak to jezdí, ale celé auto mi přijde papírové, má to velké převisy, interiér taky není kdovíjak dobře udělaný. Jízda je sice pohodlná, ale řízení zdaleka není tak komunikativní jak u Lancie. Nedokážu si představit že by v tom byl 2.2HDi - to se snad při přidání plynu bude kroutit celé.
BMW-5 a Mercedes-E - to jsou obecně už dost drahé auta, jak na pořízení tak na provoz. Kdybych našel velmi zachovalý kousek, tak bych možná sebral odvahu. Líbí se mi, že v mé cenové relaci ty auta ještě budou "stará škola", takže by si člověk užil řízení.
Alfa 159 - měl jsem možnost se svézt ve 2.4JTDm a jelo to velmi pěkně. Bohužel ale za cca 8L. Při sportovní jízdě i víc. Při úsporné jízdě to jede za 7. Pro někoho možná není problém, ale pro každodenních 120km už to žere docela dost. JTD 8V bude myslím už slabý, JTD 16V bude tak akorát, ale tam už je spotřeba taky docela vysoká. Líbí se mi že v tom autě vše najdu a je to jakoby mi někdo dal vylepšenou verzi Lybry. Škoda že tu není víc rozšířený 1.8TBi - stálo by to za zkoušku se v tom projet.
Croma - to vidím jako o 30% levnější AR159 s některými kompromisy. Designově se mi to moc nelíbí - zvenku ani zevnitř, ale to samo o sobě ještě nic neznamená - Lybra se mi první taky nelíbila.
Vidím to tak, že ve finále to bude o kompromisu - buď na úkor spotřeby, nebo designu, interiéru, ovladatelnosti...
Vše uvedené výše je to, jak to teď vidím já. Věci se mění a často si člověka nějaké auto získá. Kdyby mě někdo svezl v ST220 tak věřím že bych nějaký čas nemyslel na nic jiného.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Pokud resis spotrebu u 159 s tim, ze u 2.4 je 7 moc, tak na tbi zapomen, dobre zajeta 2.4 jede velice podobne jako tbi,s tim, ze na pohodu s tim pojedes tak za 9...a kudla se dala jet 15+ v prumeru...obe auta jsme meli doma 2 roky soucasne a pro me je tbi docela zklamani, pokud se bavime ve 159tce, nevim, mozna to je jen muj nazor, ale ja cekal tenkrat pres temer veskere kladne ohlasy asi tak nejak vic nebo nevim, mechanicky je tbi ok a nema nejake zavazne nedostatky ani s pribyvajicim najezdem na 2.4tce jsme najeli 350tkm od nova, tbi ted ma cca 130tkm...
Re: čím v budoucnu nahradit Lybru?
Jiří k tomu výčtu:
Passat - pokud vezmeme v úvahu b 5.5 (roky 2001-2005) tak ten můžu silně nedoporučit, a když už tak jedině benzín 1.8T. Měl jsem TDI (96kw), jezdil dobře (na rovince , ale nápravu budeš řešit častěji než u Lybry (a dráž), moc to nebrzdí a do zatáček vysloveně nechce. Jinak kufr bezva a interiér hezký, ceny za zachovalé kousky vysoké. Kromě toho klasický TDI - otřesy, zvuk, za 3000ot rychle zvadne, problémy s abs čidly a elektronikou obecně...
Croma - po to jsem uvažoval, ale stačilo se zeptat v pár bazarech a servisech a už bych to nechtěl, díly jsou často dražší než na wagen či škodovku a spolehlivost není kdovíjaká. Motory JTDm už nejsou takové držáky jako JTD (třeba vstřikovače se údajně nedají repasovat).
Outback jsem párkrát řídíl (verzi do r 2003, tu starší). Interiér opravdu nic moc, celkově je cítit robustnost a váha, moc to nejede a vezme si hodně ALE na sněhu a horší cestě ani nepoznáš že nejedeš po asfaltu, podvozek je perfektní a čtyřkolka taky. Forester je ještě o kus zábavnější, bohužel na delší cesty moc pohodlí nenabídne. Ta novější verze už má interiér ok a celkově by měla být lepší (kromě spojky, ta prý odchází často), tak u vidíme.
Mazda 6 je hodně dobré auto po všech stránkách, bohužel sehnat jí bez koroze (do rv. 2005) je jako výhra v loterii.
Passat - pokud vezmeme v úvahu b 5.5 (roky 2001-2005) tak ten můžu silně nedoporučit, a když už tak jedině benzín 1.8T. Měl jsem TDI (96kw), jezdil dobře (na rovince , ale nápravu budeš řešit častěji než u Lybry (a dráž), moc to nebrzdí a do zatáček vysloveně nechce. Jinak kufr bezva a interiér hezký, ceny za zachovalé kousky vysoké. Kromě toho klasický TDI - otřesy, zvuk, za 3000ot rychle zvadne, problémy s abs čidly a elektronikou obecně...
Croma - po to jsem uvažoval, ale stačilo se zeptat v pár bazarech a servisech a už bych to nechtěl, díly jsou často dražší než na wagen či škodovku a spolehlivost není kdovíjaká. Motory JTDm už nejsou takové držáky jako JTD (třeba vstřikovače se údajně nedají repasovat).
Outback jsem párkrát řídíl (verzi do r 2003, tu starší). Interiér opravdu nic moc, celkově je cítit robustnost a váha, moc to nejede a vezme si hodně ALE na sněhu a horší cestě ani nepoznáš že nejedeš po asfaltu, podvozek je perfektní a čtyřkolka taky. Forester je ještě o kus zábavnější, bohužel na delší cesty moc pohodlí nenabídne. Ta novější verze už má interiér ok a celkově by měla být lepší (kromě spojky, ta prý odchází často), tak u vidíme.
Mazda 6 je hodně dobré auto po všech stránkách, bohužel sehnat jí bez koroze (do rv. 2005) je jako výhra v loterii.