Budoucnost Lancie
- PlumJelinek 284
- Člen klubu
- Příspěvky: 1146
- Registrován: pát zář 14, 2007 22:34
- Bydliště: Praha 5 - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Budoucnost Lancie
Hned na úvod bych se chtěl dopředu omluvit, pokud zakládám téma, které tu už je. Nenašel jsem ho, ale pokud je, tak prosím o smazání tohoto.
K založení mě inspiroval článek na Auto.cz, který jsem dnes četl http://news.auto.cz/spy/marko-buducnost ... zivot.html
Trochu jsem se zasnil a zapřemýšlel, jak bych rád viděl portfolio Lancie do budoucna, jaké modely by se mi líbily, a jaké naopak ne. Jak na tom jste? Líbí se vám spíš současná image automobilky zaměřující se na luxus a komfort, nebo naopak dřívější, dalo by se říci sportovnější pojetí automobilky, odrážející své závodní úspěchy i do civilních aut? Jaká budoucnost Lancie by se líbila vám? Jaké modely byste chtěli, aby měla Lancie v nabídce a jakým stylem, aby se celkově ubírala?
Mě osobně se víc líbí současné pojetí filozofie značky, prosazující komfort. Mrzí mě, hodně mě mrzí, že nebude nástupce Thesisu, ale chápu, že při současné situaci je to asi lepší volba. Líbil by se mi nástupce Lybry v podobě sedanu (nebo třeba hatchbacku se stupňující zádí) a kombíku na komfortněji upraveném podvozku Alfy 159, těším se, jak bude vypadat nová Ypsilonka, ale nejsem si jistej, jestli jsem rád, že bude pouze pětidveřová. Taky mi přijde jako dobrý nápad udělat nějakou stylovou reprezentativní ikonu značky, jako má Fiat pětistovku nebo Alfa 8C. Rád bych viděl i nástupce Phedry (který asi zatím ale nebude) a k němu popřípadně nějaký menší crossover ve stylu Peugeotu 3008 nebo 5008. Pěkný by bylo, kdyby měla Lancia v portfoliu i nějaký gábrio.
K založení mě inspiroval článek na Auto.cz, který jsem dnes četl http://news.auto.cz/spy/marko-buducnost ... zivot.html
Trochu jsem se zasnil a zapřemýšlel, jak bych rád viděl portfolio Lancie do budoucna, jaké modely by se mi líbily, a jaké naopak ne. Jak na tom jste? Líbí se vám spíš současná image automobilky zaměřující se na luxus a komfort, nebo naopak dřívější, dalo by se říci sportovnější pojetí automobilky, odrážející své závodní úspěchy i do civilních aut? Jaká budoucnost Lancie by se líbila vám? Jaké modely byste chtěli, aby měla Lancie v nabídce a jakým stylem, aby se celkově ubírala?
Mě osobně se víc líbí současné pojetí filozofie značky, prosazující komfort. Mrzí mě, hodně mě mrzí, že nebude nástupce Thesisu, ale chápu, že při současné situaci je to asi lepší volba. Líbil by se mi nástupce Lybry v podobě sedanu (nebo třeba hatchbacku se stupňující zádí) a kombíku na komfortněji upraveném podvozku Alfy 159, těším se, jak bude vypadat nová Ypsilonka, ale nejsem si jistej, jestli jsem rád, že bude pouze pětidveřová. Taky mi přijde jako dobrý nápad udělat nějakou stylovou reprezentativní ikonu značky, jako má Fiat pětistovku nebo Alfa 8C. Rád bych viděl i nástupce Phedry (který asi zatím ale nebude) a k němu popřípadně nějaký menší crossover ve stylu Peugeotu 3008 nebo 5008. Pěkný by bylo, kdyby měla Lancia v portfoliu i nějaký gábrio.
EX: Lancia Kappa 2.4 JTD
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Nova Ypsilonka snad bude zajimava. Jestli bude vypadat tak jak ukazuji skicy tak to bude bomba. Deltu by to chtelo v kombiku a urcite by si zaslouzila viceprvek na zadni naprave. Skoda, ze nova Thema se do vyroby asi nedostane. Taky bych si umel predstavit realizaci konceptu Fulvie, idealne jako kupe kabrio.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- PlumJelinek 284
- Člen klubu
- Příspěvky: 1146
- Registrován: pát zář 14, 2007 22:34
- Bydliště: Praha 5 - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
To myslíš ty skici 3 dveřovýho Ypsilona, nebo už toho pětidveřovýho, kterej by se měl finálně vyrábět? Já viděl jen toho tří a nelíbí se mi to, nebo respektove líbí, ale nelíbí se mi, že vypadá jak zmenšená Delta se třema dveřma
EX: Lancia Kappa 2.4 JTD
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jo to jsou všechno pěkný auta osobně se mi nic po tom už nijak zvlášť nelíbilo ale ani tenkrát se lancie nijak dramaticky neprodávaly myslím že Italové vždycky uměli nejlíp malý pohyblivý auta velký luxusní limuzíny jim moc nešly a i když se třeba povedly tak se moc neprodávalyVítek 4 píše:Lancia mela podle me modelove portfolio super,v 80 - prvni polovina 90 let. Cili Y10,Delta,Prisma,Thema. Dobre pohonne jednotky, pohon vsech kol, sport a komfort.
