Dnešní zážitek z STK
- Jaroslav 11
- Člen klubu
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř dub 20, 2005 19:43
- Bydliště: Most
Re: Dnešní zážitek z STK
No já bych to zkusil,nemužu si nějak na to zvyknout bez tý samolepy.
Ta folie metr na metr stojí 800 kč a je to i s potiskem jedno jak barevným.
Ta folie metr na metr stojí 800 kč a je to i s potiskem jedno jak barevným.
Re: Dnešní zážitek z STK
já si taky myslím, že tou perforovanou nic nezískáš ... prostě na čelním skle nesmí být nic, takže už je pak jedno jestli tam máš plnou nebo perforovanou ... to už bych tam raději dal tu plnou
ale kdyby sis přecejen stál za svým, tak myslím že to odsud dělá reproboy
ale kdyby sis přecejen stál za svým, tak myslím že to odsud dělá reproboy
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Dnešní zážitek z STK
Tak já se taky podělím s dnešním zážitkem z STK. Byl jsem v AZ servisu v Brně Maloměřicích.
Měření emisí: Po dotazu u příjmu co mám za auto a mé odpovědi, že Lancii v naftě, mi bylo řečeno, že si mám rozmyslet jestli ty emise chci dělat, že prý o kvalitě motorů Fiat se radši ani nebudem bavit a že ještě žádný fiaťácký naftový motor u nich neprošel, ale že můžu být první, že zázraky se dějí. Ale Lybruš je v dobrým stavu, tak jsem i přesto do toho šel a věřil jsem, že budu první, kdo tam projde.
Po připojení se ukázalo, že ten jejich bazmek nějak nefunguje. Ukazovalo jim to, že volnoběžné otáčky jsou 1000 (otáčkoměr ukazoval správně zhruba 800). Pak jim to neukazovalo nic, prý že je moc dobitá baterka a pak to blbne Přitom asi 3x vytočil motor do omezovače aniž by cokoliv změřil.
Po restartu měřícího bazmeku najednou začlo vše zázračně fungovat a začlo měření a vytáčení do omezovače, což mně rvalo srdce. Bohužel jsem si předtím nezjistil kolikrát je motor potřeba vytočit a tak jsem se asi po sedmém omezovači zeptal, kolikrát to ještě bude opakovat, že si nechci nechat zničit motor. Jeho odpověď mě šokovala: "Jste se měl ozvat, že vám to vadí. Ze zákona se to musí vytočit jen 4x". Na můj dotaz, proč to teda točil tolikrát, když už měl naměřeno, radši neodpověděl. Prostě zjevně nemá rád italský auta a ničení mýho motoru mu nejspíš dělalo dobře Takže mě tam už nikdy neuvidí.
Nicméně jsem prý první, kdo tam s naftovým fiaťáckým motorem prošel kontrolou, a tak pěkný hodnoty už dlouho neviděl =D> .
STK: Vcelku pozitivní zkušenost. Mám vymlácený čepy z toho našeho českýho tankodromu (o čemž jsem věděl už předtím, akorát nějak nebyl čas ), ale to mi chtěl napsat jako vážnou závadu. Ani jsem mu neodporoval, jen jsem pořád opakoval, že to určitě co nejdřív opravím (což taky udělám), a nakonec mě to dal jen jako lehkou. Dál se mu nezdály moje xenony (original, ne HID) bez ostřikovačů, ale ukecal jsem to, že je to dovoz.
Shrnuto: měření emisí už NIKDY více! a důrazně před nimi varuji všechny ostatní,
na STK tam klidně půjdu znova, když člověk ukáže, že autům rozumí a slíbí, že závady odstraní, tak jsou ochotní trochu přivřít oči, ale kontrolujou docela poctivě všechno
Pro majitele JTD: při měření emisí je potřeba motor celkově vytočit do omezovače 6x (1x pro naměření max. otáček, 1x pro pročištění a 4x pro měření). Nenechte si ničit motor víc než je nutné!
Měření emisí: Po dotazu u příjmu co mám za auto a mé odpovědi, že Lancii v naftě, mi bylo řečeno, že si mám rozmyslet jestli ty emise chci dělat, že prý o kvalitě motorů Fiat se radši ani nebudem bavit a že ještě žádný fiaťácký naftový motor u nich neprošel, ale že můžu být první, že zázraky se dějí. Ale Lybruš je v dobrým stavu, tak jsem i přesto do toho šel a věřil jsem, že budu první, kdo tam projde.
Po připojení se ukázalo, že ten jejich bazmek nějak nefunguje. Ukazovalo jim to, že volnoběžné otáčky jsou 1000 (otáčkoměr ukazoval správně zhruba 800). Pak jim to neukazovalo nic, prý že je moc dobitá baterka a pak to blbne Přitom asi 3x vytočil motor do omezovače aniž by cokoliv změřil.
Po restartu měřícího bazmeku najednou začlo vše zázračně fungovat a začlo měření a vytáčení do omezovače, což mně rvalo srdce. Bohužel jsem si předtím nezjistil kolikrát je motor potřeba vytočit a tak jsem se asi po sedmém omezovači zeptal, kolikrát to ještě bude opakovat, že si nechci nechat zničit motor. Jeho odpověď mě šokovala: "Jste se měl ozvat, že vám to vadí. Ze zákona se to musí vytočit jen 4x". Na můj dotaz, proč to teda točil tolikrát, když už měl naměřeno, radši neodpověděl. Prostě zjevně nemá rád italský auta a ničení mýho motoru mu nejspíš dělalo dobře Takže mě tam už nikdy neuvidí.
