Lancia končí.
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Lancia končí.
už tomu nerozumím, někdo říká, že ano, někdo že ne, každopádně už by toho blbečka měli z Fiatu vyrazit, aby se v Itálii místo nakupování mexických továren zase začaly vyrábět auta....
http://www.autorevue.cz/lancia-v-evrope ... talsky-trh" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoforum.cz/bleskovky/lanci ... a-nezbude/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autorevue.cz/lancia-v-evrope ... talsky-trh" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoforum.cz/bleskovky/lanci ... a-nezbude/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
Ja len pridam zahranicne linky:
http://www.autoblog.it/post/315275/marc ... nuovo-nome" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.repubblica.it/economia/2014/ ... ref=HREA-1" onclick="window.open(this.href);return false;
No..je to v CENSORED.
http://www.autoblog.it/post/315275/marc ... nuovo-nome" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.repubblica.it/economia/2014/ ... ref=HREA-1" onclick="window.open(this.href);return false;
No..je to v CENSORED.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
Já bych v první řadě nedělal ukvapené závěry, protože kolem pana účetního bylo už tolik zaručených zpráv (viz. prodej Alfy lidovozu)... Ale je pravda, že to nevypadá dobře. Na druhou stranu je ukončení značky rozhodně důstojnější, než prodávání americkejch pekáčů se slavným logem Lancie. Vlastně ne slavným, protože i to logo je už od r. 2007 zkur*ený. Současné modely nebyly pro Lancii o nic důstojnější, než např. čínské MG.
Jen mě štve, že se tahle zpráva neobjevila o měsíc dříve, protože bych si zcela jistě nevybral za nový služebák opět Fiat. Pokud Marchionne končí s Lancií, já končím s celým koncernem Fiat. Nadobro! Mno, nejspíš se mě už do budoucna nebudou autosalony týkat, ale budu obrážet jen srazy historických vozidel.
Jen mě štve, že se tahle zpráva neobjevila o měsíc dříve, protože bych si zcela jistě nevybral za nový služebák opět Fiat. Pokud Marchionne končí s Lancií, já končím s celým koncernem Fiat. Nadobro! Mno, nejspíš se mě už do budoucna nebudou autosalony týkat, ale budu obrážet jen srazy historických vozidel.
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
né každý musí italský design, mi se krom dřívějších lanček líbíly volva, saaby a vlastně i hodně jiných aut, ale to jen po jednom modelu . Co začali taloši vyrábět ty oblé tvary, tak to jde pomalu z kopce.
To němci
jsou ve změně tvaru karoserie daleko opatrnější. A když už něco zaoblí, tak lomeným obloukem.
K tomu pomyslná německá důslednost, a úspěch se pomalu dostaví. A jak se zdá, vůbec kupujícím
nevadí příznačná německá strohost interieru.
Ford po kulatých tvarech okolo roku 95 zavčas přešel na trend podobný němcům a je na tom
lépe - alespoň v evropě co vím. A vůbec nevadí, že je náchylný ke zvýšené korozi, jako kdysi taloši.
To němci
jsou ve změně tvaru karoserie daleko opatrnější. A když už něco zaoblí, tak lomeným obloukem.
K tomu pomyslná německá důslednost, a úspěch se pomalu dostaví. A jak se zdá, vůbec kupujícím
nevadí příznačná německá strohost interieru.
Ford po kulatých tvarech okolo roku 95 zavčas přešel na trend podobný němcům a je na tom
lépe - alespoň v evropě co vím. A vůbec nevadí, že je náchylný ke zvýšené korozi, jako kdysi taloši.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia končí.
Co má taky pan účetní dělat že. On je trochu rozdíl prodat za rok okolo 15 tisíc Delt nebo okolo 700 tisíc Jeepů. Evropa je momentálně na dně takže orientace na mimoevropský trhy je pochopitelná.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
V designu problém není. Když se někoho zeptáš, proč by si nikdy nekoupil italské auto, design bude ve většině případech na posledním místě nebo ho ani nezmíní. I spoustě mých kamarádů, kteří mají auta zpravidla značek BMW, Audi, MB, Lexus, Subaru (Impreza), Mitsubishi (Lancer), se italská auta líbí, ale nekoupili by si je hlavně kvůli mizerné pověsti a v posledních letech i díky absenci modelů střední/vyšší střední třídy a SUV. Když to řeknu hodně nadneseně, tak mezi Fiatem 500 a Maserati nic, co by stálo za koupi, není. A přelepenej pekáč od Chryslera rozhodně nemůže někoho, kdo jezdí v RS 5, IS, X6 nebo C - Klasse přesvědčit, aby přešel od prověřené jistoty k velké neznámé...
