Dnešní zážitek z STK
Re: Dnešní zážitek z STK
Tam jde taky o nějaký setrvačný síly, co soustava motoru snese atd. proto má auto omezovač otáček.
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
on ten omezovač je tam hlavně pro to aby se motor neničil a je to nastavený tak aby to v pohodě vydržel je tam veliká rezerva ale stejně je to blbost to kvůli nějakýmu přiblblýmu měření takhle trápit
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Dnešní zážitek z STK
Nejhorší to bude hlavně pro uši. Jinak plně souhlasím s Honzou, že už za ty blbý kecy bych jel jinam. Jsem jejich zákazník tak se podle toho mají chovat. Podobný kecy ať si nechaj po práci na pivo. Stejně tak má Oáza recht v tom, že by tam měli mít ventilátor. Nicméně netuším jestli to je jejich povinost.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Dnešní zážitek z STK
Jsi mu mel odpovedet, ze o "Odbornicich", kteri nerozumi autum, se taky nebudete bavit, ne?
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)
Re: Dnešní zážitek z STK
Dobrý je dát autu, obzvlášť nafťáku, před měřením emisí trochu céres na silnici, aby se vypálily saze z katalyzátoru a z výfukového potrubí. Když se dlouho jezdí mírně a pak se to trochu osolí, tak lítají i jiskry.
xxxx
- Szozda 190
- Člen klubu
- Příspěvky: 3340
- Registrován: sob led 13, 2007 00:28
- Bydliště: Brno--608753688
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
jj,to znám z vojny,PV3Ska podlaha,max.69km/hod a z výfuku nádherný žhavý sazinky-bylo to v noci a nádhernej ohňostroj
Jinak k těm otáčkám-byl jsem s Tipem 1.4i kdysi na emisích,jak tomu naložili,tak řachl rozvoďák(už měl v zubech 140tis km ),proběhl ,,potkan" a stálo mě to skoro 10tis.Ale byla to moje chyba,bo borci říkali,ať nechám udělat rozvody,jenže nebyly děngy,tak jsem to chtěl odložit o měsíc,ale vůbec jsem si nepomohl.Dnes se tomu směju,ale v r.2001 vysypat týden před dovolenou ,,desítku", byl brutalmazec.
Jinak já jezdil se Š105L taky do Majlontu do AZ servisu a byli tam technici na pohodu,jenže to se psal rok 95-01
Jinak k těm otáčkám-byl jsem s Tipem 1.4i kdysi na emisích,jak tomu naložili,tak řachl rozvoďák(už měl v zubech 140tis km ),proběhl ,,potkan" a stálo mě to skoro 10tis.Ale byla to moje chyba,bo borci říkali,ať nechám udělat rozvody,jenže nebyly děngy,tak jsem to chtěl odložit o měsíc,ale vůbec jsem si nepomohl.Dnes se tomu směju,ale v r.2001 vysypat týden před dovolenou ,,desítku", byl brutalmazec.
Jinak já jezdil se Š105L taky do Majlontu do AZ servisu a byli tam technici na pohodu,jenže to se psal rok 95-01
Fiat Tipo 1.4 16V 2017
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
ja pravidelne saze vypaluji venKůrkyn 38 píše:Dobrý je dát autu, obzvlášť nafťáku, před měřením emisí trochu céres na silnici, aby se vypálily saze z katalyzátoru a z výfukového potrubí. Když se dlouho jezdí mírně a pak se to trochu osolí, tak lítají i jiskry.
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: Dnešní zážitek z STK
ja mam takou starou kravu,no skor ten predesli majetel bol vol ako ho zhumploval,ale motor na emisnej na tri krat plny plin a bolo.vysledky vinikajuce jedine co ma potesilo na STK..
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
To se tak u dieselu musí vytáčet? Nemám zkušenost. Benzíny mi kluci točí tuším max do 4tis a pohoda, jen jim to musím zahřát, jelikož prvně s mojí mě to netrklo a trápili se tam dlouho . Samotná TK super, baví mě to ta tam jdu letos zas . Nějak nám to s Kappama vyšlo že budu chodit každý rok s jednou
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
Ale pobavil mě jeden technik jak vletěl do garáže a že co ten starý ital tak hulí a hle ital stojí vedle a ta dýmovnice je Fábie
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Re: Dnešní zážitek z STK
to vse ukazuje pocitac,plny plyn ukaze a ked skoci povolit tak povoli.ked som mal tranzyta ktory zral 10litrov oleja na Vymenu tak mi ho vest dlho nemohol udelat a nakoniec mi zika ze ci si moze aj pre seba vytlacit udaje.ja reku jo som myslel vytlacit a netusil ze vytacat znovu ale vydrzala aj ked som sa bal ze skade vyskoci ojnice
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
Já po dnešním zážitku obnovím tohle vlákno...