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
- PlumJelinek 284
- Člen klubu
- Příspěvky: 1146
- Registrován: pát zář 14, 2007 22:34
- Bydliště: Praha 5 - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Je to pravda, že Lancia měla asi nejlepší portfolio v 80. letech.... 90. léta taky ale nebyly špatný, v podstatě navazovaly na ty dřívější, jen udělali novější modely a přidali MPV.
Harous: Jo tuhle Ypsilonku jsem taky viděl, nelíbí se mi, moc mi připomíná Deltu. Ale interiér má za to parádní =D>
Harous: Jo tuhle Ypsilonku jsem taky viděl, nelíbí se mi, moc mi připomíná Deltu. Ale interiér má za to parádní =D>
EX: Lancia Kappa 2.4 JTD
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
- PlumJelinek 284
- Člen klubu
- Příspěvky: 1146
- Registrován: pát zář 14, 2007 22:34
- Bydliště: Praha 5 - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, Delta II je přecejen něco jiného, než byla první, ale pořád je to pěkný auto nijak nechuzený. Thema byla možná svého času poctivější, než Kappa, ale Kappa v době svého vzniku nezaostávala za konkurencí a kvalitativně se držela. Pořád byla konzervativnější a žádanější, než Thesis a ikdyž nedosáhla prodejních úspěchů Themy, určitě to nebylo špatný auto. Dneska je na tom Lancie hůř, jsou to víceméně vyzdobené Fiaty mnohdy pokulhávající za konkurencí jak technikou, tak prodejními čísly.
EX: Lancia Kappa 2.4 JTD
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Pochybuju, ze se do Alfy cpe nejak vic penez nez do Lancie. Ta ma aspon novou Deltu, Alfa ma jen MiTo a na Milano (149) se ceka uz nekolik let. Krome toho ma Fiat nejspis dost starosti sam se sebou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Pro mě Lancia skončila Kappou a Lybrou, po nich už nedělá žádné auto, které by mě oslovovalo. Když budu chtít koupit druhé auto do rodiny, tak si vyberu, ale luxusní, prostorné a výkonné auto pro každý den, to už ne. Nová Delta sice vypadá pěkně zvenku, ale uvnitř je to z mého pohledu tragédie (nepohodlné sedačky, málo prostoru, průměrný člověk se vzadu kvůli nízké střeše pořádně neposadí atd.). Nevím, kam Lancia směřuje, ale určitě je to jiným směrem než by se mi líbilo. Stačilo by, kdyby dělali auta, která osloví víc lidí a ne jen designové stylovky pro ty, kteří si za to rádi připlatí.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
- PlumJelinek 284
- Člen klubu
- Příspěvky: 1146
- Registrován: pát zář 14, 2007 22:34
- Bydliště: Praha 5 - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Do Alfy cpe asi opravdu víc peněz, Delta sice teď nová je, je pěkná, ale před ní se dlooooouho nic nedělo, jen sem tam nějakej decentní facelift. Alfa dostala pěknej balík na vývoj 159, u 156 měla dva facelifty a vývoj verze GTA, u 147 to samý, nový motory v posledních letech jako první....a nepočítaje peníze na vývoj modelu 8C.... Lancia má v současnosti krom Delty všechny modely zastaralý a i výběr z modelů není takový, jako u Alfy
EX: Lancia Kappa 2.4 JTD
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
EX: Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema
EX: Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Limited
Lancia Delta 1.9 Twin Turbo Multijet Platino
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Asi tak nejak HarousiPlumJelinek 284 píše:Do Alfy cpe asi opravdu víc peněz, Delta sice teď nová je, je pěkná, ale před ní se dlooooouho nic nedělo, jen sem tam nějakej decentní facelift. Alfa dostala pěknej balík na vývoj 159, u 156 měla dva facelifty a vývoj verze GTA, u 147 to samý, nový motory v posledních letech jako první....a nepočítaje peníze na vývoj modelu 8C.... Lancia má v současnosti krom Delty všechny modely zastaralý a i výběr z modelů není takový, jako u Alfy
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy