pravda o Harousovi
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak konečně přezuto na zimáky. Ještě že to má sklopný sedačky, jinak bych tam musel jet čtyřikrát.
S Fiatem klasika - nikomu se do toho moc nechce, nikdo nespěchá. Chtějí to řešit celým sloupkem z vrakáče aby jim to nezabíralo místo než seženou ten snímač.
S Fiatem klasika - nikomu se do toho moc nechce, nikdo nespěchá. Chtějí to řešit celým sloupkem z vrakáče aby jim to nezabíralo místo než seženou ten snímač.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: pravda o Harousovi
Ja mam jeste letní Ale dneska jsem jel pres most a ten byl jak sklo...hned zitra rano na to vlitnu...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak se pomalu začínám obávat, že u Brava 2 je řízení udělaný tak, žese opravdu musí měnit celý. Nikde jsem nenašel, že by někdo měnil jen to čidlo. Ani v katalogu výrobce (třeba Meat - Doria) ho nenajdu, přestože na Grande Punto ho v nabídce mají. Ani v diskuzi na fóru Italian Cars není u Brava 2 zmínka o problémech s řízením. Z toho mě vychází, že je to udělaný spolehlivěji než u Ypsilonky a Punta (tam prý čidlo odcházelo vlivem přenosu vibrací z řízení po řídící tyči), ale když to odejde tak se to mění celý komplet. Takže buď cpát do auta díly z vrakáče nebo vysolit 30 tisíc.
Netušíte tedy někdo jestli se nechá sehnat to čidlo a nechá se vyměnit?
Netušíte tedy někdo jestli se nechá sehnat to čidlo a nechá se vyměnit?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak k Bravu - repas sloupek řízení 13 tisíc.
K STI - brzdy na cestě, zatím jenom předek - kotouče DBA 4000 T3 Slot a desky Hawk HPS 5.0. Jak to tam bude tak dám vědět jak to brzdí, kdyby se někdo chystal na upgrade brzd.
K STI - brzdy na cestě, zatím jenom předek - kotouče DBA 4000 T3 Slot a desky Hawk HPS 5.0. Jak to tam bude tak dám vědět jak to brzdí, kdyby se někdo chystal na upgrade brzd.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: pravda o Harousovi
V určitou chvíli na tom smajlíku je úsměv, takže to bereš docela statečně
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Auto už není naše, ale zůstalo v rodině. Koupila ho od nás teta a já si připadám jak pitomec, protože na autě s najetýma ani ne 70.000 km se posere něco za co chce Fiat skoro polovinu hodnoty auta.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: pravda o Harousovi
Nojono..i voňavka může mít v poruchu..
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
A Fiat stále stojí v servisu... Sloupek řízení který tam měl přijít je jiný. Tak snad už to na druhý pokus vyjde. A to je Bravo vcelku běžný auto. Kdyby šlo vyměnit jen to čidlo tak to bylo dávno hotový. Tohle Fiat moc nevychytal.
Ale dost rozčilování, náladu spravil auto Ježíšek.
Ale dost rozčilování, náladu spravil auto Ježíšek.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak dnes byl Fiat zpojízdněn a vyzvednut ze servisu. Tak snad tam dlouho nebude muset.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: pravda o Harousovi
Hehehe....to je věta, kterou už jsem někde slyšel
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
No jo no. Třeba brácha s Focusem 2.0 najel za stejnou dobu dvakrát tolik a krom garanček jezdil do servisu jen na výměnu předního okna trefenýho od šutru. Jinak nic. Kámoš se staším Ceedem to samý.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: pravda o Harousovi
vzdy zalezi kus od kusu a to napric vsema znackama,takhle bych to asi nepsal
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: pravda o Harousovi
tak si dáme trošku filosofickou
s tou spolehlivostí to je jak kdy, fakt že jo. měl jsem už auta z itálie, francie, německa, koree i globalizované fordy... mám vážně rád auta, takže jsem zkusil kde co a zkušenosti mi potvrzují, že vůbec nezáleží na značce, ale spíš na konkrétním kousku, jeho typu/motorizaci, péči předchozího majitele a taky troše štěstí to včas prodat.
další fakt, co hraje roli v posuzování spolehlivosti, je nastavení správné laťky, co je už ok a co již není košér u daného auta. třeba u aktuálního ST220 jsem ji nastavil megapřísně a často stojí po servisech a něco se mění cokoliv s 70% stavem už je výměna. s Lybrou jsem zase například najezdil vážně hodně km a celkem bez problémů. kdybych se na ni vrhnul jako na STčko, tak v ni zahučím za 10x tolik, co jsem ji prodal Kuzmovi. Možná za víc! Tam už se prostě nerentuje to generálkovat a opravuje se jen to, co dosáhne stavu 0-10% a pak jen spotřební klasika jako oleje, filtry, řemeny, obložení brzd...
Pokud se ale bavíme o autech, které mě úplně přestali jet, tak to udělal jen Hyundai. a hned několikrát!
Na S-Coupe mě zastavil mrtvej rozdělovač, těsnění pod hlavou, urezlé přední rameno (a vyvrácené kolo u cca 11 let starého auta) a ovládací váleček spojky. Na Coupe mi vystavilo stopku vypínací ložisko spojky, takže jsem taky zůstal stát 100 km od domu. Na obranu těch hnůjdajů ale musím říct, že už vím o autech mnohem víc a umím asi dosti fatalitkám zabránit pečlivou péčí, což jsem tenkrát úplně moc nedokázal.
Z toho výčtu závad jsem mohl ten rozdělovač vyměnit například preventivně už dávno. na Lancii Prismě už jsem ho pak měnil hned po koupi A třeba zrovna dneska jsem vyměnil gufero na klice u Mondea a při té příležitosti vyměnil celou spojku (když už to bylo rozebrané) a měla před sebou necelou polovinu životnosti (130 tisíc km), takže už to auto ani nemá šanci mě podělat na spojce Na BMW jsem zase preventivně vyměnil šály dřív, než se to stihlo zadřít
Hrozně by mě s vědomím toho zajímal názor člověka, co prostřednictvím jednoho prostředníka koupil moje ex Hyundai Coupe. nasypal jsem do toho asi 200 tisíc! Postupně jsem vyměnil všechno za nové originální díly. V extrému například 1/2 karoserie se vyměnila za origo díly způsobem, který nejde ani odhalit - takže to auto prostě nemělo korozi ani po 12 letech. Přitom, jsme z toho odbodovaly boční blatníky schnilé nasračku
Myslím, že si ho pak někdo koupil za padesát tisíc. Třeba s tím pár let jezdit a pochvaloval si, jakej je ten Hyundai držák. "No vždyť cokoliv se posralo, tak tam byly ještě originál díly"
s tou spolehlivostí to je jak kdy, fakt že jo. měl jsem už auta z itálie, francie, německa, koree i globalizované fordy... mám vážně rád auta, takže jsem zkusil kde co a zkušenosti mi potvrzují, že vůbec nezáleží na značce, ale spíš na konkrétním kousku, jeho typu/motorizaci, péči předchozího majitele a taky troše štěstí to včas prodat.
další fakt, co hraje roli v posuzování spolehlivosti, je nastavení správné laťky, co je už ok a co již není košér u daného auta. třeba u aktuálního ST220 jsem ji nastavil megapřísně a často stojí po servisech a něco se mění cokoliv s 70% stavem už je výměna. s Lybrou jsem zase například najezdil vážně hodně km a celkem bez problémů. kdybych se na ni vrhnul jako na STčko, tak v ni zahučím za 10x tolik, co jsem ji prodal Kuzmovi. Možná za víc! Tam už se prostě nerentuje to generálkovat a opravuje se jen to, co dosáhne stavu 0-10% a pak jen spotřební klasika jako oleje, filtry, řemeny, obložení brzd...
Pokud se ale bavíme o autech, které mě úplně přestali jet, tak to udělal jen Hyundai. a hned několikrát!
Na S-Coupe mě zastavil mrtvej rozdělovač, těsnění pod hlavou, urezlé přední rameno (a vyvrácené kolo u cca 11 let starého auta) a ovládací váleček spojky. Na Coupe mi vystavilo stopku vypínací ložisko spojky, takže jsem taky zůstal stát 100 km od domu. Na obranu těch hnůjdajů ale musím říct, že už vím o autech mnohem víc a umím asi dosti fatalitkám zabránit pečlivou péčí, což jsem tenkrát úplně moc nedokázal.
Z toho výčtu závad jsem mohl ten rozdělovač vyměnit například preventivně už dávno. na Lancii Prismě už jsem ho pak měnil hned po koupi A třeba zrovna dneska jsem vyměnil gufero na klice u Mondea a při té příležitosti vyměnil celou spojku (když už to bylo rozebrané) a měla před sebou necelou polovinu životnosti (130 tisíc km), takže už to auto ani nemá šanci mě podělat na spojce Na BMW jsem zase preventivně vyměnil šály dřív, než se to stihlo zadřít
Hrozně by mě s vědomím toho zajímal názor člověka, co prostřednictvím jednoho prostředníka koupil moje ex Hyundai Coupe. nasypal jsem do toho asi 200 tisíc! Postupně jsem vyměnil všechno za nové originální díly. V extrému například 1/2 karoserie se vyměnila za origo díly způsobem, který nejde ani odhalit - takže to auto prostě nemělo korozi ani po 12 letech. Přitom, jsme z toho odbodovaly boční blatníky schnilé nasračku
Myslím, že si ho pak někdo koupil za padesát tisíc. Třeba s tím pár let jezdit a pochvaloval si, jakej je ten Hyundai držák. "No vždyť cokoliv se posralo, tak tam byly ještě originál díly"
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Kus od kusu... Tohle jsem říkal taky. Faktem ale je, že u některých aut je pravděpodobnost závady vyšší. Třeba Ypsilonka byla jako jetá spolehlivější než nový Bravo. A některý technický řešení u Brava si prostě o problémy říkají.
Black Sheep - Kdyby to Bravo bylo koupený jako olítaná mrcha tak ani nepípnu. Ale bavím se o autě který bylo nový, problémy začaly cca po 3 letech a celkově má dneska najeto asi 70 tisíc km.
Black Sheep - Kdyby to Bravo bylo koupený jako olítaná mrcha tak ani nepípnu. Ale bavím se o autě který bylo nový, problémy začaly cca po 3 letech a celkově má dneska najeto asi 70 tisíc km.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: pravda o Harousovi
Jo, já jsem se rozepsal spis o starých autech, s těmi mám zkušenosti
U nového auta se ukáže teprve za čas, jak dokáže polykat kilometry. S tím řízením u Brava to prostě mohla být jen smůla.
U nového auta se ukáže teprve za čas, jak dokáže polykat kilometry. S tím řízením u Brava to prostě mohla být jen smůla.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale