NOVÁ DELTA

Netechnický debatní kroužek o všem, co vás napadne...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: NOVÁ DELTA

#121 Příspěvek od Harous 239 »

Ten podvozek rozhodně žádná tragédie není (nepředpokládám, že by se to moc lišilo od Brava) a k určení auta podle mě bohatě stačí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1492
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

Re: NOVÁ DELTA

#122 Příspěvek od Oskar 58 »

No mě k tomu výjimečnému autu, s motorem s vykonem skoro 200 koni a 400Nm ta traverza vzadu proste nejde a to muze byt sebelíp naladena a nebo marketing muze rikat, ze je to auto pro metrosexuály a inteligenty, kteří by lepsi jizdni vlastnosti neocenili. To i Simple Clever, když sahli po levnejsi variante zadni napravy, tak preci jen pro verze RS a nad 100kW nechali viceprvek.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: NOVÁ DELTA

#123 Příspěvek od Harous 239 »

Ne všechny verze maj 200 koní a není to stavěný jako hothatch, na to má koncern v nabídce Giuliettu. Ne že bych s Bravem nějak moc tlačil na pilu, ale na svižný svezení ten podvozek stačí. Kdybych to chtěl dostat do úzkých tak už bych se musel sakra snažit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÁ DELTA

#124 Příspěvek od Štefan 368 »

Oskar 58 píše:No mě k tomu výjimečnému autu, s motorem s vykonem skoro 200 koni a 400Nm ta traverza vzadu proste nejde a to muze byt sebelíp naladena a nebo marketing muze rikat, ze je to auto pro metrosexuály a inteligenty, kteří by lepsi jizdni vlastnosti neocenili. To i Simple Clever, když sahli po levnejsi variante zadni napravy, tak preci jen pro verze RS a nad 100kW nechali viceprvek.
Vsetko je to len o naladeni, to ze to v Skodovke odflakli neznamena, ze tvoju Delftu HF taky Megane RS s torzkou nevyprasi kdekolvek a kedykolvek :D :P (No dobre, na snehu mozno nie :oops: )
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4639
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

Re: NOVÁ DELTA

#125 Příspěvek od Jirka 18 »

Nevím kolik tady s novou deltou má kdo zkušeností , ale z vlastní zkušenosti ten podvozek je dost dobrej - zapomínáte totiž na podstatnou věc - elektroniku :wink: A ať chceme nebo ne, ta toho zvládne dost :D Já u toho auta neměl problém s podvozkem jako spíš s řízením - ale ten jsem měl u všech nových aut do kterých jsem sedl :oops:

On i ten blbej voyager seděl dost dobře na to, co měl za trubku vzadu a co se o něm povídá :)
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

Odpovědět