Nicméně jsem prý první, kdo tam s naftovým fiaťáckým motorem prošel kontrolou, a tak pěkný hodnoty už dlouho neviděl =D> .
STK: Vcelku pozitivní zkušenost. Mám vymlácený čepy z toho našeho českýho tankodromu (o čemž jsem věděl už předtím, akorát nějak nebyl čas ), ale to mi chtěl napsat jako vážnou závadu. Ani jsem mu neodporoval, jen jsem pořád opakoval, že to určitě co nejdřív opravím (což taky udělám), a nakonec mě to dal jen jako lehkou. Dál se mu nezdály moje xenony (original, ne HID) bez ostřikovačů, ale ukecal jsem to, že je to dovoz.
Shrnuto: měření emisí už NIKDY více! a důrazně před nimi varuji všechny ostatní,
na STK tam klidně půjdu znova, když člověk ukáže, že autům rozumí a slíbí, že závady odstraní, tak jsou ochotní trochu přivřít oči, ale kontrolujou docela poctivě všechno
Pro majitele JTD: při měření emisí je potřeba motor celkově vytočit do omezovače 6x (1x pro naměření max. otáček, 1x pro pročištění a 4x pro měření). Nenechte si ničit motor víc než je nutné!
- Bonanza 270
- Příspěvky: 4403
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
- Bydliště: u Kyjova
Re: Dnešní zážitek z STK
už tady bych se otočil a jel jinam kde nebudou mít blbý kecy...Pavel 517 píše:Tak já se taky podělím s dnešním zážitkem z STK. Byl jsem v AZ servisu v Brně Maloměřicích.
Měření emisí: Po dotazu u příjmu co mám za auto a mé odpovědi, že Lancii v naftě, mi bylo řečeno, že si mám rozmyslet jestli ty emise chci dělat, že prý o kvalitě motorů Fiat se radši ani nebudem bavit a že ještě žádný fiaťácký naftový motor u nich neprošel,
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Dnešní zážitek z STK
Vzhledem ke své povazu, budu muset na emise poslat s mareu manželku....
Re: Dnešní zážitek z STK
jo, měl jsem jít jinam, ale jelikož jsem měl technickou jen do konce února a tudíž jsem ji potřeboval rychle, tak jsem byl rád, že jsem nemusel čekatJan 69 píše: už tady bych se otočil a jel jinam kde nebudou mít blbý kecy...
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
ja nevim co se toho bojite. kdyz jdete na brzdu tak motor toci na max a drzi ho tam asi tak 10 sec. a to delaj taky nekolikrat.klidne to na sraze predvedu taky ze to podrzim v maximu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
Když je zahřátej motor, tak mu to vytočení nedělá žádný problémy. Ale taky bych na něho špatně čučel páč MNĚ to nedělá dobře
Lancia Lybra SW 1,9JTD
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Dnešní zážitek z STK
Originál xenony u Lybry bez ostřikovačů světel?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Dnešní zážitek z STK
motoru to každopádně vadí, protože v tu chvíli je málo mazán, ale zdravý motor by to měl přečkat bez úhony, tady mně to ale vadilo hlavně proto, že to bylo několikrát naprosto zbytečně, a jak psal pepazdepa, hlavně to vadí mně, zvuk přetočenýho dieselu není zrovna příjemný
xenony jsou skutečně originál, ostřikovače nejspíš chybí proto, že Lybruš byla v minulosti bouraná na předek a asi je měněný nárazník za kus bez ostřikovačů, ale někde jsem i viděl prospekt s rozpisem výbavy a xenony i ostřikovače tam byly jako příplatková výbava bez nějaké závislosti na sobě, tak možná se dělaly i bez ostřikovačů, i když je to divný
xenony jsou skutečně originál, ostřikovače nejspíš chybí proto, že Lybruš byla v minulosti bouraná na předek a asi je měněný nárazník za kus bez ostřikovačů, ale někde jsem i viděl prospekt s rozpisem výbavy a xenony i ostřikovače tam byly jako příplatková výbava bez nějaké závislosti na sobě, tak možná se dělaly i bez ostřikovačů, i když je to divný
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
jak to ze je motor malo mazan? ja protestoval ze chci aby byl umisten ventilator pred chladic aby se olej chladil,tak jak to je na brzde.
certik taky daval origo xenony a pak dodelaval ostrik
certik taky daval origo xenony a pak dodelaval ostrik
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
No to je ale kravina, ze je motor mazan malo v maximu. Cim vic se motor toci,tim vic se toci i olejove cerpadlo Ostriky xenony maji vzdy. Jak mi vysvetlis to ze ostriky maji i lybry bez xenonu? Proto to je ve vybave volitelne. My xenony nemame a ostriky jo
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: Dnešní zážitek z STK
Doufám, že se nepletu, ale myslím si, že sice platí čím víc otáček motoru, tím víc otáček čerpadla, ale tlak oleje zůstává od určité hodnoty stejný, protože je za čerpadlem přepouštěcí ventil, takže neplatí čím víc otáček tím víc oleje.Vítek 4 píše:Cim vic se motor toci,tim vic se toci i olejove cerpadlo
Ostřiky můžou mít klidně Lybry bez xenonů, když si to kupující přál, určitě to byla volitelná výbava. U mě ale ty ostřiky asi chybí díky té výměně nárazníku.
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
Nemej strach, ono je sto spocitane tak aby motor mazal za vsech podminek dobre
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy