Lancia Lybra
Lancia Lybra
Ahoj,
uvazuju o koupi Lancie Lybra 2001, 2.4JTD, najeto kolem 100-130t km. Prekvapuji me nizke ceny, ktere se pohybuji kolem 180 000Kc, je auto v teto cene v poradku nebo si davat velky pozor? Trpi Lybry 2001 nejakymi potizemi, resp. na co si dat nejvic pozor? Kolik Vam tak ta 2.4ka zere? Jsou servisy Fiat schopne Lancii prohlidnout a v pripade problemu diagnostikovat a opravit? Po nakupu je asi dobre vymenit rozvody, co rikate? (nemate prehled, kolik to u Lybry vyjde?) Da se verit bazarnikum, kdyz mavaji original servisni knizkou nebo to spis nekde pancuji?
Diky
ales
uvazuju o koupi Lancie Lybra 2001, 2.4JTD, najeto kolem 100-130t km. Prekvapuji me nizke ceny, ktere se pohybuji kolem 180 000Kc, je auto v teto cene v poradku nebo si davat velky pozor? Trpi Lybry 2001 nejakymi potizemi, resp. na co si dat nejvic pozor? Kolik Vam tak ta 2.4ka zere? Jsou servisy Fiat schopne Lancii prohlidnout a v pripade problemu diagnostikovat a opravit? Po nakupu je asi dobre vymenit rozvody, co rikate? (nemate prehled, kolik to u Lybry vyjde?) Da se verit bazarnikum, kdyz mavaji original servisni knizkou nebo to spis nekde pancuji?
Diky
ales
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ve Fiatu bys neměl mít problémy se servisem na tý servisní knížce záleží jak je to tam psaný já jí na Ypsilonce mám a myslím že se tomu dá věřit a ta cena je daná tím že se ty auta tady normálně neprodávají a dost lidí se bojí že neseženou servis a vůbec je tady Lancia dost nedoceněná protože jí málokdo zná ale myslím že neprávem.
- Petr 20
- Člen klubu
- Příspěvky: 544
- Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
S diagnostikou není problém, samozřejmě že po koupi většinou následujou výměny všech řemenů, filtrů a motorového oleje,
případně brzdovích destiček. ceny nejsou nikterak závratné.
Většinu věcí si šikovnější člověk udělá sám, zrovna teď jsem vyměnil spojku, Samozřejmě ve Fiatu Ti vše opraví.
Spotřeba od 5L/100km až po 9,5L/100km, záleží jak tomu šlapeš
Kde bydlíš ?
případně brzdovích destiček. ceny nejsou nikterak závratné.
Většinu věcí si šikovnější člověk udělá sám, zrovna teď jsem vyměnil spojku, Samozřejmě ve Fiatu Ti vše opraví.
Spotřeba od 5L/100km až po 9,5L/100km, záleží jak tomu šlapeš
Kde bydlíš ?
2.4 JTD trpi na predni napravu...rychle odchazi ramena.....spotreba vetsinou pod 7....cena 180 000 je OK,ale stejne si to chce dat pozor....rozvody a vsechny naplne urcite dat udelat.....no do Fiatu bych to nedaval...to jsou zlodeji az na pudu....zkus sehnat nekoho kdo tomu rozumi a neni jen vymenovac...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Nemáš začales píše:Ahoj Honzo,
diky za vychovny prispevek, ale na vetsinu otazek jsem odpoved na foru nenasel.
Ne, myslím že kluci už Ti odpověděli. Skutečně je to tak, že cena cca 180t odpovídá a nemusíš v tom hledat háček. Ceny se pohybujou tak od 6000 EUR vejš, za 99ky. Spíš jako u každého druhého dovezeného auta lze očekávat že bude krapet omlazený (utočeno..), zvlášť u dieselů.. Servisní kniha je a není zárukou.. přecijen se to může krapet očůrat.. ale pokud je prodávající alespoň krapet solidní, tak má k autu i doklady ze servisů atd.. Taky bys měl dostat všechny čtyři klíče a code karty (pánové Lybristi - kdyžtak mě opravte). Motor by měl běžet čistě a vyrovnaně, a měl by mít plynulej tah bez úbytku výkonu (většinou náznak špatný váhy vzduchu..). Jinak asi běžná kontrola jako u každýho ojetýho auta..
Plati spise pro AR 156, Lybra ma predni napravu jinou.Richie píše:2.4 JTD trpi na predni napravu...rychle odchazi ramena.....spotreba vetsinou pod 7....cena 180 000 je OK,ale stejne si to chce dat pozor....rozvody a vsechny naplne urcite dat udelat.....no do Fiatu bych to nedaval...to jsou zlodeji az na pudu....zkus sehnat nekoho kdo tomu rozumi a neni jen vymenovac...
Klíče jsou : 2x provozní, 1x servisní a 1x master. Code by měly bejt tuším dvě, ale nejsem si jistej.ales píše:Diky za info, 4 klice? To jsou vsechny stejne? Code karty? Kolik jich je, pocitam, ze jsou pro imobilizer, je tak?Honza 2 píše: Taky bys měl dostat všechny čtyři klíče a code karty (pánové Lybristi - kdyžtak mě opravte).
pokud nevymeni celou RJ ....Martin 4 píše:Hlavne si nech vycist z RJ skutecne kilometry, nepotkal jsem jeste nikoho kdo by je byl schopny zmenit u JTD.
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak panove, Lybra neni kappa Klice jsou jen 2, zato s integrovanym dalkovym, servisni klice to nema. Jeste pokud to na original alarm, tak dostanes takovej malej kulatej klicek (taky dva kousky), kterym se ten alarm vypina. dale tam jsou 3, pripadne 4 kodove karty. Na vyrobeni novych klicu, na "ICS" (palubni pocitac) treti si z hlavy nepamatuju, a pokud mas, tak ctvrta karticka je pro navigaci (GPS).
Tovarni alarm poznas, kdyz otevres pojistky (vlevo pod volantem) tak uplne nahore, uz vlastne na hrane palubovky je takovej malej kulatej zamecek (podobny jako mivaly pocitace pred mnoha lety jako zamek klavesnice). Pokud tam neni, neni tam ani alarm, jen central.
Ty ramena trpi hlavne u 2,4JTD, me uz taku zacina jedno klepat, budiz mu ke cti, ze ma nalitano pres 150tkm
A co se tyce tech kilometru v RJ: vsechno jde kdyz se chce a vis jak na to. Bazarnici to nedelaji protoze to neumi, a koupit zarizeni ktere jim to smaze je prijde na takovou palku, ze se jim to nevyplati, to by ty lancie museli prodavat jak na bezicim pasu. Ale jestli chces, tak (pro studijni ucely samozrejme) ti vyrobim treba 0000002km
Tovarni alarm poznas, kdyz otevres pojistky (vlevo pod volantem) tak uplne nahore, uz vlastne na hrane palubovky je takovej malej kulatej zamecek (podobny jako mivaly pocitace pred mnoha lety jako zamek klavesnice). Pokud tam neni, neni tam ani alarm, jen central.
Ty ramena trpi hlavne u 2,4JTD, me uz taku zacina jedno klepat, budiz mu ke cti, ze ma nalitano pres 150tkm
A co se tyce tech kilometru v RJ: vsechno jde kdyz se chce a vis jak na to. Bazarnici to nedelaji protoze to neumi, a koupit zarizeni ktere jim to smaze je prijde na takovou palku, ze se jim to nevyplati, to by ty lancie museli prodavat jak na bezicim pasu. Ale jestli chces, tak (pro studijni ucely samozrejme) ti vyrobim treba 0000002km
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M