Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Spousta z vás se v nový Themě svezlo v Pacově tak už určitě budete mít vlastní poznatky a bude o čem diskutovat. Je mi jasný, že pro mnohé to bude zklamání, jiní jsou z auta nadšeni. Mě zatím přímá zkušenost chybí tak jsem nucen spoléhat na různý testy. A z naměřených hodnot to rozhodně nevypadá nijak špatně. V tématu o srazu v Pacově se psalo o slabých brzdách a jízdních vlastnostech náklaďáku. Jak to teda vypadá v porovnání s konkurencí? Zajímala mě hlavně brzdná dráha a maximální boční přetížení v daným oblouku. Jednodušší samozřejmě bylo hledat data pro 300C 2012.
Auto --- brzdná dráha ze 70 mph na 0 --- max. boční přetížení
Chrysler 300C --- 165 ft --- 0,84 G
BMW 550i --- 170 ft --- 0,88 G
Audi A8 W12 --- 181 ft --- 0,86 G
Volvo S80 T6 --- 187 ft --- 0,79 G
Volvo S80 2.5T AWD(!) --- 197 ft --- 0,80 G
M-B E --- 172 ft --- 0,83 G
Ty Volva jsou o dost starší a ve výpisu jsou proto, že se řešilo přímý porovnání S80 s Themou.
Auto --- brzdná dráha ze 70 mph na 0 --- max. boční přetížení
Chrysler 300C --- 165 ft --- 0,84 G
BMW 550i --- 170 ft --- 0,88 G
Audi A8 W12 --- 181 ft --- 0,86 G
Volvo S80 T6 --- 187 ft --- 0,79 G
Volvo S80 2.5T AWD(!) --- 197 ft --- 0,80 G
M-B E --- 172 ft --- 0,83 G
Ty Volva jsou o dost starší a ve výpisu jsou proto, že se řešilo přímý porovnání S80 s Themou.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
mě osobně thema dost příjemně překvapila já právě čekal že to bude neohrabaný a líný a to rozhodně není navíc se mi to dost líbilo hlavně uvnitř interiér vypadal luxusně a byl i zajímavej a vkusnej což je u většiny aut dneska problém. Na můj vkus je to auto zbytečně mohutný ale je i uvnitř prostorný osobně takovýhle auta nepreferuju ale thema pro mě byla příjemný překvapení
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Ty Volva S80 jsou první nebo druhý generace? Pokud ještě první, tak to v podstatě o ničem nevypovídá, protože jde o x let starý auto. I já měl na mysli současnou generaci. Brzdná dráha u BMW 550i mě překvapuje. I když neni nejhorší, čekal jsem jí lepší. Já jsem řídil jen verze 535i a 520d, takže je možný, že 550i má delší dráhu kvůli těžšímu motoru. Další věc mě napadá, že pokud jde o americký testy, tak pro USA můžou mít auta jiný (slabší) brzdy. Například když Nissan poprvé uvedl Murano do Evropy, tak se psalo o tom, jak museli pro Evropu udělat na autě 1600(!!!) změň a úprav a mimo jiné posílit brzdy, protože v USA je mají auta všeobecně slabší. K tý Audi... víc by mě zajímalo třeba jak je na tom A6 3.0TDI, která je přímým konkurentem Themy v dieselu.
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Neni spatna,ale uz to neni Ital a je to znat. Rozhodne 20tky kola bych na to nedaval, jelikoz to je pak tvrde a gumy bych na to platit nechtel
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
BMW 528i (2.0 turbo) má 170 ft a 0,85 G. Stačí se na ten web mrknout. Možná Thema působí těžkopádně (hlavně na pohled), ale tyhle čísla říkaj, že v těch parametrech snese srovnání i s prémiovou konkurencí.
A to, že se Thema líbila Pavlovi jehož názor na nový auta znám mě docela šokuje.
Vítku Ital to není, znát to je, ale pořád je podle mě lepší Lancia 300C Thema než vůbec nic. Asi je to jediná reálná možnost jak prodávat velký sedany se značkou Lancia.
A to, že se Thema líbila Pavlovi jehož názor na nový auta znám mě docela šokuje.
Vítku Ital to není, znát to je, ale pořád je podle mě lepší Lancia 300C Thema než vůbec nic. Asi je to jediná reálná možnost jak prodávat velký sedany se značkou Lancia.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Jinak je teda škoda, že nemaj konfigurátor na webu. Alespoň tam je ceník s technickejma datama. V těch mě zarazil rozdíl hmotnosti mezi dieselem a 3.6 benzínem kterej je cca 160 kg. Tady benzín jednoznačně plus. Mínus u benzínu vidím v servisním intervalu 12.000 km.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Jako křižník na dálnice ok, ale na většině našich silnic to nebude ono. Co taky čekat od dvoutunového auta. V zatáčkách je hmotnost hodně znát, nemusí se jet nijak rychle a pěkně se ze zatáčky pohrne ven. Jízda v autě je luxus, ale požitek třeba oproti Kappě to nijak velký není, prostě se jen šlápne na plyn a najednou jede stovkou, žádný adrenalin, žádný zrychlený tep, a pádlové řazení tomu nepomůže.... ale o tom to auto stejně není. Ale celkově se mi auto líbí, během srazu jsem na něj změnil názor a chtít utratit přes mega za pětimetrovou limuzínu, šel bych do Themy.
Zato Voyager mě nijak nenadchnul. Není to špatné auto, ale moc vysoké, měkké, zátah motoru nic moc, ale to je asi tím, že nemám rád tenhle typ aut.
Zato Voyager mě nijak nenadchnul. Není to špatné auto, ale moc vysoké, měkké, zátah motoru nic moc, ale to je asi tím, že nemám rád tenhle typ aut.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Mě se to svezení taky líbilo a dost jsem na ní změnil názor, na to jak je velká tak je celkem svižná a s brzdama jsem problém neměl. Zatáčky nevím, nemám srovnání, ale tohle není auto na závodění...
Na druhou stranu, chvíli potom jsem se svezl v Hamstrově Thesisu...a co se týká interiéru, všech možnejch vychytávek a celkově pocitu z jízdy, přišlo mi to celkem srovnatelný. Až na to, že se dá pořídit tak o 800tis. levnějc
Na druhou stranu, chvíli potom jsem se svezl v Hamstrově Thesisu...a co se týká interiéru, všech možnejch vychytávek a celkově pocitu z jízdy, přišlo mi to celkem srovnatelný. Až na to, že se dá pořídit tak o 800tis. levnějc
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Malá technická -- mít postavení na tuhle limuzínu, mít na tuhle limuzínu peníze ,mít znak chrysleru, uvažuju o ní, ale se znakem Lancie , ani omylem Protože když mezi určitou sortu lidí přijedete chryslerem - budiž ,ale Lancie? cože ? co to je za značku?? A srovnání prodejů chryslerů před přelepením a Lancií po přelepení tomu dává zapravdu. Fiat sáhnul po hotových modelech chrysleru, ale nedokáže je lidem vnutit ......... což nemusí být pro budoucnost Lancie moc pozitivní ..........
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
když bych patřil mezi tu určitou sortu lidí co jezdí takovejhlema limuzínama tak bych zrovna chtěl hlavně něco jinýho než mají ostatní takže pro mě by byla Lancia jedinou volbou už hlavně pro to že jí nemá každej jenže bohužel pro lancii mezi tu sortu nikdy patřit nebudu a ani po tom nijak zvlášť netoužím. Těžko se prodává když málokdo ví že nějaká lancie vůbec ještě existuje zatímco na prašivý hjundéé je otravná reklama třikrát za hodinu nebo na dacii nebo renault
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
nojo, Pavle, ale když smetánka se na TV nedívá, ti tráví čas jinak
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Zase si přiznejme, že tahle smetánka kouká po prémiových značkách a tam má zastoupení Maserati. Kupce Themy bych spíš hledal mezi majiteli S80, Peugeotů 607, Citroenů C6 a podobných.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Kdo se chce odlišit, má široký výběr mnohem lepších aut než je 300C (Thema). Např. XF, Infiniti M, CTS, nový GS - všechno to jsou auta pro silný individualisty a každý nezaujatý člověk musí uznat, že jsou všechny lepší než Chrysler. Můj favorit ve vyšší střední třídě je jednoznačně Jaguar. Něco takovýho (jako XF) bych si představoval, že by měla prodávat i Lancia.
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
No chtěl jsem napsat, že jmenuješ auta, který jsou cenou mnohem výš, ale je fakt, že XF taky začiná na 1.14 M. Tam je ale problém že je to ropa, benzín mají jenom 5.0 V8 (což je sice pro mě akorát, ale) a většina kupců dá přednost menšímu motoru (a ceně, XF benzín stojí už 1.6M), který je u Lancie 3.6 V6 za stejnou zákl. cenu. A kupovat si naftu v jaguaru?! Infiniti pěkný nejsou a Lexusy od dob IS200 už taky ne, u CTS máš stejnej problém jako 300C/Thema - prostě americká "kvalita". Naštěstí je ta Thmea alespoň po evropštěná a podle testů v mnoha ohledech výrazně lepší - evropštější než je 300C.
Jinak bavíme se pořád o autě, které vychází z medvědů z počátku století, to je to, co by mi na Themě asi vadilo nejvíc...
Jinak bavíme se pořád o autě, které vychází z medvědů z počátku století, to je to, co by mi na Themě asi vadilo nejvíc...
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Thema (2012-) vs. konkurence
Záleží jak bude fungovat auto jako celek. Jestli je koncepce náprav převzatá z MB-E z poloviny devadesátek je mě vcelku fuk. A to, že si v testech chválí Themu jak je lepší než 300C, nesrovnávají to s předešlou generací? Tam výraznej rozdíl bude.
U Themy se mi líbí velmi solidní cena. A to ne ani tak v ceníku jako v reálu. Podle autoscoutu se v Itálii nechá nová Thema s tím slabším dieselem koupit za v přepočtu 850 tisíc Kč. To už oproti stejně silný Deltě 1.9 JTDM není tak velkej rozdíl.
U Themy se mi líbí velmi solidní cena. A to ne ani tak v ceníku jako v reálu. Podle autoscoutu se v Itálii nechá nová Thema s tím slabším dieselem koupit za v přepočtu 850 tisíc Kč. To už oproti stejně silný Deltě 1.9 JTDM není tak velkej rozdíl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´