Lancia končí.

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

Re: Lancia končí.

#16 Příspěvek od Dresik 28 »

Ma pravdu ten chlapec :lol:
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Uživatelský avatar
sendador
Příspěvky: 124
Registrován: ned srp 16, 2009 09:51

Re: Lancia končí.

#17 Příspěvek od sendador »

Uvidime, jak to nakonec bude. O Marchionneho planech s jednotlivymi znackami vychazi temer kazdy tyden novy clanek, ktery si obvykle odporuje se starsimi prohlasenimi.
Uprimne receno nechat si z dvojice znacek Alfa/Lancia jen jednu mi prijde v soucasne situaci logicky krok. A ackoli Lancia jiz dele vykazuje o trochu vetsi prodejni cisla nez Alfa (oboji jsou tragicke), sazka prave na Alfu je jasna z toho pohledu, ze Lancia se mimo Italii temer neprodava.
Presto uz kvuli Ypsilonce ji asi neodstreli uplne. Urcite by prodejum pomohlo auto jako byla Musa - temer identicke dvojce Fiatu s atraktivnejsim vzhledem. Zatimco Ideu jsem v Italii krome taxiku moc nevidel, Musa byla na kazdem rohu, po Ypsilonce nejbeznejsi Lancia.
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia končí.

#18 Příspěvek od Vítek 4 »

No,Lancia vzdy byla automobilkou se sportovnimi geny krizene s luxusem. A to ve Fiatu tak nejak nepochopili v polovine 90tych let. Po modelech Y10, Delta, Prisma, Thema mela Lancia dobre naslapnuto dale,ale Fiat to zazdil modely,ktere znacce neodpovidaly.
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Jirka 15
Příspěvky: 908
Registrován: úte dub 26, 2005 19:30

Re: Lancia končí.

#19 Příspěvek od Jirka 15 »

No ono u Lancie nešlo ani tak o sportovní geny, ale spíše o ten luxus a originalitu pro top ten. Sportovní geny z toho vyplynuly tak nějak samy, a to díky používaným ve své době špičkovým a pokrokovým technologiím...

O to už ale dnes lidem moc nejde, cílem je přemísťovadlo s velkým prostorem v kufru, spoustou zbytečných čudlíků a funkcí, naftovým motorem a nizkou spotřebou. tady myslím že je hlavní problém. Třeba Deltě III je často vytýkáno, že jde jen o drahé Bravo. Proč teda nedostala při tak dlouhém vývoji lepší podvozek (třeba navazující na Lybru)? Já vím jiná maska je levnější než jiný podvozek :^o . Proč zůstalo jen u jedné karosářské varianty? Lidi dnes kupujou kombi..a pokud by existovala verze sw, uřčitě by se to na prodejích projevilo....

Uživatelský avatar
Habby 598
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 219
Registrován: úte pro 14, 2010 10:50

Re: Lancia končí.

#20 Příspěvek od Habby 598 »

Já teda Deltu III mám rád čím dál víc. Místa uvnitř i v kufru dostatek. Většinu jízdy strávím moc pohodlně, když se chci projet, stačí stisknout tlačítko sport a podvozek rázem ztuhne. Spotřeba parádní. Nemám, co bych jí vytkl, řekl bych nedoceněný auto. A design je taky super, třeba nová Octavia už začíná být okoukaná a Delta i po letech zazáří. Když už jsem zmínil oktávku, tak jsem jel v cenově srovnatelné s mojí deltou a materiálové se to nedá srovnat. Oktávka je na tom hůř. A navíc měla o polovinu slabší motor.
Abych to shrnul, souhlasím s názorem, že konec lancie má na svědomí neschopný marketing, ne špatná auta.
Delta S Momo 1.9 twinturbo
Kappa Coupe 16VT
Bylo Lybra SW 2.0 113kW
Forman Solitaire

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Lancia končí.

#21 Příspěvek od Dan 1 »

Co taky čekat, když mělo české zastoupení peníze na dva billboardy a jedno auto na Wilsonově. To je na republiku trochu málo.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia končí.

#22 Příspěvek od Pavel 3 »

Lancia skončila už dávno posledních patnáct let stejně jenom živořila podobnej osud teď čeká i alfu a když to takhle půjde dál tak i samotnej fiat poslední dobou mám pocit že už je snad ani nebaví dělat auta. Mohli bychom uspořádat nějakou protestní akci třeba před zastoupením fiatu nebo aspoň někde na parkovišti
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia končí.

#23 Příspěvek od Euro 564 »

Alfa bohužel neskončí, ač bych si to přál. Společně s Chryslerem patří aktuálně mezi moje dvě nejnenáviděnější značky. :evil: S nějakou protestní jízdou bych souhlasil. Né proto, že by měla šanci něco změnit, ale protože je jednoduše potřeba ukázat, že Lancia není ještě všem ukradená. Sábisti před pár lety určitě taky nečekali, že značku zachrání, ale přesto o sobě dávali všude po světě vědět. Jinak kdyby někdo měl zájem, nechávám si u zákazníka vyrobit samolepku na zadní sklo s nápisem "Si a Lancia No a Marchionne", na začátku sloganu bude znak Lancie (původní, né ten hnusnej od r. 2007) a na konci přeškrtnutý znak Chryslera. Kdyby někdo měl zájem, dejte vědět a já zjistím cenu pro více kusů.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia končí.

