coupe
coupe
Čaute přemýšlím o koupi nového přibližovadla ale protože mi thesis zakázali tak se poohlížím po nějakém vekém coupe.
Laká mě kappa, AR 3,2gt nebo peugeot 406 3l coupe http://www.sauto.cz/osobni/detail/peuge ... oFrom=list#" onclick="window.open(this.href);return false; tohle nevypadá špatně
Laká mě kappa, AR 3,2gt nebo peugeot 406 3l coupe http://www.sauto.cz/osobni/detail/peuge ... oFrom=list#" onclick="window.open(this.href);return false; tohle nevypadá špatně
Re: coupe
Sám mám Kappu coupé a řekl bych, že pokud nejsi vyloženě nadšenec (jako já , tak bych se jí asi vyhnul. Je jich málo vyrobených, špatně se shání v normálním stavu, pár dílů už se nedá sehnat vůbec a kdybys jí chtěl potom prodat, proděláš kalhoty.
Na druhou stranu, další takové auto na silnici potkáš tak jednou za půl roku
Já bych třebas v tvé situaci bral AF GT 3.2 - myslím, že zábava s tím bude největší z tebou vyjmenovaných vozítek.
Na druhou stranu, další takové auto na silnici potkáš tak jednou za půl roku
Já bych třebas v tvé situaci bral AF GT 3.2 - myslím, že zábava s tím bude největší z tebou vyjmenovaných vozítek.
-
- Příspěvky: 561
- Registrován: sob led 02, 2010 00:25
Re: coupe
Každé z těchto vozidel má svá pro a proti.Pro-je jich málo a občas vzbudíš pozornost.Proti-asi skoro vše.Pár známých má Peugeot Coupe v různých motorických verzí ale ani jeden 3.0.Mrkni se co stojí stahovačka oken na Peugeota.Dost se sypou a stojí ranec a spoustu dalších věcí.Spotřebou se budeš přibližovat spíše ke 13L/100km a řeči že to pod deset dáš normálně,na ty zapomeň.Přeju šťastnou ruku a spokojenost.Ať cokoliv koupíš,pochlub se nám tady
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe
Co od toho cekas? Pohodlne cestovni GT nebo neco trosku sportovnejsiho?
Pokud chces cestovni GT, tak plzota. Pokud sportovnejsi povoz a nevadi ti tvrdej podvozek, tak GT. Pokud chces tak trochu oboji tak Kappu 2l.
Vezmeme to postupne:
GT 3.2 - tvrdy podvozek, relativne moderni a bezpecne auto. Pod 200k nesezenes slusnej kus, V6 a podvozek je na udrzbu drazsi. Pokud koukas do inzerce na auta kolem 150, priprav si dalsich 70k na prvni servis... Hodne citlivej podvozek na CZ silnice, jinak nic zasadniho. Super jou sedacky, interier je na auto za >1M ktery se delalo jeste v 2011 dost lacinej. Auto je vytecne ovladatelny, jizdni vlastnosti velmi dobry.
406 - relativne stary, s 406 sedan / kombik neni stejny snad nic. Celkem pohodlny, V6 docela lina. Da se sehnat za slusny penize v solidnim stavu, v inzerci se da jakz takz vybrat. Podle me takovy nemastny neslany - auto bez emoci.
Kappa - relativne stary, temer nemozny narazit na nezhuntovany kus. Ze vsech kandidatu nejraritnejsi. Je to slusne udelany auto. Bohuzel interier je poplatny dobe sveho vzniku a skrtani nakladu - je ze vsech trech nejhorsi - mizerne zpracovani i kvalita materialu. Peci vyzaduje motor (20VT a 16VT), 3.0 a 2.4 vydrzi hodne. Jinak dalsi bolest je elektrika - sedacky, podavace pasu. Podvozek je hodne odolnej i na CZ silnice.
Zalezi kolik mas rozpocet a na co to chces.
Jako daily driver bych sel do 406, jako vikendovku pro zabavu GT. Pokud jsi fajnsmekr chces si poridit neco neobvyklyho a s dusi, kup Kappu.
Pokud chces cestovni GT, tak plzota. Pokud sportovnejsi povoz a nevadi ti tvrdej podvozek, tak GT. Pokud chces tak trochu oboji tak Kappu 2l.
Vezmeme to postupne:
GT 3.2 - tvrdy podvozek, relativne moderni a bezpecne auto. Pod 200k nesezenes slusnej kus, V6 a podvozek je na udrzbu drazsi. Pokud koukas do inzerce na auta kolem 150, priprav si dalsich 70k na prvni servis... Hodne citlivej podvozek na CZ silnice, jinak nic zasadniho. Super jou sedacky, interier je na auto za >1M ktery se delalo jeste v 2011 dost lacinej. Auto je vytecne ovladatelny, jizdni vlastnosti velmi dobry.
