Dnešní zážitek z STK

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jaroslav 11
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 132
Registrován: stř dub 20, 2005 19:43
Bydliště: Most

Re: Dnešní zážitek z STK

#106 Příspěvek od Jaroslav 11 »

No já bych to zkusil,nemužu si nějak na to zvyknout bez tý samolepy.
Ta folie metr na metr stojí 800 kč a je to i s potiskem jedno jak barevným.

Uživatelský avatar
Simmy
Příspěvky: 1368
Registrován: ned kvě 04, 2008 15:24
Bydliště: Frenštát p.R.

Re: Dnešní zážitek z STK

#107 Příspěvek od Simmy »

já si taky myslím, že tou perforovanou nic nezískáš ... prostě na čelním skle nesmí být nic, takže už je pak jedno jestli tam máš plnou nebo perforovanou ... to už bych tam raději dal tu plnou :)
ale kdyby sis přecejen stál za svým, tak myslím že to odsud dělá reproboy ;)
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)

Uživatelský avatar
Pavel 517
Příspěvky: 11
Registrován: pon zář 07, 2009 18:44
Bydliště: Vranovice (Brno-venkov)

Re: Dnešní zážitek z STK

#108 Příspěvek od Pavel 517 »

Tak já se taky podělím s dnešním zážitkem z STK. Byl jsem v AZ servisu v Brně Maloměřicích.

Měření emisí: Po dotazu u příjmu co mám za auto a mé odpovědi, že Lancii v naftě, mi bylo řečeno, že si mám rozmyslet jestli ty emise chci dělat, že prý o kvalitě motorů Fiat se radši ani nebudem bavit a že ještě žádný fiaťácký naftový motor u nich neprošel, ale že můžu být první, že zázraky se dějí. Ale Lybruš je v dobrým stavu, tak jsem i přesto do toho šel a věřil jsem, že budu první, kdo tam projde.
Po připojení se ukázalo, že ten jejich bazmek nějak nefunguje. Ukazovalo jim to, že volnoběžné otáčky jsou 1000 (otáčkoměr ukazoval správně zhruba 800). Pak jim to neukazovalo nic, prý že je moc dobitá baterka a pak to blbne :shock: Přitom asi 3x vytočil motor do omezovače aniž by cokoliv změřil.
Po restartu měřícího bazmeku najednou začlo vše zázračně fungovat a začlo měření a vytáčení do omezovače, což mně rvalo srdce. Bohužel jsem si předtím nezjistil kolikrát je motor potřeba vytočit a tak jsem se asi po sedmém omezovači zeptal, kolikrát to ještě bude opakovat, že si nechci nechat zničit motor. Jeho odpověď mě šokovala: "Jste se měl ozvat, že vám to vadí. Ze zákona se to musí vytočit jen 4x". Na můj dotaz, proč to teda točil tolikrát, když už měl naměřeno, radši neodpověděl. Prostě zjevně nemá rád italský auta a ničení mýho motoru mu nejspíš dělalo dobře :evil: Takže mě tam už nikdy neuvidí.
Nicméně jsem prý první, kdo tam s naftovým fiaťáckým motorem prošel kontrolou, a tak pěkný hodnoty už dlouho neviděl =D> .

STK: Vcelku pozitivní zkušenost. Mám vymlácený čepy z toho našeho českýho tankodromu (o čemž jsem věděl už předtím, akorát nějak nebyl čas #-o ), ale to mi chtěl napsat jako vážnou závadu. Ani jsem mu neodporoval, jen jsem pořád opakoval, že to určitě co nejdřív opravím (což taky udělám), a nakonec mě to dal jen jako lehkou. Dál se mu nezdály moje xenony (original, ne HID) bez ostřikovačů, ale ukecal jsem to, že je to dovoz.

Shrnuto: měření emisí už NIKDY více! a důrazně před nimi varuji všechny ostatní,
na STK tam klidně půjdu znova, když člověk ukáže, že autům rozumí a slíbí, že závady odstraní, tak jsou ochotní trochu přivřít oči, ale kontrolujou docela poctivě všechno

Pro majitele JTD: při měření emisí je potřeba motor celkově vytočit do omezovače 6x (1x pro naměření max. otáček, 1x pro pročištění a 4x pro měření). Nenechte si ničit motor víc než je nutné!
Lancia Lybra SW 2.4JTD 110kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Bonanza 270
Příspěvky: 4403
Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
Bydliště: u Kyjova

Re: Dnešní zážitek z STK

#109 Příspěvek od Bonanza 270 »

proto tam ani nechodime :lol:
Lybra SW 2.4JTD 140hp

Obrázek

Uživatelský avatar
Jan 69
Příspěvky: 2331
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Bydliště: Praha 6

Re: Dnešní zážitek z STK

#110 Příspěvek od Jan 69 »

Pavel 517 píše:Tak já se taky podělím s dnešním zážitkem z STK. Byl jsem v AZ servisu v Brně Maloměřicích.

