pravda o Harousovi
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pravda o Harousovi
To te prestane bavit do te doby nez zjistits ze s tim nezatocis Roadster udela vetsi radost teda. S tim muzes jezdit na pohodu i do zatacek
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Je fajn, že víš co mě bude a nebude bavit. Pokud bych chtěl auto orientovaný na jízdní vlastnosti tak to určitě nebude auto bez střechy. Roadstery jsou fajn (když se do nich vejdeš ), ale dvoumístný auto jsem nechtěl.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pravda o Harousovi
No myslis,ze v tom Mustangu si pohodlne sedne clovek v zadu? Mozna kdyz bude met amputovane nohy
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Za mě se nevejde nikdo, ale u spolujezdce se za sebe naprosto pohodlně posadí dcera s manželkou (obě měří zhruba stejně). Ve třech už jsme jezdili a s místem problém nebyl. Problém byl s vlasama.
To aby jsme se tam vešli všichni pro mě byla zásadní podmínka.
To aby jsme se tam vešli všichni pro mě byla zásadní podmínka.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pravda o Harousovi
No jo, to jsou ty dalsi sedacky co se tam dostava vitr. u roadsteru bys s vetrem problem nemel
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Jenže roadsterem bych nemohl na výlety jezdit s celou rodinou. Proto jsem roadster nechtěl. Někdo preferuje roadster, já to mám nastavený jinak.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak první díly z US doma. V neděli jsem objednal, v pondělí zpracovali objednávku, v úterý odeslali z Ohia a ve středu to mám doma. To by šlo. Ještě kdyby doprava i celní řízení nebylo dražší než ty díly.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: pravda o Harousovi
Pořád je to skoro zadarmo. Kdybych to porovnal s díly na kupátko (tedy kdyby ještě bylo možné některé sehnat nové), tak za cenu jednoho nového světla ty koupíš všechna světla i se zrcátky a ještě ti zbyde. A o čelním skle raději ani nepíšu, za to bys měl kufr plný dílů
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Jj, zrcátka. Obě se někdo pokoušel stříkat, ne moc úspěšně. Obě byly v bordelu elektricky, levý jsem rozchodil, pravý sice taky, ale bylo v háji i mechanicky a bylo to prolitý lepidlem. Takže jsem objednal obě nový. Cena 40USD. Za obě.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak další díly objednány, tentokrát přes Amazon. Plynový vzpěry kufru jsou KO. Podle délky jsem našel, že jsou zhruba stejně dlouhý jako na Golf IV. Akorát jsem nikde nedohledal sílu těch originálu. Přecijen to u Golfa zvedá a drží celej kufr, takže na malý víko by mělo být potřeba míň. Nakonec se ukázalo, že z toho Amazonu to bude i s dopravou levnější než na toho Golfa. Takže jsem vzal originál u Amazonu, mají být za týden, poplatky s tím spojený by si měl udělat rovnou Amazon. Tak uvidíme. Na Lancie toho tam moc není, na Alfy spousta blbůstek na Giulii a Stelvio. Je znát, že jsou na US trhu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
To by jeden neřekl, co všechno jde zkurvit při výměně brzdových destiček... A přitom stačilo nebýt debil.
No nic, po výměně palivovýho čerpadla který se po zimě neprobudilo mě čeká ještě výměna třmenů. Ale aspoň už vrní...
No nic, po výměně palivovýho čerpadla který se po zimě neprobudilo mě čeká ještě výměna třmenů. Ale aspoň už vrní...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
Tak mě dohnala elektrifikace, naštěstí jen částečná, a místo Ceedu je doma hybrid. Musím ale říct, že mě to dost pozitivně překvapilo. Teď ještě s tím naučit ženskou...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: pravda o Harousovi
Nic proti hibrydům a elektromobilům, jsou to taky auta. Osobně mě vadí politika!, která je za tím.
Tož hlavně ať slouží a užíváte bez problémů.
Tož hlavně ať slouží a užíváte bez problémů.