Po dotazu na emisích "jestli by to nešlo udělat nějak s míň otáčkama" mi bylo řečeno, že buď plný nebo žádný měření. Pak to 2x prošláp na podlahu (čučel jsem na ten měřák a byl furt červenej ). A protože jsem asi čučel dost vrahounsky tak vylez a řek, že to je špatný. A když jsem se ho zeptal, co teda s tim jako je, tak řek že neví a že mi to teda napíše ať to nikde neříkám... Tak to teda nikde neříkám
P.S. Ať jdou s celejma eurohujerskejma emisema do p*r*d*e*l*e* auto prostě nehulí. Naproti tomu pak u STK byl pohodovej týpek s kterým nebyl vůbec žádnej problém...
A ještě sem musim napsat jeden výbornej zážitek z STK ještě s bývalym autem...
Přijel jsem na STK a hned po tom, co jsem řek jak se jmenuju, tak ten pán začal tak blbě čumět a mít tak blbý kecy, že mi bylo jasný, že asi neprojdu... neprošel... A asi po týdnu jsem zjistil, že stejnýho pána navštívil nedávno můj bratr a málem ho vytáhnul z auta za flígr...
Takže tam má asi jméno vyškrábaný do desky na stole... a už tam nejezdím
Po dotazu na emisích "jestli by to nešlo udělat nějak s míň otáčkama" mi bylo řečeno, že buď plný nebo žádný měření. Pak to 2x prošláp na podlahu (čučel jsem na ten měřák a byl furt červenej ). A protože jsem asi čučel dost vrahounsky tak vylez a řek, že to je špatný. A když jsem se ho zeptal, co teda s tim jako je, tak řek že neví a že mi to teda napíše ať to nikde neříkám... Tak to teda nikde neříkám
P.S. Ať jdou s celejma eurohujerskejma emisema do p*r*d*e*l*e* auto prostě nehulí. Naproti tomu pak u STK byl pohodovej týpek s kterým nebyl vůbec žádnej problém...
A ještě sem musim napsat jeden výbornej zážitek z STK ještě s bývalym autem...
Přijel jsem na STK a hned po tom, co jsem řek jak se jmenuju, tak ten pán začal tak blbě čumět a mít tak blbý kecy, že mi bylo jasný, že asi neprojdu... neprošel... A asi po týdnu jsem zjistil, že stejnýho pána navštívil nedávno můj bratr a málem ho vytáhnul z auta za flígr...
Takže tam má asi jméno vyškrábaný do desky na stole... a už tam nejezdím
Naposledy upravil(a) Pepazdepa 408 dne stř zář 19, 2012 21:59, celkem upraveno 1 x.
Lancia Lybra SW 1,9JTD
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
ja byl s ilcinou multiplou na emisich a stk v cervenci, zeptal sem se jestli to pujde napsat aby se to nemuselo pretacet a chlapik mi rek ze neni treba se obavat ze se motor extra navytaci. tak sem ho nechal. a mel pravdu. koukal sem s nim do pc a otacky zvysoval plynule do cervenyho a tam to drzel ani ne 3 sec. tento postup udelal asi 3x. rikal ze prave emise se meri v tom okamziku jak se tem plyn pusti kdyz motor zacne decelerovat. takze sem naznal ze to neni zadna hruza,uz se tesim na jare jak tam povalim s kappou, a schvalne ji nechal zmerit poprve ofic
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: Dnešní zážitek z STK
Byl jsem s Thesisem teď nedávno, na emisích jsem jim řekl, že nechci aby to točili, no a auto se pánovi líbilo, tak mě to jenom napsal bez trápení, zato na STK tam byla banda závistivých blbounů, samozřejmě na autu nic nenašli, protože mu nic není, ale když jsem jim řekl, že si nepřeju aby do auta lezli, protože ho neumí ovládat, tak brblali at si zajedu nekam jinam. Takže jsem nakonec svolil, no a co myslíte, nasraný v rukách mají, neuměli to.
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní zážitek z STK
Tak mi vysvětli proč to 99% "emisářů" vytáčí do omezovače???
Teď jsem našel pěknej článek a měl jsem ho blbec najít včera a vytisknout si ho http://www.nejblizsi-stk.cz/clanky/tech ... si-vozidel" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže : prošlápnout na podlahu stačí 1x jenom pro zjištění max otáček a funkce omezovače...
Teď jsem našel pěknej článek a měl jsem ho blbec najít včera a vytisknout si ho http://www.nejblizsi-stk.cz/clanky/tech ... si-vozidel" onclick="window.open(this.href);return false;
Takže : prošlápnout na podlahu stačí 1x jenom pro zjištění max otáček a funkce omezovače...
Naposledy upravil(a) Pepazdepa 408 dne stř zář 19, 2012 22:09, celkem upraveno 1 x.
Lancia Lybra SW 1,9JTD