406 - relativne stary, s 406 sedan / kombik neni stejny snad nic. Celkem pohodlny, V6 docela lina. Da se sehnat za slusny penize v solidnim stavu, v inzerci se da jakz takz vybrat. Podle me takovy nemastny neslany - auto bez emoci.
Kappa - relativne stary, temer nemozny narazit na nezhuntovany kus. Ze vsech kandidatu nejraritnejsi. Je to slusne udelany auto. Bohuzel interier je poplatny dobe sveho vzniku a skrtani nakladu - je ze vsech trech nejhorsi - mizerne zpracovani i kvalita materialu. Peci vyzaduje motor (20VT a 16VT), 3.0 a 2.4 vydrzi hodne. Jinak dalsi bolest je elektrika - sedacky, podavace pasu. Podvozek je hodne odolnej i na CZ silnice.
Zalezi kolik mas rozpocet a na co to chces.
Jako daily driver bych sel do 406, jako vikendovku pro zabavu GT. Pokud jsi fajnsmekr chces si poridit neco neobvyklyho a s dusi, kup Kappu.
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe
po litranku bileho doporucim jak retro S 110R a to udela vetsi paradu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe
Kdo ti zakázal Thesis? Z téhle trojice bych si vybral Kappu. Taky záleží, co je pro tebe velké coupe? Já si pod tímhle spojením představím auto, které nabídne pohodlné cestování pro 4 osoby, což z těhle tří aut bych nechtěl sedět vzadu ani v jednom. Já bych uvažoval např. o Hondě Legend Coupe nebo Roveru 800 coupe - pohodlná, prostorná (v rámci coupe), silná a pro mě i krásná auta. Příp. pokud to rozpočet dovolí a budeš jezdit jen ve dvou, tak i BMW 8er. A jestli nelpíš na tom, aby bylo auto co nejmodernější, tak bych uvážil i MB W124 coupe po faceliftu - velký výběr zachovalých kusů (asi nejlepší ze všech zde zmíněných aut), spolehlivost a jistota, že tyhle auta už levnější nebudou.
Re: coupe
Tak řekl bych 2 celkem nezhuntované Kappy Coupé jsou už dlouho na sautu.
16v 2l a 20v 2l - ovšem obě kolem 100tis...
Cena je to vysoká, nicméně podle mě půjde snížit, protože je to v čechách za ty prachy neprodejný...To by musely být v úplně top stavu a garantované kilometry, což nebudou
Navíc obě dvě mají jiná kola, než by měly originál mít...
16v 2l a 20v 2l - ovšem obě kolem 100tis...
Cena je to vysoká, nicméně podle mě půjde snížit, protože je to v čechách za ty prachy neprodejný...To by musely být v úplně top stavu a garantované kilometry, což nebudou
Navíc obě dvě mají jiná kola, než by měly originál mít...
Re: coupe
Pávo, neblbni. V Kappici Coupé je vzadu místa po ko.ot.
Já si sám "za sebou" natáhnu nohy. Místa je tam jako kráva.
Pravda, většina lidí v autě "leží", já SEDÍM za volantem,
takže i mladej se svýma 185cm tam měl pohodlí a dost místa pro nohy.
Já si sám "za sebou" natáhnu nohy. Místa je tam jako kráva.
Pravda, většina lidí v autě "leží", já SEDÍM za volantem,
takže i mladej se svýma 185cm tam měl pohodlí a dost místa pro nohy.
Re: coupe
Na prostor vzadu si u mě teda nikdo nestěžoval, jediné, co občas někomu vadí, je horší výhled ven, ale to je prostě dané konstrukcí auta. Jednou jsem vzadu vezl Pavla, Dresika a Jirku a tahle trojice zabere pěkný prostor na výšku a na šířku Ale to byl extrém. Ta černá 20VT se prodává už dost dlouho a pokud je majitel trochu soudný, měl by pochopit, že u nás je cena mimo mísu.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
-
- Příspěvky: 177
- Registrován: pon pro 09, 2013 15:14
- Bydliště: Praha 10
Re: coupe
Dane extrém je do firemního Citroenu Ax růžové barvy naskládat 5 chlapů o hmotnosti 100-130kg to je sranda do kopce
Lancie Lybra 2,4jtd 99kw bývalá Michalova
(Lancie Lybra 1,9jtd 77kw) byla...
Fiat Bravo 1,4 12v prý 55kw ekolikvidace
Mazda Xedos 6 1,6i lpg
Opel Vectra 2,0i ex
WV Corado Vr6 2,9l R.i.p.
(Lancie Lybra 1,9jtd 77kw) byla...
