F1
- Szozda 190
- Člen klubu
- Příspěvky: 3340
- Registrován: sob led 13, 2007 00:28
- Bydliště: Brno--608753688
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
to mně taky a neustále týmová dvojka,to musí být masakr na nervy
Fiat Tipo 1.4 16V 2017
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
Re: F1
a to nám teda pěkně začíná, já když to viděl, tak na mě šly mrákoty ... modlil jsem se, aby to Ferrari zvládlo tak elegantně jako McLaren, ale hoši italští se ukázali taky s ptakopyskem
když jsem viděl to první představené auto, tak jsem si říkal, že asi musí mít nějaký dobrý důvod, proč to nejde udělat jinak, jestli třeba kvůli místu pro nohy jezdce nebo tak, pak tu teorii ale vyvrátil McLaren s krásně svažujícím se nosem ... takže znovu tápu nad otázkou, proč je tam ten hrb nutný
když jsem viděl to první představené auto, tak jsem si říkal, že asi musí mít nějaký dobrý důvod, proč to nejde udělat jinak, jestli třeba kvůli místu pro nohy jezdce nebo tak, pak tu teorii ale vyvrátil McLaren s krásně svažujícím se nosem ... takže znovu tápu nad otázkou, proč je tam ten hrb nutný
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
Základní technická data F2012
Převodovka: 7 stupňů vpřed + zpátečka
Brzdy: Brembo
Zavěšení: s tažnou tyčí(pul rod)
Hmotnost: 640 kg (včetně jezdce a náplní)
Kola: OZ
Motor
Typ: 056, 8 válců, 32 pneumatických ventilů, úhel sevření válců 90 stupňů
Objem: 2398 cm3
Vrtání 98 mm
Hmotnost: 95 kg
Palivo a maziva: Shell
Taky tankuju na Shellce, ale k formuli mám daleko
Jsem ani nevěděl že tu takové téma je, snad tu všeci fandí Ferrari
Převodovka: 7 stupňů vpřed + zpátečka
Brzdy: Brembo
Zavěšení: s tažnou tyčí(pul rod)
Hmotnost: 640 kg (včetně jezdce a náplní)
Kola: OZ
Motor
Typ: 056, 8 válců, 32 pneumatických ventilů, úhel sevření válců 90 stupňů
Objem: 2398 cm3
Vrtání 98 mm
Hmotnost: 95 kg
Palivo a maziva: Shell
Taky tankuju na Shellce, ale k formuli mám daleko
Jsem ani nevěděl že tu takové téma je, snad tu všeci fandí Ferrari
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
Ještě k těm nosum,
upravili pravidla a oproti minulém roku to snižili o několik centimetru aby vyška toho nosu byla nižší než výška bočnic u jezdce. Když vlastně ta formule kolmo trefi jinou formuli do bočnice, tak at riziko poraňění jezdce je co nejmenší. Napadá mě ale že stěmi nízkými nosy to bude sloužit jako nějake podběradlo a třeba zezadu to muže fajně nabrat jinou formuli(při špatném dobrzdění)
upravili pravidla a oproti minulém roku to snižili o několik centimetru aby vyška toho nosu byla nižší než výška bočnic u jezdce. Když vlastně ta formule kolmo trefi jinou formuli do bočnice, tak at riziko poraňění jezdce je co nejmenší. Napadá mě ale že stěmi nízkými nosy to bude sloužit jako nějake podběradlo a třeba zezadu to muže fajně nabrat jinou formuli(při špatném dobrzdění)
Re: F1
proč je to snížené je mi jasné, ale uniká mi, proč McL mohl čumák snížit tak citlivě a ostatní týmy dělají na čumáku schodiště
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
Tak a karty do zavodu jsou rozdany, Ferrka musi porad maknout !
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
S Williamsem je to blede, zalezi jestli Senna s Maldonadem zaboduje.Precijen se spatnym autem se spatne vyhrava. Barich na to uz vubec nemel...
- Szozda 190
- Člen klubu
- Příspěvky: 3340
- Registrován: sob led 13, 2007 00:28
- Bydliště: Brno--608753688
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
Mě Ferrari taky nějak nebere,pro mě Button(ať už jezdí kdekoliv) a Redbull.Vím,že Vettel je takovej,jakej je,ale mě to neva.Začali od nuly a dostali se až na vrchol,kde se drží.To si cením.Spousta lidí na ně nadává,že pořád vyhrávají,no a co?Ostatní mají možnosti se jim aspoň přiblížit,ale nedaří se jim
Když Schumi ve Ferrari v dobách nedávných válcoval všechny ostatní,taky se jim to nelíbilo.Schumi ,Brawn a další odešli a kde je teď Ferrari?
Když Schumi ve Ferrari v dobách nedávných válcoval všechny ostatní,taky se jim to nelíbilo.Schumi ,Brawn a další odešli a kde je teď Ferrari?
Fiat Tipo 1.4 16V 2017
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
Ex : Lancia Delta II 1.6 8v
Ex : Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S.
Ex : Lancia Thema 2.0i.e.
Ex : Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1
RedBull od nuly nezačínal, ale koupil průměrnou stáj Jaguar a dostal jí postupem času na vrchol. Každopádně se tomu nedá říkat začátek od nuly. Od nuly začínaly třeba nový týmy Lotus, HRT, Virgin nebo v 70. letech Williams. Já všeobecně v F1 nefandím velkým automobilkám a pojízdná reklama na energy drink mi taky neni sympatická. Mám rád soukromý stáje. Dřív jsem fandil Jordanu a Williamsu, teď už mi zbyl jen Williams. Když to řeknu s nadsázkou, tak se mi líbí, když má někdo zápal pro závodění a rozhodne se na koleni v garáži postavit závoďák. Tak nějak kdysi začínal i Williams...Szozda 190 píše:Mě Ferrari taky nějak nebere,pro mě Button(ať už jezdí kdekoliv) a Redbull.Vím,že Vettel je takovej,jakej je,ale mě to neva.Začali od nuly a dostali se až na vrchol,kde se drží.To si cením.Spousta lidí na ně nadává,že pořád vyhrávají,no a co?Ostatní mají možnosti se jim aspoň přiblížit,ale nedaří se jim
Když Schumi ve Ferrari v dobách nedávných válcoval všechny ostatní,taky se jim to nelíbilo.Schumi ,Brawn a další odešli a kde je teď Ferrari?