#24 Příspěvek od Harous 239 »

Když už budete u zastoupení tak vlezte dovnitř a každej si jednu Lancii kupte. Tím Lancii pomůžete víc než transparentama. :wink:
Ono se toho v podstatě tolik nemění. Delta je už totálně odepsaná a s prodejema 14.200 kusů za rok 2012 je neudržitelná. Ypsilonka se sice drží s prodejema na 56.000 kusech za rok 2012, ale z toho jich skoro 45 tisíc připadá na Itálii. A Chryslery jde prodávat i pod značkou Chrysler nebo Fiat. Takže reálně to velkej rozdíl nebude. Smutný to je, ale dokud bude Lancia žít alespoň v Itálii tak existuje možnost, že se jednou zase zvedne.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia končí.

#25 Příspěvek od Harous 239 »

Euro 564 píše:nechávám si u zákazníka vyrobit samolepku na zadní sklo s nápisem "Si a Lancia No a Marchionne", na začátku sloganu bude znak Lancie (původní, né ten hnusnej od r. 2007) a na konci přeškrtnutý znak Chryslera.
Zkus si přečíst tohle:
http://fiatgroupworld.com/2012/07/22/is ... ing-wrong/
Marchionne mě štve hlavně slibama a nesplnitelnýma prohlášeníma do médií. Ale jestli je on viníkem současný situace? Nevím, každopádně je fakt, že s Chryslerem to byl od něj geniální tah. Nepřevzít Chrysler tak mohl taky skončit celej Fiat. A že převzal koncern rozbordelenej po spolupráci s GM je taky fakt. Ono to chce vidět z vícero stran...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Euro 564
Příspěvky: 877
Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
Bydliště: Memmingen
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia končí.

#26 Příspěvek od Euro 564 »

Harous píše:
Euro 564 píše:nechávám si u zákazníka vyrobit samolepku na zadní sklo s nápisem "Si a Lancia No a Marchionne", na začátku sloganu bude znak Lancie (původní, né ten hnusnej od r. 2007) a na konci přeškrtnutý znak Chryslera.
Zkus si přečíst tohle:
http://fiatgroupworld.com/2012/07/22/is ... ing-wrong/
Marchionne mě štve hlavně slibama a nesplnitelnýma prohlášeníma do médií. Ale jestli je on viníkem současný situace? Nevím, každopádně je fakt, že s Chryslerem to byl od něj geniální tah. Nepřevzít Chrysler tak mohl taky skončit celej Fiat. A že převzal koncern rozbordelenej po spolupráci s GM je taky fakt. Ono to chce vidět z vícero stran...
Upřímně, mě je úplně šumák, jestli by skončil celej Fiat. Já jsem v první řadě fanoušek Lancie. Jestli skončí Lancia, je mi zbytek Fiatu ukradenej a stejně už si nikdy žádný nový italský auto nekoupím ani nevyberu jako služební (to si radši vezmu toho Cee´da, který mi byl nabídnut). Ani už nemám proč Fiatu fandit... Alfu Romeo nesnáším. Fiat mě nasral už tím, že kdysi Alfu koupil (a zachránil na úkor Lancie) a ostatní značky koncernu (Iveco, Maserati, Ferrari, divize CNH) jsou na tom tak dobře nebo mají takovou image, že by je koupil v případě krachu Fiatu někdo jiný. Vím, že většina lidí to tady nepochopí, ale pro mě je Alfa Romeo pořád hlavní konkurent Lancie. Je to jako BMW vs. Mercedes - Benz nebo Opel vs. VW.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Thema 2,8 V6 Obrázek
Lancia Delta II 1,6 16V

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia končí.

#27 Příspěvek od Vítek 4 »

Harousi,on by si clovek i koupil,ale kdyz neni co kupovat? Deltu s palubkou jineho auta (Brava) a zadni napravou s torzkou vazne nechci. Jsem u Lancie zvykly na jiny standard. Nechapu italske mysleni marketingu. Absence verzi kombi. Cetl jsem si,ze Fiat se chce spolehat jen na 500 a jeji odnoze a dale to rozvijet. To nemuze dopad nout dobre. Nastupce Punta nebude. Retro styl kazdemu nesedi. Mizerne prizpusobeni trhu a nulovy marketing to jsou hlavni priciny mizernych prodeju.
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia končí.

#28 Příspěvek od Harous 239 »

Jistě, protože jim je Evropa zcela šumák a jen vyčkávají. Evropa není ve stavu aby prodejema udržela koncern. Proto se teď zaměřují na trhy USA, jižní Ameriky a Číny. Rezignace v Evropě je sice smutná a je fakt, že není z čeho vybírat, ale reálně si přiznejme, že Fiat na to aby se udržel tak jako třeba VW nemá. Hlavní a tradiční trhy Fiatu v Evropě jsou ekonomicky na štíru takže je otázka jestli by se víc modelů vůbec rentovalo.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Lancia končí.

#29 Příspěvek od Harous 239 »

Euro 564 píše: Upřímně, mě je úplně šumák, jestli by skončil celej Fiat. Já jsem v první řadě fanoušek Lancie.
A to myslíš, že by Lancia vydržela bez Fiatu? Fiat Lancii zachránil už v roce 69, stejně tak jako později AR. Ta nenávist k AR ve vztahu k Lancii mi přijde směšná, máte jí mimochodem s Vítkem společnou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia končí.

#30 Příspěvek od Vítek 4 »

Nemusi mit mraky modelu.ALe zastoupeni alespon v kazdem segmentu s jednim modelem a v nekterych pripadech s vice karosarskymi verzemi.
Harousi,to je fakt,ze Lancia zivori na ukor Alfy. Tolik penez co se tam nalelo a vysledek? NUlovy.
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Odpovědět