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: pravda o Harousovi
On je to nakonec hybrid z jiných důvodů než eko nebo spotřeba. Na to jsem popravdě ani nepomyslel. Původně to měl být Mildhybrid (který je s danou motorizací vždy), ale pro hybrid mluvilo víc věcí:
1. Hybrid má klasický šestistupňový měničový automat, klasika má sedmistupňovou dvouspojku. K těm dvouspojkám jsem si zatím moc nevypracoval důvěru, možná ale zbytečně. Každopádně beru měničovou převodovku proti DCT jako bonus.
2. Hybrid má možnost mít v kufru rezervu. Klasika tam má umístěnou baterii pro mildhybrid.
3. V testech se ukázalo nastavení elektroniky pohonu všech kol lepší u hybridu než u klasiky. Při delším prokluzu kol u DCT smrděly spojky a celkově si s tím ten hybrid poradil líp. To bych přikládal tý převodovce.
4. Výkon.
Jako bonus přišlo to, že se s tím opravdu příjemně jezdí, je to tichounký a ten elektromotor umí opravdu hezky zatáhnout když je potřeba. Rozdíl výkonů je 180k u klasiky, 230k u hybridu. To už znát samozřejmě je. Hybrid teda podle mě smysl má, dokonce si myslím, že má smysl i nabíjecí plug-in hybrid používaný v provozu bez externího dobíjení. Elektromobil by byl fajn, když udávají nabití z 10 na 80 procent baterie za cca 15 minut. Problém je v tom, že z nabíječky 350kW a těch jaksi moc není. Takže těch 15 minut je číslo hezký, ale teoretický. Reálně by to na většině nabíječek trvalo hodiny a hodiny. Domácí nabití ze zásuvky 230V udávají přes 30 hodin.
Takže ano, teď jsem rád, že je to hybrid. Důvody jsou popsány nahoře, dnes bych k nim určitě přidal tu příjemnost a ticho. Příště se určitě při výběru hybridu bránit nebudu. Když si k tomu každý dojde stejně jako já tak fajn. Komu to vyhovuje ať si to pořídí. Vynucovat to politicky je samozřejmě špatně a jsem proti tomu.
1. Hybrid má klasický šestistupňový měničový automat, klasika má sedmistupňovou dvouspojku. K těm dvouspojkám jsem si zatím moc nevypracoval důvěru, možná ale zbytečně. Každopádně beru měničovou převodovku proti DCT jako bonus.
2. Hybrid má možnost mít v kufru rezervu. Klasika tam má umístěnou baterii pro mildhybrid.
3. V testech se ukázalo nastavení elektroniky pohonu všech kol lepší u hybridu než u klasiky. Při delším prokluzu kol u DCT smrděly spojky a celkově si s tím ten hybrid poradil líp. To bych přikládal tý převodovce.
4. Výkon.
Jako bonus přišlo to, že se s tím opravdu příjemně jezdí, je to tichounký a ten elektromotor umí opravdu hezky zatáhnout když je potřeba. Rozdíl výkonů je 180k u klasiky, 230k u hybridu. To už znát samozřejmě je. Hybrid teda podle mě smysl má, dokonce si myslím, že má smysl i nabíjecí plug-in hybrid používaný v provozu bez externího dobíjení. Elektromobil by byl fajn, když udávají nabití z 10 na 80 procent baterie za cca 15 minut. Problém je v tom, že z nabíječky 350kW a těch jaksi moc není. Takže těch 15 minut je číslo hezký, ale teoretický. Reálně by to na většině nabíječek trvalo hodiny a hodiny. Domácí nabití ze zásuvky 230V udávají přes 30 hodin.
Takže ano, teď jsem rád, že je to hybrid. Důvody jsou popsány nahoře, dnes bych k nim určitě přidal tu příjemnost a ticho. Příště se určitě při výběru hybridu bránit nebudu. Když si k tomu každý dojde stejně jako já tak fajn. Komu to vyhovuje ať si to pořídí. Vynucovat to politicky je samozřejmě špatně a jsem proti tomu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´