Fiat Bravo 1,4 12v prý 55kw ekolikvidace
Mazda Xedos 6 1,6i lpg
Opel Vectra 2,0i ex
WV Corado Vr6 2,9l R.i.p.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: coupe
Obávám se, že servisovat to BMW 8 by stálo asi jako servisovat tři Kappy. Z toho z čeho si vybíráš bych asi šel do AR GT. Sice to není zrovna velký kupé, ale bude s ním nejvíc zábavy a z uvedený trojky je i nejběžnější. K zamyšlení je i Accord Coupe a Volvo C70, ale z uvedených se mi stejně nejvíc líbí to GT a Kappa.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: stř říj 23, 2013 19:49
Re: coupe
V kappě je místa všude dostatek. Pro 4 dospělé úplně v pořádku. Auto je velice příjemné na delší cesty, avšak někomu může chybět tempomat (málokteré ho měly). Na ježdění po městě stavěná moc není, hodně rozjezdů-logicky roste spotřeba (cca 14-15l) a rejd také není nejlepší. Jakmile člověk vyjede z města, ukáží se její kvality. Ani na našich podělaných cestách s ní nejsou problémy-slušně tlumí nerovnosti a ani na rozmlácené silnici nemá snahu nějak uskakovat(dobře drží stopu). Ochotně na svou velikost mění směr jízdy a chová se jako mnohem menší auto (není tak těžkopádná). Mimo město je i spotřeba slušná. Předjíždění s 2016VT není žádný problém, rychlejší jízda také ne, naopak jí dělá problém (otáčkám nevyhovuje) jízda 70-80 na pětku,to samé platí o 4. rychlosti ve městě, tu lze zařadit jen na 70 Je zkrátka zpřevodovaná "nahoru"
Servis? Nikdy nekoupíš ojeté auto, do kterého by nebyly třeba vrazit nějaké peníze. Otázkou je, zda-li seženeš slušnou kappu coupe za nějakou nižší cenu. V zahraničí se jejich ceny "normálních" pohybují od cca 3000 éček (I,DE), 2.4 levněji. Většinu dílu lze zatím sehnat, některé však problematicky.
Pro:
cestování, jízda po okreskách, jízdní vlastnosti, výkoné motory, dobrý podvozek, slušná spotřeba(mimo), vzhled, originalita, pohodlný interiér (super sedačky recaro), bezrámové dveře v létě ,výkonná klima, slušný kufr, na dvoulitr pěkný zvuk 2016VT
Proti:
horší do města(rejd,spotřeba), díly, zpřevodování "nahoru", bezrámové dveře v zimě , originální rádio
Servis? Nikdy nekoupíš ojeté auto, do kterého by nebyly třeba vrazit nějaké peníze. Otázkou je, zda-li seženeš slušnou kappu coupe za nějakou nižší cenu. V zahraničí se jejich ceny "normálních" pohybují od cca 3000 éček (I,DE), 2.4 levněji. Většinu dílu lze zatím sehnat, některé však problematicky.
Pro:
cestování, jízda po okreskách, jízdní vlastnosti, výkoné motory, dobrý podvozek, slušná spotřeba(mimo), vzhled, originalita, pohodlný interiér (super sedačky recaro), bezrámové dveře v létě ,výkonná klima, slušný kufr, na dvoulitr pěkný zvuk 2016VT
Proti:
horší do města(rejd,spotřeba), díly, zpřevodování "nahoru", bezrámové dveře v zimě , originální rádio
Lancia kappa coupe 16V
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
Renault twingo LPG polocabrio
ex Renault megane coupe 1.6 16v
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe
U 8er jde hlavně o pořizovací cenu. Náklady na provoz a servis zase o tolik vyšší nebudou. Jasně, větší motor = více svíček, více oleje, 2 vzduchové i kabinové filtry, mnohem větší brzdy a pod. To všechno bude určitě dražší, než u Kappy. Ale zase motory jsou perfektní a v podstatě "bezúdržbové" (zvlášť ve srovnání s 2,0T). Podvozek je i v dnešních měřítkách vyspělý a přežije i české tankodromy. A reálná spotřeba u 840i v manuálu nebude o moc vyšší, než u Kappy s turbem/V6. V E38 umí tenhle motor jezdit delší trasy i pod 10l/100km, po Praze tak za 15l. Předpokládám, že u osmičky to bude stejný. Ten Accord není špatný auto, ale já bych dal přednost většímu Legendu. Tím spíš, když satanicek nejspíš moc neřeší spotřebu.Harous píše:Obávám se, že servisovat to BMW 8 by stálo asi jako servisovat tři Kappy. Z toho z čeho si vybíráš bych asi šel do AR GT. Sice to není zrovna velký kupé, ale bude s ním nejvíc zábavy a z uvedený trojky je i nejběžnější. K zamyšlení je i Accord Coupe a Volvo C70, ale z uvedených se mi stejně nejvíc líbí to GT a Kappa.
Naposledy upravil(a) Euro 564 dne úte led 28, 2014 20:36, celkem upraveno 1 x.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: coupe
A co podvozek? Za kolik dokážeš zrepasovat třeba zadní nápravu u Kappy a za kolik u BMW 8 s elektrohydraulickým řízením nápravy? Kdepak, mě se BMW 8 líbí, ale bál bych se ho...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´