Jinak co se mě týče, tak jestli skončí Lancia nebo bude dál jen přelepovat znaky na Chryslerech, tak do budoucna přejdu k šelmě z Coventry. Z těch lidovějších značek je mi v poslední době sympatická i filosofie Mazdy.
Jinak co se mě týče, tak jestli skončí Lancia nebo bude dál jen přelepovat znaky na Chryslerech, tak do budoucna přejdu k šelmě z Coventry. Z těch lidovějších značek je mi v poslední době sympatická i filosofie Mazdy.
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
já to vidím stále v designu s kombinací ceny,
zatím nikdy bych si nekoupil auto, které by se mi nelíbilo
navíc v dnešní době je vše příjemnému vzhledu podřízeno
zatím nikdy bych si nekoupil auto, které by se mi nelíbilo
navíc v dnešní době je vše příjemnému vzhledu podřízeno
Re: Lancia končí.
Podle mě je docela pravděpodobný následující vývoj. Značka Lancia zůstane zachovaná jen pro italský trh a v nabídce bude mít evropský Ypsilon a několik amerických přelepenců.
Lancia Lybra 1,6 SW
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia končí.
ale prdku, zrovna na těhle linkách nic takového není. píše že lancia bude prodávat ypsilonky v itálii. no protože jich tam mají milion, tak se na to zaměří, není to teď priorita zachraňovat. mají spoustu jiné práce, kde může být zisk. na lancii moc ne. důležitý, že značku nezabijou uplně a v momentě kdy na to bude zázemí vyrobit skutečnou lancii a bude stále prostor na trhu, tak to zase rozjedou. může to být ale klidně 10 let pauza, si vemte kolik let nebyla alfa v americe...Štefan 368 píše:Ja len pridam zahranicne linky:
http://www.autoblog.it/post/315275/marc ... nuovo-nome" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.repubblica.it/economia/2014/ ... ref=HREA-1" onclick="window.open(this.href);return false;
No..je to v CENSORED.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Re: Lancia končí.
Problém vidím čistě v marketingu a malý nabídce modelů. Špatná pověst?? Protože v devadesátejch letech byly problémy s elektrikou? A čím to, že fungl nový Mercedesy reznou, TSI hromadně páchaj sebevraždy potkáním motoru a na pověst značek to nemá vliv? Čím to, že Hyundai si už může dovolit prodávat auta za normální ceny, když ještě minulá generace platila za vyhlášený křápy?
Všechno je to jen o marketingu a o nabídce, ovšem když někdo zcela zastaví vývoj všech modelů a veškerý finance investuje do americký automobilky, nemůže se pak divit..
Všechno je to jen o marketingu a o nabídce, ovšem když někdo zcela zastaví vývoj všech modelů a veškerý finance investuje do americký automobilky, nemůže se pak divit..
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Re: Lancia končí.
Poslední dobou jsem to taky trochu sledoval... a jsem si vědom toho, že my obyčejní smrtelníci si můžeme akorát něco myslet, protože o tom, jak to ve velkém byznyse skutečně je nic nevíme.
Já si myslím že Lancii se v nějaké době dařilo méně a Fiatu více.
V ten moment přišlo rozhodnutí dál podporovat Fiat a na Lancii se vysrat.
Od té doby se tady ty nůžky akorát rozevíraly a možná že i kdyby teď někdo chtěl, tak prostě Lancii z ničeho nic dohromady nedá.
Vývoj modelů je na několik let, stejně tak výroba a dostat to mezi lidi.
A do toho všeho přichází finanční vykrvácení na skupování jiných automobilek, takže i kdyby teď moc chtěli, tak nejsou prachy.
Lancia podle toho co jsem viděl už dlouho vadla, občas se zbrchala, ale sestupná tendence tu stále byla.
Prachy jsou prachy a kvůli těm se to dneska dělá, takže důvody jsou pochopitelné.
Mě osobně bude mrzet, že končí automobilka, od které se mohly ostatní učit, v době kdy konkurence o některých věcech ani nevěděla už je Lancia měla.
Když někomu řeknu, že mi Lybra hlídá praské žárovky, tak čumí.
Když někomu předvedu fukční dvouzónovou klimu na skoro 14 let starém autě, tak taky kouká.
Všichni kdo vidí ten LCD display hádají autu o 5-10 let míň.
A to nemluvím o technologiích v Thesisu...
Já si myslím že Lancii se v nějaké době dařilo méně a Fiatu více.
V ten moment přišlo rozhodnutí dál podporovat Fiat a na Lancii se vysrat.
Od té doby se tady ty nůžky akorát rozevíraly a možná že i kdyby teď někdo chtěl, tak prostě Lancii z ničeho nic dohromady nedá.
Vývoj modelů je na několik let, stejně tak výroba a dostat to mezi lidi.