Měření emisí: Po dotazu u příjmu co mám za auto a mé odpovědi, že Lancii v naftě, mi bylo řečeno, že si mám rozmyslet jestli ty emise chci dělat, že prý o kvalitě motorů Fiat se radši ani nebudem bavit a že ještě žádný fiaťácký naftový motor u nich neprošel,
už tady bych se otočil a jel jinam kde nebudou mít blbý kecy...
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131

Jura 197

Re: Dnešní zážitek z STK

#111 Příspěvek od Jura 197 »

Vzhledem ke své povazu, budu muset na emise poslat s mareu manželku....

Uživatelský avatar
Pavel 517
Příspěvky: 11
Registrován: pon zář 07, 2009 18:44
Bydliště: Vranovice (Brno-venkov)

Re: Dnešní zážitek z STK

#112 Příspěvek od Pavel 517 »

Jan 69 píše: už tady bych se otočil a jel jinam kde nebudou mít blbý kecy...
jo, měl jsem jít jinam, ale jelikož jsem měl technickou jen do konce února a tudíž jsem ji potřeboval rychle, tak jsem byl rád, že jsem nemusel čekat
Lancia Lybra SW 2.4JTD 110kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnešní zážitek z STK

#113 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja nevim co se toho bojite. kdyz jdete na brzdu tak motor toci na max a drzi ho tam asi tak 10 sec. a to delaj taky nekolikrat.klidne to na sraze predvedu taky ze to podrzim v maximu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Pepazdepa 408
Příspěvky: 3795
Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnešní zážitek z STK

#114 Příspěvek od Pepazdepa 408 »

Když je zahřátej motor, tak mu to vytočení nedělá žádný problémy. Ale taky bych na něho špatně čučel :shock: :shock: :shock: páč MNĚ to nedělá dobře :lol:
Lancia Lybra SW 1,9JTD

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Dnešní zážitek z STK

#115 Příspěvek od Harous 239 »

Originál xenony u Lybry bez ostřikovačů světel? :shock:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Pavel 517
Příspěvky: 11
Registrován: pon zář 07, 2009 18:44
Bydliště: Vranovice (Brno-venkov)

Re: Dnešní zážitek z STK

#116 Příspěvek od Pavel 517 »

motoru to každopádně vadí, protože v tu chvíli je málo mazán, ale zdravý motor by to měl přečkat bez úhony, tady mně to ale vadilo hlavně proto, že to bylo několikrát naprosto zbytečně, a jak psal pepazdepa, hlavně to vadí mně, zvuk přetočenýho dieselu není zrovna příjemný

xenony jsou skutečně originál, ostřikovače nejspíš chybí proto, že Lybruš byla v minulosti bouraná na předek a asi je měněný nárazník za kus bez ostřikovačů, ale někde jsem i viděl prospekt s rozpisem výbavy a xenony i ostřikovače tam byly jako příplatková výbava bez nějaké závislosti na sobě, tak možná se dělaly i bez ostřikovačů, i když je to divný
Lancia Lybra SW 2.4JTD 110kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnešní zážitek z STK

#117 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

jak to ze je motor malo mazan? ja protestoval ze chci aby byl umisten ventilator pred chladic aby se olej chladil,tak jak to je na brzde.
certik taky daval origo xenony a pak dodelaval ostrik
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnešní zážitek z STK

#118 Příspěvek od Vítek 4 »

No to je ale kravina, ze je motor mazan malo v maximu. Cim vic se motor toci,tim vic se toci i olejove cerpadlo :wink: Ostriky xenony maji vzdy. Jak mi vysvetlis to ze ostriky maji i lybry bez xenonu? Proto to je ve vybave volitelne. My xenony nemame a ostriky jo :)
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Pavel 517
Příspěvky: 11
Registrován: pon zář 07, 2009 18:44
Bydliště: Vranovice (Brno-venkov)

Re: Dnešní zážitek z STK

#119 Příspěvek od Pavel 517 »

Vítek 4 píše:Cim vic se motor toci,tim vic se toci i olejove cerpadlo
Doufám, že se nepletu, ale myslím si, že sice platí čím víc otáček motoru, tím víc otáček čerpadla, ale tlak oleje zůstává od určité hodnoty stejný, protože je za čerpadlem přepouštěcí ventil, takže neplatí čím víc otáček tím víc oleje.

Ostřiky můžou mít klidně Lybry bez xenonů, když si to kupující přál, určitě to byla volitelná výbava. U mě ale ty ostřiky asi chybí díky té výměně nárazníku.
Lancia Lybra SW 2.4JTD 110kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dnešní zážitek z STK

#120 Příspěvek od Vítek 4 »

Nemej strach, ono je sto spocitane tak aby motor mazal za vsech podminek dobre :wink:
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Odpovědět