A do toho všeho přichází finanční vykrvácení na skupování jiných automobilek, takže i kdyby teď moc chtěli, tak nejsou prachy.
Lancia podle toho co jsem viděl už dlouho vadla, občas se zbrchala, ale sestupná tendence tu stále byla.
Prachy jsou prachy a kvůli těm se to dneska dělá, takže důvody jsou pochopitelné.
Mě osobně bude mrzet, že končí automobilka, od které se mohly ostatní učit, v době kdy konkurence o některých věcech ani nevěděla už je Lancia měla.
Když někomu řeknu, že mi Lybra hlídá praské žárovky, tak čumí.
Když někomu předvedu fukční dvouzónovou klimu na skoro 14 let starém autě, tak taky kouká.
Všichni kdo vidí ten LCD display hádají autu o 5-10 let míň.
A to nemluvím o technologiích v Thesisu...
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
Zase bych nepřeháněl, protože tebou vyjmenované věci nejsou nic extra. Prasklé žárovky umí hlídat lépe vybavená auta už minimálně od 70. let, dvouzónová klima mi fungovala i na E38 (v té tobě 13 let staré) a upřímně nevidím důvod, proč by neměla fungovat i na 30 let starém autě, pokud se do ní dá koupit chladivo (největší problém starších aut s chladivem R12), podobnou grafiku displaye má i o rok starší AR 166 nebo z neitalských aut E38 (od r. 1994). A např. japonci měli podobné displaye už začátkem 90. let, akorát na autech pro domácí trh. Takže zrovna tebou vyjmenovaným věcem se může divit jen člověk, který na auta kouká skrz zapatlané sklo autobusu MHD.Jiří 588 píše: Když někomu řeknu, že mi Lybra hlídá praské žárovky, tak čumí.
Když někomu předvedu fukční dvouzónovou klimu na skoro 14 let starém autě, tak taky kouká.
Všichni kdo vidí ten LCD display hádají autu o 5-10 let míň.
A to nemluvím o technologiích v Thesisu...
Re: Lancia končí.
No pánové, je jasné, že v nejbližších letech Lancii nečeká moc růžová budoucnost. Fiat bude určitě v Evropě nejprve resuscitovat svoje ostatní značky. Lancie je evidentně v plánech Fiatu až ta poslední.
Nejoptimističtější, v co můžeme doufat v následujících letech, je to, že Ypsilon dostane nástupce a možná časem, až se dá Fiat v Evropě trochu do kupy, přijdou i další modely.
A nebo někomu značku prodají. VW, Číňani?
Nejoptimističtější, v co můžeme doufat v následujících letech, je to, že Ypsilon dostane nástupce a možná časem, až se dá Fiat v Evropě trochu do kupy, přijdou i další modely.
A nebo někomu značku prodají. VW, Číňani?
Lancia Lybra 1,6 SW
Re: Lancia končí.
Věř tomu, že se tomu divili i lidé, kteří mají jakoby "lepší" auta.Euro 564 píše:Zase bych nepřeháněl, protože tebou vyjmenované věci nejsou nic extra. Prasklé žárovky umí hlídat lépe vybavená auta už minimálně od 70. let, dvouzónová klima mi fungovala i na E38 (v té tobě 13 let staré) a upřímně nevidím důvod, proč by neměla fungovat i na 30 let starém autě, pokud se do ní dá koupit chladivo (největší problém starších aut s chladivem R12), podobnou grafiku displaye má i o rok starší AR 166 nebo z neitalských aut E38 (od r. 1994). A např. japonci měli podobné displaye už začátkem 90. let, akorát na autech pro domácí trh. Takže zrovna tebou vyjmenovaným věcem se může divit jen člověk, který na auta kouká skrz zapatlané sklo autobusu MHD.Jiří 588 píše: Když někomu řeknu, že mi Lybra hlídá praské žárovky, tak čumí.
Když někomu předvedu fukční dvouzónovou klimu na skoro 14 let starém autě, tak taky kouká.
Všichni kdo vidí ten LCD display hádají autu o 5-10 let míň.
A to nemluvím o technologiích v Thesisu...
Kamarád má Octavii 2, další Audi A6, jiný Citroen C4 2012.
Když to auto někomu ukážu tak koukají a nejsou to tebou míněné socky co koukají z MHD
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia končí.
Talosi maji nulovy marketing. Reklama na nejaky Fiat je v televizi tak 1x za rok. Se staci podivat kolik toho je za den od Hnujdaje. S kvalitou to nema nic spolecneho. Talosi maji dobre vyrobky srovnatelne s konkurenci,jen to neumi prodat. A kdyz o tom lidi nevi,tak si to ani nekoupi
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy